Aihe: Bassojen missikisat 2014 - Semifinaali
1 2 3 4
balzary
12.02.2015 21:56:32

barclay: Jooh. Kiitos. Tykkään vaan että asiat hoidetaan reippaasti ja sutjakkaasti eikä jätetä päiväkausiksi roikkumaan. Eikä mulla edes ole nyt omaa lehmää (bassoa) ojassa. Samaan aikaan alkanut kitaroiden missikisathan etevät jouhevammin..

Viikko oli annettu vain äänestysaikaa, mutta vaikka olisit antanut sitä puoli vuottakin niin en olisi seitsemää suosikkia noista löytänyt. Onneksi viisi riitti sääntöjen mukaan..

Sä vissiin otat hoitaaksesi näiden kisojen pyörittämisen tästä lähtien kun löytyy aikaa ja energiaa yllinkyllin?
barclay
13.02.2015 23:09:40

balzary: Sä vissiin otat hoitaaksesi näiden kisojen pyörittämisen tästä lähtien kun löytyy aikaa ja energiaa yllinkyllin?

En tosiaankaan ota. Ja juurikin siitä syystä kun aikaa ja resursseja ei löydy. Samaa toivoisin muiltakin ettei haukattasi liian suurta kakkua. En viitsi edes sooloskaboihin osallistua, kun tuurillani kuitenkin voittaisin ja tulisi stressiä uuden kilpailun järjestämisestä. ;)

Pointtina oli se että kun semifinaalin äänestys loppui 2.2 klo 23.59 niin olisi voinut kuvitella että finaaliäänestys olisi alkanut heti 3.2 ihmisten aikaan. Mielestäni se ei vain ole vain oikein muita kohtaan että joutuu päiväkaupalla odottamaan ja on epätietoisuutta kisan jatkumisen suhteen. Ei minkäänlaista väliaikaviestiä, ei mitään.

Anteeksi avautumiseni.
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project
balzary
14.02.2015 00:55:49

barclay: En tosiaankaan ota. Ja juurikin siitä syystä kun aikaa ja resursseja ei löydy. Samaa toivoisin muiltakin ettei haukattasi liian suurta kakkua. En viitsi edes sooloskaboihin osallistua, kun tuurillani kuitenkin voittaisin ja tulisi stressiä uuden kilpailun järjestämisestä. ;)

Pointtina oli se että kun semifinaalin äänestys loppui 2.2 klo 23.59 niin olisi voinut kuvitella että finaaliäänestys olisi alkanut heti 3.2 ihmisten aikaan. Mielestäni se ei vain ole vain oikein muita kohtaan että joutuu päiväkaupalla odottamaan ja on epätietoisuutta kisan jatkumisen suhteen. Ei minkäänlaista väliaikaviestiä, ei mitään.

Anteeksi avautumiseni.

Et halua itse käyttää aikaasi kisoihin mutta vaadit kellon tarkkuutta toisilta. Reilu meininki.
Seba
14.02.2015 11:47:37

barclay: En tosiaankaan ota. Ja juurikin siitä syystä kun aikaa ja resursseja ei löydy. Samaa toivoisin muiltakin ettei haukattasi liian suurta kakkua. En viitsi edes sooloskaboihin osallistua, kun tuurillani kuitenkin voittaisin ja tulisi stressiä uuden kilpailun järjestämisestä. ;)

Anteeksi avautumiseni.

Nää kun on tällaisia leikkimielisiä "kisoja", niin ihan sama aikatauluilla, viikko sinne toinen tänne. Ei se oo niin justiinsa.
Basismi: Itseaiheutettu persoonallisuushäiriö.
J.Nikkanen
14.02.2015 12:03:46
Seba: Nää kun on tällaisia leikkimielisiä "kisoja", niin ihan sama aikatauluilla, viikko sinne toinen tänne. Ei se oo niin justiinsa.

Joo, komppia tälle. Ei viitti ressata.
nakkeja & jaffaa = seksivau (hemmo)
barclay
14.02.2015 12:05:45

balzary: Et halua itse käyttää aikaasi kisoihin mutta vaadit kellon tarkkuutta toisilta. Reilu meininki.

Väännetäänpä vielä kerran rautalangasta, vaikka luulen että ymmärrät kyllä vallan mainiosti mitä tarkoitan.

Vaadin sitä tarkkuutta, täsmällisyyttä ja vastuuta niiltä ketkä kisan aloittavat (järjestävät). En niiltä ketkä eivät aloita. Ei pidä aloittaa kisaa jos ei pysty sitä täsmällisesti hoitamaan. Itse en aloita koska en pysty sitä hoitamaan. Järjestäjällä on aina vastuu.

Äänestysaikaa oli annettu viikko, mutta tuloksia odotettiin peräti 9 pitkää päivää. Se on pitkä aika. Ja oltaisiinko finaalia odotettu esim. puoli vuottakin ellen olisi ärähtänyt?

Olisiko kisan järjestäjä voinut ilmoittaa väliaikatilanteesta viestillä esim. "Sori pojat, nyt kestää pisteiden laskenta. Koittakaa pärjätä" tai olisiko äänestysaikaa voinut antaa suoraan kerralla esim. 3 viikkoa?
Näin ei käynyt vaan elettiin epätietoisuudessa ja odotettiin. ja odotettiin. Threadi laski ja laski alaspäin unohduksiin..

Kyse oli nyt vain leikkimielisestä Bassojen missikisoista, mutta jokainen voi laittaa sen tilalle jonkun itselleen tärkeän asian ja miettiä omalta kohdaltaan. Onko se sitten yhteishaku ja nä odotat kuumeisesti tietoa opiskelupaikan saamisesta, vaiko kunnallisvaalit? Vaiko Euroviisut tai Jääkiekon MM-kisat? Kyse on periaatteesta.

Aatelkaapa jos esim. jääkiekon MM-kisoissa olisi Suomi-Ruotsi -finaali tulossa ja yhtäkkiä kisan järjestäjät katoaisivat maanalle ja pelaajat ja yleisö jätettäisiin odottelemaan epätietoisuuten että milloin ja missä finaali pelataan. Skandaalihan siitä tulisi.

Sori tämä jauhaminen. Bassomissikiojen finaalihan on jo mukavasti käynnissä.
Seba
14.02.2015 12:23:56

Aika huonoa vertailua.
Eri asia jos järjestäjä käärisi fyffeä touhusta ja kisaajat juoksisi bassot kourassa esittelemässä niitä verissäpäin kamppaillen voitosta.

Nyt on hupikisa julkisella forumilla, osallistujat laittaa yhden valokuvan, homma hoituu perinteisen viiveellisellä tavalla kuten aina ennenkin.
Tässä ennenkään mitään kelloja tai päivämääriä ole tuijotettu, eikä kisaajatkaan stressaa aikatauluista, niin on se nyt kumma kun "äänestäjillä" menee herne nekkuun kun tahti on verkkainen.

Heitä se kalenteri roskiin ja rentoudu hieman. Mihin tässä nyt kiire kellään on?
J.Nikkanen
14.02.2015 12:24:12
barclay: Sori tämä jauhaminen. Bassomissikiojen finaalihan on jo mukavasti käynnissä.

Eipä ole eka kerta kun BMK järjestetään ja aina on voittaja selvinnyt vaikka aikataulut on ollut vain suuntaa antavia. Maaliin tääkin homma olis mennyt ilman sun ärähtelyjä, itseasiassa tuo sun ärähtely tässä enemmän kyrsii kuin tää rauhallinen ja venyvä BMK hömppä.
nakkeja & jaffaa = seksivau (hemmo)
absqua
14.02.2015 12:26:38
Minä bassomissikisojen moninkertaisena osanottajana olen kisajärjestelyihin 100% tyytyväinen tänä(kin) vuonna. Todettakoon myös, että arvostukseni jäsen Barclayn omavaltaista järjestyksenvalvontaa kohtaan on asteikolla 0-100 mitattuna puhdas nolla. En arvosta.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Seba
14.02.2015 12:29:14 (muokattu 14.02.2015 12:31:50)

barclay: Väännetäänpä vielä kerran rautalangasta, vaikka luulen että ymmärrät kyllä vallan mainiosti mitä tarkoitan.

Vaadin sitä tarkkuutta, täsmällisyyttä ja vastuuta niiltä ketkä kisan aloittavat (järjestävät). En niiltä ketkä eivät aloita. Ei pidä aloittaa kisaa jos ei pysty sitä täsmällisesti hoitamaan. Itse en aloita koska en pysty sitä hoitamaan. Järjestäjällä on aina vastuu.

Jos ei itse osallistu tai järjestä, voi vaatimukset tunkea vaikka aunukseen, ne ei kiinnosta ketään.

Äänestysaikaa oli annettu viikko, mutta tuloksia odotettiin peräti 9 pitkää päivää. Se on pitkä aika. Ja oltaisiinko finaalia odotettu esim. puoli vuottakin ellen olisi ärähtänyt?

Ärähtelyllä tuskin on mitään tekemistä etenemisen kanssa, nää etenee sinä kun kerkiää ja joka vuosi loppuun asti on päästy.

Olisiko kisan järjestäjä voinut ilmoittaa väliaikatilanteesta viestillä esim. "Sori pojat, nyt kestää pisteiden laskenta. Koittakaa pärjätä" tai olisiko äänestysaikaa voinut antaa suoraan kerralla esim. 3 viikkoa?
Näin ei käynyt vaan elettiin epätietoisuudessa ja odotettiin. ja odotettiin. Threadi laski ja laski alaspäin unohduksiin..

Täysin tarpeetonta kun kukaan osallistuja ei moisesta välitä, ja lähes kaikki ovat ennenkin näissä olleet ja tietää jo ennakkoon että ei nää mene koskaan kellon tarkkuudella.

Kyse oli nyt vain leikkimielisestä Bassojen missikisoista, mutta jokainen voi laittaa sen tilalle jonkun itselleen tärkeän asian ja miettiä omalta kohdaltaan. Onko se sitten yhteishaku ja nä odotat kuumeisesti tietoa opiskelupaikan saamisesta, vaiko kunnallisvaalit? Vaiko Euroviisut tai Jääkiekon MM-kisat? Kyse on periaatteesta.

Tää mahtaa olla sun vuoden kohokohta

Aatelkaapa jos esim. jääkiekon MM-kisoissa olisi Suomi-Ruotsi -finaali tulossa ja yhtäkkiä kisan järjestäjät katoaisivat maanalle ja pelaajat ja yleisö jätettäisiin odottelemaan epätietoisuuten että milloin ja missä finaali pelataan. Skandaalihan siitä tulisi.

Sori tämä jauhaminen. Bassomissikiojen finaalihan on jo mukavasti käynnissä.

Ehkä huonoin vertaus ikinä.
barclay
14.02.2015 13:00:40 (muokattu 14.02.2015 13:07:15)

Niin.
Olihan tämä jo peräti kolmas kerta putkeen kun osallistun omine bassoineni tähän kisaan. Ja osallistun jatkossakin mikäli se suodaan. Ei mulla mihinkään kiire ole, tykkään vaan että asiat hoidetaan kunnolla ja jonkinlaisella aikataululla eikä jätetä päiväkausiksi roikkumaan. Mitään saksalaisen T-kaupan täsmällisyyttä en ole vaatimassa. Aiempina vuosina olen ollut kisan etenemiseen tyytyväinen.

Olen näköjään yksin mielipiteitteni kanssa joten otan takkini ja -->

Edit. Nyt vasta huomasin että omat bassoni nro. 34 ja 35 ovat laitettu kisaan sukunimeni mukaan ei nimimerkkini. Miksihän näin?
poppamies
15.02.2015 21:02:35

barclay:

Edit. Nyt vasta huomasin että omat bassoni nro. 34 ja 35 ovat laitettu kisaan sukunimeni mukaan ei nimimerkkini. Miksihän näin?

Pitääkö joka asiasta valittaa?
G strings are for strippers
barclay
15.02.2015 22:33:54

poppamies: Pitääkö joka asiasta valittaa?

Ei. Enkä edes valittanutkaan. Ihmettelin vain. Käyttäjä Seba tossa vain vihjaili ettei mulla ole oikeutta esittää mielipiteitäni kun en ole muka osallistunut kisaan. Säikähin jo ettei bassojani ollutkaan kuva-albumissa. Olihan ne siellä, mutta vain väärällä nimellä. Ei haittaa ja ei tullut pisteitäkään.

Otetaan ihan rauhallisesti siellä. Hyvää illanjatkoa poppamiehelle ja kumppaneille. No hard feelings. :)
Seba
15.02.2015 23:23:26

barclay: Ei. Enkä edes valittanutkaan. Ihmettelin vain. Käyttäjä Seba tossa vain vihjaili ettei mulla ole oikeutta esittää mielipiteitäni kun en ole muka osallistunut kisaan. Säikähin jo ettei bassojani ollutkaan kuva-albumissa. Olihan ne siellä, mutta vain väärällä nimellä. Ei haittaa ja ei tullut pisteitäkään.

Otetaan ihan rauhallisesti siellä. Hyvää illanjatkoa poppamiehelle ja kumppaneille. No hard feelings. :)

En minä mitään vihjaillut oikeudesta, en vaan tiennyt että sulla on siellä mitään jos nimikin oli eri.
Mun mielestä kenelläkään ei ole oikeutta valittaa tämmöisessä kisassa mistään :)

Aina voi vetää "tee itte paremmin" -kortin jos sellaisia ilmenee ketkä ottaa liian tosissaan tuommoiset kisat
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)