GoshFlardon 10.08.2005 16:23:49 | |
---|
Noniin. Tuosta taannoin perustetusta EBS-klubista tuli tämöinen mieleeni, että perustetaas vastaava Warwick-klupi. Kun tuntuu että noita Warwickinkin kamoja alkaa olla aika monella nykypäivän basistilla. Nuo Warwickit kun kuitenkin mielletään aikalailla hifi-bassoiksi (mitä ne kyllä ovatkin), niin olisi kiva tietää että mitenkäs suosittuja ja käytettyja ne sitten ovat. Ja että kuinka moni muu on mieltynyt siihen Warwickien murinaan. Kaikki Warwickistit, kirjatkaa kamanne tänne! (Rockbasseja ei lasketa, sori.)
Tervehdys klubistit Rekisteröidyin tänään, mutta olen koettanut hieman seurailla kanssawarrettajien edesottamuksia. Olen melko laiska muusikko-osastolla ja soittelen huvikseni. Itselläni on pari vuotta ollut pääleluna vm. 1997 pulttivette kuutoskoneella, bubinga-kopalla ja wenge-kaulalla. Ehkä jopa jonkun teistä vanha? Kunhan aikaan saisin ja lompakko kestäisi, niin vanhempi - ehkä varhainen ysäri - Stage II 5-kielisenä (tai jopa 4) saattaisi muuttaa tämänhetkisen kuusikielisyyteni. Gosh |
Jesus Muerte 11.08.2005 13:54:49 | |
---|
Uu mama! Siellä se peukaloinen odottaa liikkeessä isukkia. Pääsis ny vaan äkkiä täältä töistä helvettiin. Tsekkaa Impishin demo!
http://www.impish-band.com |
kouranka 11.08.2005 14:30:09 | |
---|
Uu mama! Siellä se peukaloinen odottaa liikkeessä isukkia. Pääsis ny vaan äkkiä täältä töistä helvettiin. No jo on perkele! Kuvia sitte heti Super Robot Monkey Team Hyper Force Go! If you need a hero, that's the name you should know! |
Jesus Muerte 11.08.2005 15:35:23 | |
---|
No jo on perkele! Kuvia sitte heti Perhana kun ei oo kameraa. Pitää yrittää saada bändin kotisivuille mahdollisimman pian materiaalia kateellisille kuolattavaksi. Tsekkaa Impishin demo!
Kieppi 11.08.2005 16:31:20 | |
---|
Unskelotti fiksasi mun Fortressin etusen eilen. Kiwaa, pääsee silläkin jytäämään. Tulis vaan kaappi vielä huollosta... Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa. |
Jesus Muerte 13.08.2005 19:36:46 | |
---|
Uuh ja aah, etten paremmin sanoisi. Eilen kävin bändin rumpalin kanssa ottamassa muutaman tunnin ajan vähän tatsia tuohon Thumbiin. On se ihana, ei siitä pääse mihinkään. Tuo kaula on uskomattoman kevyt soittaa, vaikka se aika halko onkin. Sille paljon parjatulle kaulapainoisuudellekin löysin syyn: se on ihan selkeästi kateellisten warwickittomien panettelua ja mustamaalausta. Ei ainakaan tuossa yksilössä ole tietoakaan sellaisesta ongelmasta. Eli minäkin olen sitten ihan virallisesti Warre-klubilainen, a.k.a persaukinen, mutta onnellinen. :) Tsekkaa Impishin demo!
Rokkinorsu 13.08.2005 20:40:49 | |
---|
Ööh, tää on varmaan hyvä paikka ruveta puhumaan tästä. Elikkäs, tässä oisin syksymmällä hommaamassa 1x15'' ja 4x10'' kaappi stäkkiä ja siihe sitte joku trankku nuppi päälle. Että oisko näistä warwickeista mitään ehotuksia kelläkään? Hintakatto ois sinä 1000 € korvilla, vähä tietysti yli ja paljonkin saa mennä ali, jos vaan mahollista. ;) Sitte o näitä Hartkeja sunmuita, mutta ku tämmösellä warwickin combolla oon soitellu ja siitä lähtee mielestäni hyvät saundit, nii ajattelin tämmösillä jatkaa. Eli ehotuksia, tarjouksia ;) ja vinkkejä. Eikä warwick tietysti oo ainut vaihtoehto. Tuo GK backline-sarja kiinnostaa myös. Mutta, antaa tulla vaa, jos jollaki ois jotain kerrottavaa, minä odottelen täällä. :D Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
pardy 13.08.2005 22:00:50 | |
---|
Ööh, tää on varmaan hyvä paikka ruveta puhumaan tästä. Elikkäs, tässä oisin syksymmällä hommaamassa 1x15'' ja 4x10'' kaappi stäkkiä ja siihe sitte joku trankku nuppi päälle. Että oisko näistä warwickeista mitään ehotuksia kelläkään? Hintakatto ois sinä 1000 € korvilla, vähä tietysti yli ja paljonkin saa mennä ali, jos vaan mahollista. ;) Sitte o näitä Hartkeja sunmuita, mutta ku tämmösellä warwickin combolla oon soitellu ja siitä lähtee mielestäni hyvät saundit, nii ajattelin tämmösillä jatkaa. Eli ehotuksia, tarjouksia ;) ja vinkkejä. Eikä warwick tietysti oo ainut vaihtoehto. Tuo GK backline-sarja kiinnostaa myös. Mutta, antaa tulla vaa, jos jollaki ois jotain kerrottavaa, minä odottelen täällä. :D Just oli soitantasessiot Musamaailmassa eilen ja noi poissiirtyvät Warwickin mallit, siis vissii 410pro ja 115pro on kyllä hyvä yhdistelmä, siihen viel päälle vaikkapa se GK:n Backline 600 ni se ois just sen 1000e ja luulis että piisaa kyllä riittävästi joka paikkaan. Niskis: Mä täällä nauhotan pätkän oikein hienolla saundilla, ja kommenttina tulee että joku nauraa itsensä kuoliaaks. Miten oikein pitäisi reagoida? Sam Other: Ohittaa. Se on sentään Pardy. Vähän ku kysyis elämänneuvoja Kriceltä. |
Rokkinorsu 13.08.2005 22:18:50 | |
---|
Just oli soitantasessiot Musamaailmassa eilen ja noi poissiirtyvät Warwickin mallit, siis vissii 410pro ja 115pro on kyllä hyvä yhdistelmä, siihen viel päälle vaikkapa se GK:n Backline 600 ni se ois just sen 1000e ja luulis että piisaa kyllä riittävästi joka paikkaan. Mites, osaatko kuvailla yhtään nuitte kaappien saundeja? Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
pardy 13.08.2005 22:58:52 | |
---|
Mites, osaatko kuvailla yhtään nuitte kaappien saundeja? Emmie tiiä. Aika sellanen mukavan tanakka ja pyöreä. Ei kilisevä tai muutenkaan überhifi. Rock. Niskis: Mä täällä nauhotan pätkän oikein hienolla saundilla, ja kommenttina tulee että joku nauraa itsensä kuoliaaks. Miten oikein pitäisi reagoida? Sam Other: Ohittaa. Se on sentään Pardy. Vähän ku kysyis elämänneuvoja Kriceltä. |
Rokkinorsu 13.08.2005 23:19:16 | |
---|
Emmie tiiä. Aika sellanen mukavan tanakka ja pyöreä. Ei kilisevä tai muutenkaan überhifi. Rock. Just hyvä. Ja ne varmaa painaa pirusti? Tässä pitää varmaa tosiaan lähtee kohta kaappi ostoksille. :D Mites, oisko muita nuppi ehotuksia, ku toi backline? Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
Kieppi 13.08.2005 23:22:01 | |
---|
Just hyvä. Ja ne varmaa painaa pirusti? Tässä pitää varmaa tosiaan lähtee kohta kaappi ostoksille. :D Mites, oisko muita nuppi ehotuksia, ku toi backline? Warwickin nupitkaan ei ole hassumpia. Etenkin jos satut löytämään käytettynä ProFet III tai IV-nupin. Ne on vielä "Made in Germany". Uudemmasta ProFet-sarjasta ei ole kokemusta. Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa. |
Rokkinorsu 13.08.2005 23:29:58 | |
---|
Warwickin nupitkaan ei ole hassumpia. Etenkin jos satut löytämään käytettynä ProFet III tai IV-nupin. Ne on vielä "Made in Germany". Uudemmasta ProFet-sarjasta ei ole kokemusta. Mites se sitte, ku oon kuullu, että näissä warren nupeissa on näitä ''vääriä'' watteja. Onko tietoo, että pitääkö paikkansa? Ku ei viittis ostaa semmosta, jos siitä potku loppuu kesken. :/ Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
pardy 13.08.2005 23:33:32 (muokattu 13.08.2005 23:36:05) | |
---|
Mites se sitte, ku oon kuullu, että näissä warren nupeissa on näitä ''vääriä'' watteja. Onko tietoo, että pitääkö paikkansa? Ku ei viittis ostaa semmosta, jos siitä potku loppuu kesken. :/ Nojoo, kyllä tuokin riippuu aika monesta asiasta. Itsellä oli aikanaan tuollasia kokemuksia just Pro Fet IV:n kanssa, mutta osaltaan asiaan vaikutti varmasti se että omissa kaapeissani on kokolailla epäherkät elementit kiinni. Noissa mainituissa warren kaapeissa on ihan hyvä herkkyys, uskosin että riittää hyvin bänditarpeisiin warrenkin nupilla. Ja kyllähän mullakin riitti, ei siinä mitään, ja riitti vaikka ulkokeikalla basso tuli pelkästä backlinesta (siis kamoista, ei siitä GK:n nupista). Musamaailmassa ainaki jytis hyvin Quad IV:lla, ykkösen yli ei voinu laittaa ettei soittimet ois tippunu telineistään. Tuli vaan tarve että lisää headroomia ois kiva saada ni ostin sit kilowatin tehoja. Pitäis päivittää vielä jotkui hyvät ja herkät elementit kaappeihin ni johan jytkäis. Niskis: Mä täällä nauhotan pätkän oikein hienolla saundilla, ja kommenttina tulee että joku nauraa itsensä kuoliaaks. Miten oikein pitäisi reagoida? Sam Other: Ohittaa. Se on sentään Pardy. Vähän ku kysyis elämänneuvoja Kriceltä. |
Rokkinorsu 13.08.2005 23:35:43 | |
---|
Nojoo, kyllä tuokin riippuu aika monesta asiasta. Itsellä oli aikanaan tuollasia kokemuksia just Pro Fet IV:n kanssa, mutta osaltaan asiaan vaikutti varmasti se että omissa kaapeissani on kokolailla epäherkät elementit kiinni. Noissa mainituissa warren kaapeissa on ihan hyvä herkkyys, uskosin että riittää hyvin bänditarpeisiin warrenkin nupilla. Ja kyllähän mullakin riitti, ei siinä mitään, ja riitti vaikka ulkokeikalla basso tuli pelkästä backlinesta (siis kamoista, ei siitä GK:n nupista). Musamaailmassa ainaki jytis hyvin Quad IV:lla, ykkösen yli ei voinu laittaa ettei soittimet ois tippunu telineistään. Eiks toi Guad IV oo putkinuppi? Kiitti sulle pardy nuista tiedoista. Pitää joskus päästä kokeilemaan nuita warren kaappeja. Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
pardy 13.08.2005 23:38:11 | |
---|
Eiks toi Guad IV oo putkinuppi? Kiitti sulle pardy nuista tiedoista. Pitää joskus päästä kokeilemaan nuita warren kaappeja. Trankku se on. Siinä on vaan pääteasteessa yks putki tuomassa putkivahvarin soundia ja tuntumaa siihen. Etuaste on myös täysin putkivoimin varustettu. Ja tuo on Warwickin hinnakkaimpia malleja kylläkin tuo. Sanoisin että kannattaa katella vaikkapa noista Warwickin kamoista noita uusia Pro Fettejä, ku ne on melkeempä ainoat budjettiluokan vahvarit nykyään warrella. Niskis: Mä täällä nauhotan pätkän oikein hienolla saundilla, ja kommenttina tulee että joku nauraa itsensä kuoliaaks. Miten oikein pitäisi reagoida? Sam Other: Ohittaa. Se on sentään Pardy. Vähän ku kysyis elämänneuvoja Kriceltä. |
Rokkinorsu 13.08.2005 23:39:31 | |
---|
Trankku se on. Siinä on vaan pääteasteessa yks putki tuomassa putkivahvarin soundia ja tuntumaa siihen. Etuaste on myös täysin putkivoimin varustettu. Ja tuo on Warwickin hinnakkaimpia malleja kylläkin tuo. Sanoisin että kannattaa katella vaikkapa noista Warwickin kamoista noita uusia Pro Fettejä, ku ne on melkeempä ainoat budjettiluokan vahvarit nykyään warrella. Aijaa, jos käytettynä jostain löytäs.. ;) Pitää varmaa ruveta lottoomaan. Tommosta Pro Fettiä minä warrelta kaavailinki, ku hennoo olla melko kalliita nuo muut vehkeet. Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
Incarnation 13.08.2005 23:49:13 | |
---|
Niskis, komia Warre sulla myynnissä. Ei tuo kauaa sulla keriinnyt olemaan, vai? "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
pardy 13.08.2005 23:50:18 | |
---|
Niskis, komia Warre sulla myynnissä. Ei tuo kauaa sulla keriinnyt olemaan, vai? Eiku se sen kaveri halus välttämättä vaihtaa ton Warren sen Pastoriuksee ja Niskis ei nyt tota voi/halua ottaa ku just hommas sen Willisin. Niskis: Mä täällä nauhotan pätkän oikein hienolla saundilla, ja kommenttina tulee että joku nauraa itsensä kuoliaaks. Miten oikein pitäisi reagoida? Sam Other: Ohittaa. Se on sentään Pardy. Vähän ku kysyis elämänneuvoja Kriceltä. |
Niskamies 13.08.2005 23:55:07 | |
---|
Eiku se sen kaveri halus välttämättä vaihtaa ton Warren sen Pastoriuksee ja Niskis ei nyt tota voi/halua ottaa ku just hommas sen Willisin. Kiitos Pardy kun selitit tän oikein perusteellisesti. Likimain noin se on. Virallisesti semi-pro! |