Riku Rotten 25.08.2008 17:24:53 | |
---|
Hiljaa mielessäni päätin, että beisin tekeminen ei oo rakettitiedettä ja ilmoittauduin Tekisinkö Soittimen -kursille. Presari olisi tähtäimessä. Ekaks pitäis ostaa puut. Siis kysymys kuuluu mistä puista on parhaat 7ender presarit väkästelty? Ja sit on vähän hulluttelut käyny mielessä eli jos sen tekis läpirungon olevalla kaulalla, mites noi puut silloin? (Rauta kysymykset esitetään, kun on sen aika.) |
hollstro 25.08.2008 17:31:10 | |
---|
Ekaks pitäis ostaa puut. Siis kysymys kuuluu mistä puista on parhaat 7ender presarit väkästelty? Body leppää, kaula vaahteraa ja otelauta Brasilian ruusupuuta Ja sit on vähän hulluttelut käyny mielessä eli jos sen tekis läpirungon olevalla kaulalla, mites noi puut silloin? (Rauta kysymykset esitetään, kun on sen aika.) Tuo rakenne ei ole Presari vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
mr.bungle 25.08.2008 21:34:01 | |
---|
Body leppää, kaula vaahteraa ja otelauta Brasilian ruusupuuta Toisaalta joo, mutta klassinen rock-saundi saadaan saarnirungosta + vaahteraotelaudasta. Tai tottakai mä tuota mieltä oon kun omistan vastaavan soittimen, eli älkää kuunnelko mun horinoita. bassolla hanuriin |
absqua 26.08.2008 09:56:12 | |
---|
Toisaalta joo, mutta klassinen rock-saundi saadaan saarnirungosta + vaahteraotelaudasta. Tai tottakai mä tuota mieltä oon kun omistan vastaavan soittimen, eli älkää kuunnelko mun horinoita. Olellisinta on konstruktio (bodyn koko, kaulan koko, pulttikiinnitys) ja sen jälkeen tärkeintä on oikean tyyppinen mikki oikeassa paikassa. Puulajit tulevat vasta näiden jälkeen. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Riku Rotten 26.08.2008 14:06:52 | |
---|
Onkos wikipedian tiedot oikein? http://fi.wikipedia.org/wiki/Fender_Precision_Bass Tyhmä minä, kun en sieltä heti älynny kattoo!!! Olellisinta on konstruktio (bodyn koko, kaulan koko, pulttikiinnitys) ja sen jälkeen tärkeintä on oikean tyyppinen mikki oikeassa paikassa. Puulajit tulevat vasta näiden jälkeen. Halko ei oikein sovi käteen, joten jatsista kaulan muotoa ja muuten presaria. Näin menee suunnitelma. |
absqua 26.08.2008 14:17:37 | |
---|
Halko ei oikein sovi käteen, joten jatsista kaulan muotoa ja muuten presaria. Näin menee suunnitelma. No siinähän on selvät sävelet! Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
hollstro 26.08.2008 16:12:48 | |
---|
Olellisinta on konstruktio (bodyn koko, kaulan koko, pulttikiinnitys) ja sen jälkeen tärkeintä on oikean tyyppinen mikki oikeassa paikassa. Puulajit tulevat vasta näiden jälkeen. Eihän se edes ole presari jollei bodyn koko/muoto, kaulan koko/muoto ja pulttikiinnitys ole ninkuin Presarissa. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
poppamies 26.08.2008 16:22:16 | |
---|
Eihän se edes ole presari jollei bodyn koko/muoto, kaulan koko/muoto ja pulttikiinnitys ole ninkuin Presarissa. No on se hyvä ja hyväksyttä vaikka olisikin hybriidi. Duck Dunn soitteli pitkään ja hartaasti punaisella Presarilla missä oli Jatsin kaula. Ei kuulostanut ollenkaan pahalta. G strings are for strippers! |
ganes-rocker 26.08.2008 17:02:37 | |
---|
|
absqua 27.08.2008 09:46:40 | |
---|
Eihän se edes ole presari jollei bodyn koko/muoto, kaulan koko/muoto ja pulttikiinnitys ole ninkuin Presarissa. Ei ole ei, mutta mä viittasinkin tohon "klassinen rock-soundi"-kommenttiin. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
hollstro 27.08.2008 10:57:18 | |
---|
laitetaanpa uus kuva tähän ko tuo edellinen linkki ei toimi: http://muusikoiden.net/dyn/users/37517.jpg 70' ri, vaihettu vanhan jenkkipresarin plexi, virittimet ja tuhkis lisätty rock'n'roll... Todella hieno peli. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
joukov 27.08.2008 11:51:01 | |
---|
( * ) KISS - World Tour 2009 ( * ) |
absqua 27.08.2008 13:29:40 | |
---|
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Jamz 28.08.2008 09:35:54 | |
---|
Mistähän johtuu, kun soitan Presarilla, niin kuulostaa kuin elementti olisi rikki. Pörisee aika lailla. Signaali ilmeisesti soittimesta aika kova, kun Jazzilla ei tätä ropleemaa ole. Passot on Squierin VM Presari ja HW-1 Jazzari. |
mr.bungle 28.08.2008 12:23:34 | |
---|
Mistähän johtuu, kun soitan Presarilla, niin kuulostaa kuin elementti olisi rikki. Pörisee aika lailla. Signaali ilmeisesti soittimesta aika kova, kun Jazzilla ei tätä ropleemaa ole. Passot on Squierin VM Presari ja HW-1 Jazzari. Tsekkaa pöriseekö jos käännät volapotikkaa vähän pienemmälle. bassolla hanuriin |
UncleFester 28.08.2008 20:43:44 | |
---|
Mistähän johtuu, kun soitan Presarilla, niin kuulostaa kuin elementti olisi rikki. Pörisee aika lailla. Signaali ilmeisesti soittimesta aika kova, kun Jazzilla ei tätä ropleemaa ole. Passot on Squierin VM Presari ja HW-1 Jazzari. Mulla on vähän HW1 Presarissa ollut samaa, vaikka volat oliskin pienellä. En sitte tiedä onko tämä vaarallista. Bändisoitossa ei tätä pörinää pahemmin kuule. Ekoilla kerroilla sai ihmetellä että voiko uusi vahvari olla heti kyykyssä vaikka clippivalo ei ilmoittanut mitään itsestään, volat oli puolessa ja pörinää ilmeni silti. "Se mennee siittä pallojen kohalta." |
fh 29.08.2008 14:37:55 | |
---|
APUVA! Tahtoo presarin ihan vaan sen soundin takia...Olisko kellään ylimääräistä? Jos sitten vielä sattuis niin että joku ottais vaihdossa ibanez btb 405qm:n, maksaisin kyllä väliäkin... En mä enää tiedä mitä mä haluan. |
Jonan 29.08.2008 16:24:19 | |
---|
APUVA! Tahtoo presarin ihan vaan sen soundin takia...Olisko kellään ylimääräistä? Jos sitten vielä sattuis niin että joku ottais vaihdossa ibanez btb 405qm:n, maksaisin kyllä väliäkin... Mullon Squieri muttet saa sitä kyllä vaikka maksasitkin! Lälläslää! they say bananas could get you high |
TommiW. 29.08.2008 16:58:40 | |
---|
APUVA! Tahtoo presarin ihan vaan sen soundin takia...Olisko kellään ylimääräistä? Jos sitten vielä sattuis niin että joku ottais vaihdossa ibanez btb 405qm:n, maksaisin kyllä väliäkin... Ostat vaan suoraan ton mun tokain :) "Illumination is not reached by visualizing the light but by exploring the darkness" - Jung |
fh 29.08.2008 17:15:34 | |
---|
Ostat vaan suoraan ton mun tokain :) Ja pakko vääntää veistä haavassa!!!? :) En mä enää tiedä mitä mä haluan. |