Late Pen-Tagram 09.08.2005 21:18:36 | |
---|
Ei Ei eihän se nyt tosiaankaan mikään aktiivi vehje ollu ja sen takia se tuntukin aikas kummmalliselta löytää siältä Stereo jackki . Kyselin sen olemassaoloon syytä yheltä kaverilta joka on tehny noita soittimia enemmänkin eikä sekään tienny syytä. Sikstoisekseen eikös aktiivibasoissa oo yleensä jonkunmoinen piirilevy? Ainakin omassa aktiivissani on. No muutenkin sen warwickin söherrykset sisältä vaikutti aikas oudoilta. Sen takia ne varmaan myi sen mulle kaupassa vähän alle neljällä sataa "Näytän potilla nappulat. Siis ne jotka roikkuvat" -Donny Olkkola |
pardy 09.08.2005 21:26:36 | |
---|
Ei Ei eihän se nyt tosiaankaan mikään aktiivi vehje ollu ja sen takia se tuntukin aikas kummmalliselta löytää siältä Stereo jackki . Kyselin sen olemassaoloon syytä yheltä kaverilta joka on tehny noita soittimia enemmänkin eikä sekään tienny syytä. Sikstoisekseen eikös aktiivibasoissa oo yleensä jonkunmoinen piirilevy? Ainakin omassa aktiivissani on. No muutenkin sen warwickin söherrykset sisältä vaikutti aikas oudoilta. Sen takia ne varmaan myi sen mulle kaupassa vähän alle neljällä sataa Mitkä mikit näistä siinä on: http://www.mec-pickups.de/englisch/pages/05_bass_pickups/index.htm ? |
Late Pen-Tagram 09.08.2005 21:36:56 | |
---|
Oho taas paljastuu mun lyömäton tekniikka tietous. Noi näytää olevan kaikki aktiivimikkejä ja siinä näytää olevan noi m 60100 ällät. Mua hämmästyttää joka sekunilla enemmän ja enemmän. Siis ei siä todellakaan mitään pattereita oo ja muistaakseni viä aikoinaan kysyin sitä siltä myyjältä että onko aktiivi vai passiivi ja se sano että passiivi. "Näytän potilla nappulat. Siis ne jotka roikkuvat" -Donny Olkkola |
pardy 09.08.2005 21:39:56 | |
---|
Oho taas paljastuu mun lyömäton tekniikka tietous. Noi näytää olevan kaikki aktiivimikkejä ja siinä näytää olevan noi m 60100 ällät. Mua hämmästyttää joka sekunilla enemmän ja enemmän. Siis ei siä todellakaan mitään pattereita oo ja muistaakseni viä aikoinaan kysyin sitä siltä myyjältä että onko aktiivi vai passiivi ja se sano että passiivi. Kyllä noi kyseiset on just passiivit jos tarkkaan luet... Mietityttää vieläkin toi sun kertomus. Emmätiiä, joku elektroniikkaguru paikalle! Unskis, missä lymyät? |
Wil-J 09.08.2005 21:41:11 | |
---|
En jaksa lukea, mutta mua hämmästyttää se että mun Harrikassa on jotku semi aktiivimikit! patterin kanssa hönkä on kovempi ja parempi saundi, mutta skulaa vallan mainiosti ilmankin! Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
pardy 09.08.2005 21:44:51 | |
---|
En jaksa lukea, mutta mua hämmästyttää se että mun Harrikassa on jotku semi aktiivimikit! patterin kanssa hönkä on kovempi ja parempi saundi, mutta skulaa vallan mainiosti ilmankin! Hoho, repesin. Aika pimee hässäkkä kyllä. :D |
Wil-J 09.08.2005 21:45:56 (muokattu 09.08.2005 21:46:38) | |
---|
Hoho, repesin. Aika pimee hässäkkä kyllä. :D On! Kyllä leukani loksahti kun tämän havaitsin! E: niin ja siis tämä toimi kun poistin "aktiivi elektroniikat" eli kaks jotain pientä kikkarretta välistä ja laitouin mikit suoraan jakkiin kiinni... Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Late Pen-Tagram 09.08.2005 21:48:08 | |
---|
Kait ne on mikeistäkin tehny jotain hybridejä. No oikeestaan hyvä että oli passiivit että voin väitää viälä jotain tietäväni :) vaikka eihän se mitään haittais että myyjä huijjais ja myis passiivijen tilalla aktiivit samaan hintaan. "Näytän potilla nappulat. Siis ne jotka roikkuvat" -Donny Olkkola |
Late Pen-Tagram 09.08.2005 21:50:56 | |
---|
Hei siällä muuten todennäkosesti pitäis olla jotkut vastukset ainaskin ennen tone potikoita että ne toimii tasasesti. "Näytän potilla nappulat. Siis ne jotka roikkuvat" -Donny Olkkola |
pardy 09.08.2005 21:59:24 | |
---|
Hei siällä muuten todennäkosesti pitäis olla jotkut vastukset ainaskin ennen tone potikoita että ne toimii tasasesti. Siis: laitouin mikit suoraan jakkiin Ei potikoita. Suyoraan yakkiin. Capish? |
Late Pen-Tagram 09.08.2005 22:01:24 | |
---|
Jes Jes "Näytän potilla nappulat. Siis ne jotka roikkuvat" -Donny Olkkola |
GoshFlardon 10.08.2005 14:26:27 (muokattu 11.08.2005 07:32:53) | |
---|
Ajattelin tässä laittaa uuden basson ja nokkelimmat ovatkin varmaan jo arvanneet, että budjettina on noin tonnin verran. Pikkuisen tuossa on pelivaraa, mutta sanotaanko vaikka 1400 on ihan ehdoton yläraja, joka sekin jo vaatii tiettyjä uhrauksia. Tällä hetkellä hiplaan Warwick Rockbass Corvettea, joten Warret ovat ykkösvaihtoehto. Lähinnä kiinnostaa Corvette Standard ja Streamerit. Viisi kieltä on minimi ja metallimusiikkiin soveltuvuus pakollista. Aktiivielektroniikan kohdalla mielipiteeni on, että mieluummin ei, tai ainakin on/off-kytkimellä. Mitäs näitä tulisi muita vaihtoehtoja mieleen, arvon kollegat? Passot ja Jassot? Onko ne minkälaisia soittaa vitosina, kun ei ole liikkeessä vastaan tullut? Entäs G&L:t? Yhtä tänään liikkeessä vähän kokeilin, olikohan joku Tribute 2000 tai jotain. En innostunut, jos nyt en suoraan sitä tyrmääkään. P.S. Jos joku on myymässä Oulun alueella yllä olevaan kuvaukseen sopivaa bassoa, sopii ottaa yhteyttä vaikka pikaviestein. Edit: Hintaraja kohilleen. Tervehdys Rekisteröidyin ihan vastikään (tänään), mutta olen koettanut hieman seurailla kanssawarrettajien edesottamuksia. Omistan vm. 1997 kuusikielisen pulttivetten bubinga-kopalla ja wengekaulalla. Periaatteessa saatan siitä tarvittaessa luopuakin sopivalla erorahalla, sillä vanhempi (ehkä varhainen ysäri) Stage II 5-kielisenä (tai jopa 4) kovasti kutittelisi mieltä. Kahta Warrea ei kuitenkaan suosisi hallitus eikä lompakko. Corvette on kuin flyygeli - uskomaton sustaini ja klangi, soi puhtaasti ja melko tasapainoisesti. Ikävä kyllä yhtäläisyyksiä sitten löytyy painostakin. Heviä. Jos hartiat kannattelevat, niin sormille työ onkin sitten kevyttä. Gosh |
J.Hollström 17.08.2005 13:32:12 | |
---|
Corvette on kuin flyygeli - uskomaton sustaini ja klangi Tämäpä se juuri on se aspekti Warwickeissa josta en välitä. Basso kuulostaa enemmän alhaalta soitetulta pianolta kuin bassolta. Liian hifi miun makkuun. |
Robert Trujillo 17.08.2005 14:13:11 | |
---|
"Odotin että maailmassa olisi vielä hyvyyttä ja harmoniaa....
Kuppi teetä ja sympatiaa. Noh basistit on kuitenkin bändin munat. Vi**uako niillä aivoilla." -toivajar16
ÄRLÄ #12 |
Jesus Muerte 17.08.2005 17:38:23 | |
---|
tosta lähtee 1400eskoon. http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-171282.html elikkäs...Warwick Corvette Proline. Juu, nuo Prolinetkin oli kiikarissa. Päädyinpä sitten kuitenkin siihen Thumbiin, vaikka se tarkoittaakin sitä, että loppukuu syödään tonnikalaa. On tuo kaunokainen kuitenkin sen arvoinen. Tsekkaa Impishin demo!
http://www.impish-band.com |
pasikaikkonen 18.08.2005 13:47:35 | |
---|
jotain muuta |
Jesus Muerte 18.08.2005 13:53:07 | |
---|
http://www.amfisound.fi/ Kuulemma hyviä keppejä. Nuo niiden esimerkkimallit ovat vaan ihan saatanan rumia, munsta. hinnat alkaen 1400e Painotus sanalla alkaen. Tsekkaa Impishin demo!
pasikaikkonen 18.08.2005 14:17:39 | |
---|
nonnii !!! jep mutta käsittääkseni mallin voit päättää itse / piirrustukset / kuva mutta tietysti on totta että sellainen maksaa :) kannataa silti ainakin kysyä hintaa... jotain muuta |
Jesus Muerte 18.08.2005 14:34:28 | |
---|
nonnii !!! jep mutta käsittääkseni mallin voit päättää itse / piirrustukset / kuva mutta tietysti on totta että sellainen maksaa :) kannataa silti ainakin kysyä hintaa... Niinno joo tottakai voi ite suunnitella. Onneksi ei enää tartte, kun tuo saksalainen jo piirsi ja rakensi mulle hyvän beissin. Tsekkaa Impishin demo!
pardy 18.08.2005 21:37:04 | |
---|
Niinno joo tottakai voi ite suunnitella. Onneksi ei enää tartte, kun tuo saksalainen jo piirsi ja rakensi mulle hyvän beissin. Heheh, sama täällä. Ja rijopu kans mulle viel. Kyllä siinä varmaan ikä ja terveys menis ku tällänen muotoilusta ja piirtämisestä mitään tajuamaton ja osaamaton yrittäisi suunnitella sitä unelmien beissiä. Ja pitäis miettiä kaikki sitten mikkikonfiguraatioista ja kielimäärästä lähtien. Kyllä siinä hermot lopulta palais ku ei osais päättää ollenkaan jos ei mitään selkeetä visiota olis. Niskis: Mä täällä nauhotan pätkän oikein hienolla saundilla, ja kommenttina tulee että joku nauraa itsensä kuoliaaks. Miten oikein pitäisi reagoida? Sam Other: Ohittaa. Se on sentään Pardy. Vähän ku kysyis elämänneuvoja Kriceltä. |