projekti 05.08.2005 21:10:34 | |
---|
No niin minustakin tuntuu. Ihmetyttää vain kun jotkut tuomitsee tuon v-ampin vaikka samaan hengenvetoon myöntää ettei ole edes laitetta kokeillut. Mutta sehän on tosi että jos itse ei jotain laitetta tunne tarvitsevansa niin se on sitten tarpeeton paska jota ei voi suositella kenellekkään. Itse olen tuohon tyytyväinen mutta en silti suositellut sitä tämän ketjun aloittajalle. Sixpack, ja loppurahalla kaljaa. |
JukkaPena 05.08.2005 23:06:43 | |
---|
Riippuu, miten roudausintoinen on. Ite kyllästyin nopeesti roudailemaan Line6 Bass Podia, kun mulla semmonen joskus oli. Ei jaksanut sitä piuhahelvettiä...Ja ei siitä mitään isompaa apua ollut. |
Niskamies 05.08.2005 23:11:38 | |
---|
Riippuu, miten roudausintoinen on. Ite kyllästyin nopeesti roudailemaan Line6 Bass Podia, kun mulla semmonen joskus oli. Ei jaksanut sitä piuhahelvettiä...Ja ei siitä mitään isompaa apua ollut. Kontran roudaushan se varsinaista herkkua on:) Virallisesti semi-pro! |
projekti 05.08.2005 23:31:28 | |
---|
Kontran roudaushan se varsinaista herkkua on:) Kontra selkäreppuun ja fillarilla... Sixpack, ja loppurahalla kaljaa. |
Niskamies 05.08.2005 23:35:15 | |
---|
Kontra selkäreppuun ja fillarilla... Hoho, mä oon monet kerrat ajatellu kokeilla, mutta on toistaiseks jääny tekemättä:) Virallisesti semi-pro! |
projekti 05.08.2005 23:39:24 | |
---|
-Jahas, missäs se kontran kaula on? -Oho, sekös se rusahdus oli siellä alikulkutunnelissa... Sixpack, ja loppurahalla kaljaa. |
Petzki_H 06.08.2005 15:21:37 | |
---|
Mulla on se räkkimallinen Pro tuosta Bass V-ampista, ja kyllä tuo oli 177e hintaan erittäin passeli. Moni täällä tuomitsee laitteet jo silläkin perusteella että niissä on "turhaa digiroskaa", mutta olen itse ollut ihan tyytyväinen. Samaan hintaan en olisi saanut mitään uutta ja 3v takuulla varustettua peliä, ei paljoa menetä jos edes kokeilee. Nauhoitukseen monipuolisten liitäntöjen ansiosta ok vehje, ja kyllä sieltä saa ulos jos jonkinlaista ääntä. Makunsa kullakin, mutta voin tuota vehjettä suositella hintansa puolesta, eri asia sitten tarvitseeko jonkun 600e hypermoduulotappajan jolla tekee samat asiat. Matalien taajuuksien maisteri |
sirdickyj 06.08.2005 16:48:15 | |
---|
Niin, kaikesta huolimatta asiahan on niin, että jos lyödään Sheehanille tai Will Leelle tuo v-amppi, niin kumma kyllä ne saa sen soundaamaan hyvältä. Mistä lie sit johtuu...vaik itekki oon sen tossa aiemmin dumannu, niin lienee hyvä pitää tämä mielessä. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
JukkaPena 06.08.2005 17:08:30 | |
---|
Kontran roudaushan se varsinaista herkkua on:) Totta, roudasin kontraa pitkin Baltiaa, Puolaa ja Saksaa suojana pelkkä kangaspussi. Mutta jos soittimena on pelkkä sähköbasso ja vahvistin niin melko usein jollekin etuasteelle tai efektilaitteelle joutuu ottamaan erillisen kassin. Piuhat, nuotit sun muut menee vielä sähköbasson kanssa samaan laukkuun, mutta etuaste harvemmin... |
Late Pen-Tagram 09.08.2005 20:27:56 (muokattu 09.08.2005 20:31:06) | |
---|
On mullakin bass v-amp pro räkissä. Kait sitä nyt on joskus käytettykkin mutta kyllä sen täyspainonen käytto on luppujenlopuks jääny aika vähälle. Omiin nauhotuksiin ihan ok. Mutta jos joku efekti täytyy hommata on se musta ehdottomasti Electro Harmonixsin Bass Microsynth. Hintaa on hieman, Thomanilla muistaakseni noin 280e mutta siinä onkin vasta veikee laite. Toisaalta eihän mulla sitä ommana oo mutta sen verran kun oon kokeillu niin ai jai. btw. jos joku haluaa myydä tommosen käytettynä mä ostan se heti. "Näytän potilla nappulat. Siis ne jotka roikkuvat" -Donny Olkkola |
J.Hollström 16.08.2005 11:16:24 | |
---|
Niin, kaikesta huolimatta asiahan on niin, että jos lyödään Sheehanille tai Will Leelle tuo v-amppi, niin kumma kyllä ne saa sen soundaamaan hyvältä. Tämä on se juttu joka usealta kamarunkkarilta unohtuu. Ne ettii sitä "oikeeta" soundia joka vehkeestä eikä ymmärrä mistä se soundi oikeesti tulee. Se tulee sielusta ja peräsuolesta(kin enemmän kuin niistä kamoista), siis niinkuin karrikoiden. Pelimies osaa säätää paskatkin kamat, ja muuttaa soittotyyliään sen mukaan miten vermeet söyndää. Tuolla teinipuolella (kitarakamat) kysellään usein, miten saan Bodom särön, tai miten kuulostan Alexi Laiholta (tai ketä nää on). 'ttu, laita vaikka villasukka päähän sinappia kissan perseeseen, niin alkaa kuulostamaan oikealta. Tsekkasin tossa yhden erittäin vanhan Purplen pätkän, jossa Blackmore soitti Gibsonin ES:llä, ja kuulosti hyvin pitkälle samalta mitä soundia ollaan totuttu häneltä stratolla kuulemaan. Eli miten kahdesta täysin eri kitarasta voi saada identtisen soundin. Miettikääpäs sitä. |
omarklah 16.08.2005 11:29:59 | |
---|
Tämä on se juttu joka usealta kamarunkkarilta unohtuu. Ne ettii sitä "oikeeta" soundia joka vehkeestä eikä ymmärrä mistä se soundi oikeesti tulee. Se tulee sielusta ja peräsuolesta(kin enemmän kuin niistä kamoista), siis niinkuin karrikoiden. Pelimies osaa säätää paskatkin kamat, ja muuttaa soittotyyliään sen mukaan miten vermeet söyndää.
Ja tästä plussa. Kyllä se lähtee siitä soittajan ja soittimen yhteistyöstä. Mulla on nykyisin vaffari aina ihan perussäädöillä (sävynupit n. puolessavälissä) ja soundit haen bassosta tai vaihtamalla soittotatsia. Tää sit sanois tälleen... |
sirdickyj 16.08.2005 12:18:10 | |
---|
Ja tästä plussa. Kyllä se lähtee siitä soittajan ja soittimen yhteistyöstä. Mulla on nykyisin vaffari aina ihan perussäädöillä (sävynupit n. puolessavälissä) ja soundit haen bassosta tai vaihtamalla soittotatsia. Mullekki plussa ku Juki vaan tossa referoi mun jutun! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
pardy 16.08.2005 12:19:47 | |
---|
Mullekki plussa ku Juki vaan tossa referoi mun jutun! *jupinaa* No ota sitten jos lakkaat kitisemästä. Niskis: Mä täällä nauhotan pätkän oikein hienolla saundilla, ja kommenttina tulee että joku nauraa itsensä kuoliaaks. Miten oikein pitäisi reagoida? Sam Other: Ohittaa. Se on sentään Pardy. Vähän ku kysyis elämänneuvoja Kriceltä. |
omarklah 16.08.2005 12:22:25 | |
---|
Mullekki plussa ku Juki vaan tossa referoi mun jutun! Pamautin sen plussan, kun noin kauniisti pyysit... Tää sit sanois tälleen... |
sirdickyj 16.08.2005 12:58:45 | |
---|
Pamautin sen plussan, kun noin kauniisti pyysit... Kiitostapa kiitosta! Kyllä nyt jaksaa pitkän talven yli... Täytynee sen verran tarkentaa, että vaikka tuolla sanoin että noi kovat ukot saa tommosen matopurkinkin soundaamaan hyvältä, niin ei niistä ykskään semmosella kumminkaan soita, eikä se yksioikoisesti ole niin, että "soundi lähtee sormista", koska kuten ennenkin olen mielipiteeni ilmaissut, niin kenelläkään ei ole sormissa kilowatin päätettä ja hyvää etuastetta. Silti osaavissa käsissä huono/keskinkertainenkin on ihan o.k. kun taustalla on tarpeeksi osaamista. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Karlsson 16.08.2005 13:05:33 | |
---|
Kiitostapa kiitosta! Kyllä nyt jaksaa pitkän talven yli... Täytynee sen verran tarkentaa, että vaikka tuolla sanoin että noi kovat ukot saa tommosen matopurkinkin soundaamaan hyvältä, niin ei niistä ykskään semmosella kumminkaan soita, eikä se yksioikoisesti ole niin, että "soundi lähtee sormista", koska kuten ennenkin olen mielipiteeni ilmaissut, niin kenelläkään ei ole sormissa kilowatin päätettä ja hyvää etuastetta. Silti osaavissa käsissä huono/keskinkertainenkin on ihan o.k. kun taustalla on tarpeeksi osaamista. "Soundi lähtee sormista, volat faffarista?" |
sirdickyj 16.08.2005 13:27:12 | |
---|
"Soundi lähtee sormista, volat faffarista?" Jaha. Sikskö myyt nyt EBS:n veks? Ku mitäs sillä ny enää... WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Karlsson 16.08.2005 13:27:58 | |
---|
Jaha. Sikskö myyt nyt EBS:n veks? Ku mitäs sillä ny enää... Sua tuntuu riivaavan toi. Osta poies, mieles tekee kuitenki! |
sirdickyj 16.08.2005 14:00:20 | |
---|
Sua tuntuu riivaavan toi. Osta poies, mieles tekee kuitenki! Mitä? En mä siit ebsistä oo mitn sanonu ennen...mieli tekis ostaa, kieltämättä. Ei menis toi selkä niinku DBS 7410:a nostellessa. Ja onhan tuo varmana parempikin. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |