Niskamies 08.06.2005 12:36:24 | |
---|
Tulikos se GK jo? Ootko päässy jo ottamaan tyypit? Niin, ja saako sitä tulla kokeilemaan joskus? Virallisesti semi-pro! |
poppamies 08.06.2005 13:28:07 (muokattu 08.06.2005 13:29:29) | |
---|
Niin, ja saako sitä tulla kokeilemaan joskus? Tulihan se! Tyypit pääsen ottamaan viikonloppuna kun meillä on ulkokeikka. Toisen bändin basisti vetää myös sillä joten pääsen kuuntelemaan nuppia joka puolelta. En ole kokeillut sitä muuten kuin 12" kaapin kanssa kotona mutta täytyy kyllä sanoa että kyllä jytisee. Siinä on tuollainen GK mäinen täyteläinen soundi kaikki säätimet keskiasennossa joten olen vakuuttunut että kaikki kolinasta dubbiin irtoaa ilman mukisematta. Potkua riittää joka on merkki siitä että virtapuoli on kunnossa.Mainittakoon vaikka vielä että Jazzin pelkällä takamikilläkin saa yllättävän täyteläisen soundin. Voisin vaikka soittaa koko setin pelkällä takamikillä! Niin tottakai siitä saa ottaa tyypit. Ongelmana vain saattaa olla että asutte vähän sivussa... Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu. En myy sittenkään! Saatan sensijaan myydä jotain muuta. |
Niskamies 08.06.2005 13:34:07 | |
---|
Missäspäin Suomea GK asustaa? Virallisesti semi-pro! |
chief 08.06.2005 14:29:27 | |
---|
Missäspäin Suomea GK asustaa? Heh, sulla menee koko kesä ku reissaat ympäri suomea testailemasswa kamoja! ;) "It's the ear, not the gear. " |
Niskamies 08.06.2005 14:31:40 | |
---|
Heh, sulla menee koko kesä ku reissaat ympäri suomea testailemasswa kamoja! ;) Hyvä tapa viettää loma:) No, tällä metodilla mä pääsin soittamaan jo toiseen bändiin. Kävin tsekkaamassa yhen tyypin rummut, ja samalla kertaa mua pyydettiin bändiin:) Virallisesti semi-pro! |
poppamies 08.06.2005 15:17:20 | |
---|
Missäspäin Suomea GK asustaa? Gallien Krueger Backline 600 muutti saksasta suomen Kokkolaan viime maanantaina. Thomannin lupaukset pitivät muuten täsmälleen paikkaansa ainakin minun kohdalla. Lupasivat nimittäin toista kuukautta sitten että seuraava erä nuppeja tulee toukokuun lopulla ja näin oli. Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu. En myy sittenkään! Saatan sensijaan myydä jotain muuta. |
balzary 08.06.2005 16:02:48 | |
---|
Bob - not war! |
Wil-J 08.06.2005 19:02:54 | |
---|
Gallien Krueger Backline 600 muutti saksasta suomen Kokkolaan viime maanantaina. Thomannin lupaukset pitivät muuten täsmälleen paikkaansa ainakin minun kohdalla. Lupasivat nimittäin toista kuukautta sitten että seuraava erä nuppeja tulee toukokuun lopulla ja näin oli. Kokkola, siellä mulla on sukua vaikka kuinka. Hoh. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
pardy 08.06.2005 19:08:34 | |
---|
Kokkola, siellä mulla on sukua vaikka kuinka. Hoh. Millos paukataan koko konkkaronkka testaamaan poppiksen vahvaria? Kymmenen tyyppii ku tulee hesan suunnalta ni eihän siinä paljoa tulis bensoja/naama. :) |
Wil-J 08.06.2005 19:09:17 | |
---|
Millos paukataan koko konkkaronkka testaamaan poppiksen vahvaria? Kymmenen tyyppii ku tulee hesan suunnalta ni eihän siinä paljoa tulis bensoja/naama. :) Niinpä! Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Aki 10.06.2005 02:04:40 | |
---|
Tehosta vielä, että vaikka soittaa volyymilla johon 100W riittää helposti, ni vielä 300W:sta tehon tuplaus tuntuu potkuna headroomissa. Behkun nuppi ja 4x10" kaappi ei välttämättä ole ollenkaan huono vaihtoehto siinä budjettiluokassa liikkuvalle soittelijalle. Joskin, hyvä 2x10" riittää kans joka paikassa. -Aki. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
FoolOnTheHill 10.06.2005 16:42:57 | |
---|
Tehosta vielä, että vaikka soittaa volyymilla johon 100W riittää helposti, ni vielä 300W:sta tehon tuplaus tuntuu potkuna headroomissa. Headroom tarkoittaa yleisesti ottaen vahvistimen kykyä tuottaa voimakkaita äänenpaineita ilman säröytymistä. Toisin sanoen jos kahta vahvistinta, toinen esim. 100W ja toinen 1000W soitetaan rinnakkain samoilla säröarvoilla ja äänenvoimakkuuksilla soundissa ei pitäisi olla eroa. Mystistä "headroom" -lisää äänessä ei ainakaan ole. |
Karlsson 10.06.2005 16:47:03 | |
---|
Headroom tarkoittaa yleisesti ottaen vahvistimen kykyä tuottaa voimakkaita äänenpaineita ilman säröytymistä. Toisin sanoen jos kahta vahvistinta, toinen esim. 100W ja toinen 1000W soitetaan rinnakkain samoilla säröarvoilla ja äänenvoimakkuuksilla soundissa ei pitäisi olla eroa. Mystistä "headroom" -lisää äänessä ei ainakaan ole. Paitsi että se tehokkaampi kestää pahempia piikkejä ja dynamiikka soitossa paremmin. Mutta mitäs väliä sillä on kun kaikki kompuroidaan kuitenki tasaseks mössöks? "Tosi hotsex! Oot siis saletisti hot." -Tellu |
poppamies 12.06.2005 13:56:04 | |
---|
No nytt tuli sitten soitettua eka keikka Backlinella. Hartken 15" ja Fenderin 15" alla. Säätimet muuten klo 12 paitsi masteri joka oli varttia yli yhdessä. Tehot riitti mainiosti ulkohommiin. Hyvä soundi. Ei tarttenut ruuvata mitään mihinkään suuntaan mikä minun mielestä on hyvin suunnitellun vahvistimen tavaramerkki. Koko lava jytisi. Toisen bändin basisti soitti sillä kans Ibanezin hi-fi bassolla. Hyvältä sekin kuulosti. Backline saa jäädä taloon. Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu. En myy sittenkään! Saatan sensijaan myydä jotain muuta. |
hemmo 12.06.2005 17:08:19 | |
---|
Hyvältä sekin kuulosti. Backline saa jäädä taloon. No voihan höh. Et sie sitte taida myydäkään sitä miulle. 8-) "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
BassBeast 19.06.2005 21:35:30 | |
---|
Tehoa tarvitaan sen verran että reeneissä kitaristi sanoo: "On sulla kyllä mahottomat tehot noissa vehkeissäs. Tippu jaloista karvat!" parasta mitä voi housut jalasa tehä on basson soitto. ja sitä voi tehä kyllä iliman housujaki! |
cfe 20.06.2005 18:27:36 | |
---|
1,2kw bassokombo kämpällä, kyllä riittää. http://www.causeforeffect.org |
Rainer Frilund 20.06.2005 19:27:44 (muokattu 20.06.2005 19:28:37) | |
---|
No nytt tuli sitten soitettua eka keikka Backlinella. Hartken 15" ja Fenderin 15" alla. Säätimet muuten klo 12 paitsi masteri joka oli varttia yli yhdessä. Tehot riitti mainiosti ulkohommiin. Hyvä soundi. Ei tarttenut ruuvata mitään mihinkään suuntaan mikä minun mielestä on hyvin suunnitellun vahvistimen tavaramerkki. Koko lava jytisi. Toisen bändin basisti soitti sillä kans Ibanezin hi-fi bassolla. Hyvältä sekin kuulosti. Backline saa jäädä taloon. Meikä on se "toisen bändin basisti". Oli se sen verran mukava peli, jotta kuume nousi. Suosittelen! Juttelin aiheesta työkaverin kanssa, joka on nuoresta pojasta lähtien soitellut bassoa. Sekin innostui värkistä näkemättä sitä itteään. Toisaalta sillä on aiemmin ollut GK kombo, jonka voro vei 90-luvun puolella. Kombon vahvistinosa muistutti kovasti Backlinen ulkoasua. Eiku rahaa säästämään ja tyhjäämään Thomannin varastoa... Like trees, children change as they twist and turn.
You suffer alone for the peace that you yearn.
You can weep and moan, feel the need to run,
But you'll be leaving behind a loaded gun. |
Johannes_t 20.06.2005 23:36:54 | |
---|
1,2kw bassokombo kämpällä, kyllä riittää. "Pikkasen" ihmettelin kun Kustom ilmestyi liikkeen eteiseen ja roudaus-nakki napsahti tietty mulle. "Kuka helevetin hullu tän on tilannu!?" Asiakkaan henkilöllisyys ja "hirviön" käyttötakoitus kun selvisivät, totesin vain, että oikeaan osoitteeseen meni! |
cfe 21.06.2005 13:42:56 | |
---|
"Pikkasen" ihmettelin kun Kustom ilmestyi liikkeen eteiseen ja roudaus-nakki napsahti tietty mulle. "Kuka helevetin hullu tän on tilannu!?" Asiakkaan henkilöllisyys ja "hirviön" käyttötakoitus kun selvisivät, totesin vain, että oikeaan osoitteeseen meni! Hehe! Joo, meni kyllä, sen mitä tässä on kerennyt soittamaan niin kyllä se arvoisensa peli on. http://www.causeforeffect.org |