hemmo 24.05.2005 12:25:44 | |
---|
Merkkikuski on merkkikuski kalsreita myöten... Niin, mutta Keny on tehdaskuski. Yölläkin pitää EBS-lippistä. Mulla on mustia nahkahihnoja noin 8 kpl. Eri merkkisiä. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
projekti 24.05.2005 12:28:31 | |
---|
Ei ainuttakaan hihnaa. Tarpeeton kapistus. Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
hemmo 24.05.2005 12:38:46 | |
---|
Ei ainuttakaan hihnaa. Tarpeeton kapistus. Siehän äiä oot. Köyttä vai ketjuako sitten käytät? "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Beelsebub 24.05.2005 16:13:40 | |
---|
Käyttöhihnana on semmonen Fenderin pehmeä leveä musta nahkahihna jossa on punaisella langalla jotain pientä liekkikuviota. Maksoi kyllä sen verran paljon että parasta olisi kestää seuraavat 20 vuotta. Kaikenlaisia muitakin nahka- kangas- ja nylonhihnojakin pyörii kotona ja treenikämpillä mutta ei niistä ole kun ruoskan korvikkeeksi tai sitomisleikkeihin. |
Ihme Basisti 24.05.2005 16:26:15 | |
---|
Tommonen musta leveä nahkainen mis jotain lankakoristeluu. Oli kyllä kallis mutta perkeleen hyvä. Sekä sitten vielä varahihnana musta ohut silkkinen (en varma materiaalista mutta kuitennii liukas yms.) missä semmosta tribal-terä-kuviointii. Ei kyl toi varahihna sovi yhtään tohon vihreään jammuun mutta espiin kyllä, ehkä. Bassoni on Raamattuni ja sen soitto saarnaani. |
projekti 24.05.2005 17:30:24 | |
---|
Siehän äiä oot. Köyttä vai ketjuako sitten käytät? Höhlä, mulla on 5-kielinen, eikös se paksuin kieli oo sitä varten että siitä kaulaan roikkumaan...? Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
Jalmus 24.05.2005 19:22:26 | |
---|
Käytän vain Levy's -merkkisiä leveitä nahkahihnoja. Ihan tavallisen näköisiä mustia, hyviä mutta kalliita. Hihnalukot Schallerilta jo viimeisen kymmenen vuoden ajan. Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi. |
Wil-J 24.05.2005 19:23:39 | |
---|
No mulla on yksi kunnon nahkahihna, Planet Waves merkkiä, musta, korkealle säädetty!!! Sitten on Harley Bentonin nahkajäljitelmä hihna, huono. Sitten on sellanen kangas lötök leveysasteilla vyön luokkaa. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Force 24.05.2005 20:19:07 | |
---|
Mulla on sellanen osaksi ite tehty hihna. joku amerikanlippu kuvioitu hihna se oli alunperin. Leveä sellainen. Se on sitten päällystetty molemmin puolin punaisella pantteri kuvioisella kankaalla. Se on leveä, paksu ja pehmoinen..ja vieläpä sellainen sopivan pitävä. Ja helevetin tyylikäs ;) http://www.forcesite.net |