Aihe: Ultimate basso-gallup!!
1 2 3
hemmo
23.05.2005 17:09:41

Ostin sen USA:n reissulta kun sattui sopuhintaan tulemaan vastaan.
Netin kautta voi myös tilata suoraan valmistajalta.

Englund Music on näemmä täällä jälleenmyyjänä.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
2541
23.05.2005 19:48:01

Kovia laukkuja on viisi ja pusseja kaksi. Yhdestä kovasta on ollut kantokahva rikki jo pari vuotta, kun se on olevinaan niin vaikea korjata ja Thunderbirdin laukku on joku itsetehty järjettömän kokoinen ja painoinen ruumisarkku joka ei mahdu mihinkään autoon. Muuten ei valittamista.
markotetri
25.05.2005 01:46:24
Vastikään sain hommattua Jatsarin ja siihen tuli mukaan se Fenderin oma muotoiltu laukku joka on muuten tukeva ja hyvä, mutta lukot paikoitellen kiukuttelee...

Sitten on joku epämääräinen musta suorakaide jossa tyylikäs viininpunainen sisus. Sitä en vaan oo hetkeen päässy näkemään kun se on lainassa kaverilla joka lainas sen Uniklubin Teemun vara-varabassolle... Olis kiva nähdä joskus, se laukku nimittäin :)

Mutta oma ehdoton suosikkini oli erään tamperelaisen speedmetalbändin basistin itse 80-luvun lopulla vanerista ja kulmaRAUDASTA rakentama laukku. Painoa kolme kertaa basson verran, kulmat törröttivät sen verran terävinä että henkilöautoon sitä ei uskaltanu laittaa... Hukkasin sen jollekin joitakin vuosia sitten, onnea vaan uudelle omistajalle!

Muuten olen sitä mieltä, että laukkujen pitäisi olla aina suorakaiteen muotoisia kovia laatikoita. Koska minä pakkaan keikka-autoja työkseni. Soitin pussissa on OK polkupyöräilevälle pelimannille, mutta keikantekoa oikeasti se ei tahdo kestää...
Artificiality is normal to the medium!
Karlsson
25.05.2005 09:22:17
Muuten olen sitä mieltä, että laukkujen pitäisi olla aina suorakaiteen muotoisia kovia laatikoita. Koska minä pakkaan keikka-autoja työkseni. Soitin pussissa on OK polkupyöräilevälle pelimannille, mutta keikantekoa oikeasti se ei tahdo kestää...

Juuh, tollaseen "lastaus" roudaukseen suorakaide-loota on pop. Mutta semmonen esmes yleisissä kulkuneuvoissa on vähän sama kun kämpän ulko-ovi kainaloissa kulkis. "Anteeks, anteeks... mahtuuko..."
"...minkä tahansa asian tuot esille hyvänä, kumoan sen." -MrQ
poppamies
25.05.2005 10:40:25

...Muuten olen sitä mieltä, että laukkujen pitäisi olla aina suorakaiteen muotoisia kovia laatikoita. Koska minä pakkaan keikka-autoja työkseni...

Ei muotoiltujen keissien latominen keikka-autoon ole paljon sen monimutkaisempaa. Pikkusen eri tekniikaa vain. Ladon ne aina kantilleen ja toisen päälle toinen toisinpäin niin jopa säästyy tilaa.
Myytävänä Alesis Microverb III MYYTY!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)