chief 15.05.2005 15:19:54 | |
---|
Mitä tästä opimme? Siperia opettaa... "It's the ear, not the gear. " |
Mikho89 16.05.2005 14:09:58 | |
---|
Mutta kaverilla on ollut Hartken kombo 15" tuumasella (en nyt muista tarkkaa mallia) toiminut 10 vuotta mainiosti ilman mitään häikkiä! Enpä tiedä noista Hartkeista, itellä on tollane 10 tuuman combo, kesti pari kk ja sit alko pitään semmost kummallista rätinää, eikä saundi oikeen kuulu. Kuullu vähän juttuu et olis muillaki samoja ongelmia hartkensa kanssa |
Typhus 16.05.2005 15:24:26 | |
---|
Tulipa mieleeni! millasia Comboja Ampegi tekee? onkos kellään tietoa? noi 700-1000e:n hinnoissa kulkevat ovat alkaneet kummitella mielessä. tekis mieli vaihtaa koko basso stäkki viduun ja ostaa tommonen joku pieni ja laadukas combo jotta ois helpompi roudata ja sais välillä tuotua kotia ettei vie koko huoneen tilaa :) "Vita est vitae" |
M.Hanski 16.05.2005 15:32:05 | |
---|
|
pikkupeikko 18.05.2005 14:54:29 | |
---|
jeps. vahvistin tuli eilen ja oikein hyvältä kuulostaa. mutta lähtee takaisin saksaan, kun oli matkalla kolhiintunut. eipä yhtään vituta kun keikkoja tulossa ja muuta. mutta hyvinpä tuntuvat thomannilla silti hoitavan tällaisenkin. Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |
patrikkivekas 11.09.2005 20:05:25 | |
---|
Ja saahan sen sitten korjattua jos rikki menee. Huttuselle vaan. Toisaalta kun vaffari menee rikki, ei siihen millään helvetilläkään saa sitä alkuperästä soudia takasin... Suomenruotsalainen basisti Paraisilta... Maailman paras yhtälö!!! |
pardy 11.09.2005 20:10:12 | |
---|
Toisaalta kun vaffari menee rikki, ei siihen millään helvetilläkään saa sitä alkuperästä soudia takasin... Hoho, sanon minä. Elektroniset laitteet ovat harvemmin yksilöitä, bassovahvarit mukaanlukien. |
hemmo 11.09.2005 20:15:04 | |
---|
Hoho, sanon minä. Elektroniset laitteet ovat harvemmin yksilöitä, bassovahvarit mukaanlukien. Putkivaffarit, elä unoha putkivahvistimia. Niissä lienee vähän eroavaisuuksia. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |