Teijo K. 27.04.2005 20:18:59 | |
---|
Kerjäsi muuten verta nenästään tuolla otsikolla. True basistit hoi! Mitäs tilasit. |
Karlsson 27.04.2005 20:19:36 | |
---|
Se nauhaton/nauhallinen talla oli kyä melkonen firitys. Ja onha niillä se semmosilla "pianokoskettimilla" toimiva beissiki. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Karlsson 27.04.2005 20:19:53 | |
---|
Kerjäsi muuten verta nenästään tuolla otsikolla. True basistit hoi! Mitäs tilasit. Ni, mumot otti heti haltuun! Hoho! Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
hemmo 27.04.2005 20:20:04 | |
---|
Kerjäsi muuten verta nenästään tuolla otsikolla. True basistit hoi! Mitäs tilasit. Mehän ollaan! Sbassomummot ry. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
hemmo 27.04.2005 20:20:37 | |
---|
Ja onha niillä se semmosilla "pianokoskettimilla" toimiva beissiki. Juu, funkfingers. Tony Levinin lanseeraamako? "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Teijo K. 27.04.2005 20:20:39 | |
---|
Mehän ollaan! Sbassomummot ry. Nimenomaan. True basistit! |
Karlsson 27.04.2005 20:21:44 | |
---|
Juu, funkfingers. Tony Levinin lanseeraamako? Ei. Mennee termit sekasi sula. Fänkfingers o levinin juttu, mut non sormiin teipattavat rupnukapulan pätkät. Tää o taas eri systeemi. Soundillinen efekti lienee ky aika lähellä toisiaan. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Teijo K. 27.04.2005 20:21:46 | |
---|
Juu, funkfingers. Tony Levinin lanseeraamako? Eikös funkfingers ollut ihan vaan perkussiokapulat sormiin teipattuna. Mulla on jossain wanhassa bassplayerissa Levinin haastattelu. Siinä jotain noista selitti. |
hemmo 27.04.2005 20:22:05 | |
---|
Nimenomaan. True basistit! - mitään ei osata - rytmitaju ontuu - nuotteja ei osata - surkeat kamat kaikilla - ISOT puheet on - liian kovaa soitetaan ;-= "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
hemmo 27.04.2005 20:22:36 | |
---|
Ei. Mennee termit sekasi sula. Fänkfingers o levinin juttu, mut non sormiin teipattavat rupnukapulan pätkät. Tää o taas eri systeemi. Soundillinen efekti lienee ky aika lähellä toisiaan. Jaa, mieko arvelin. Siksi tuo?????? "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
lion 27.04.2005 20:23:00 | |
---|
Vitun basistit ;D lähti heti mopo / basso? /ruohonleikkuri käsistä kun pisti tänne postauksen :D heh. Juu toi otsikko oli tahallaan vähän piilovittuileva :D - Li'oN Olen Hovari. Simo. Systeemi tappaa yksilön - Jumalaa ei ole - Nahkahousuissa voi vihdoin tuntea olevansa alaston. |
Teijo K. 27.04.2005 20:23:19 | |
---|
- mitään ei osata - rytmitaju ontuu - nuotteja ei osata - surkeat kamat kaikilla - ISOT puheet on - liian kovaa soitetaan ;-= No nämä. Itse panostan soittimiin liimattaviin tarroihin. |
hemmo 27.04.2005 20:26:05 | |
---|
Vitun basistit ;D lähti heti mopo / basso? /ruohonleikkuri käsistä kun pisti tänne postauksen :D heh. Juu toi otsikko oli tahallaan vähän piilovittuileva :D - Ei saa vituilla. Itse asiassa keskustelu pysyi miltei aisoissa, kunnes nää heinäsirkat tuli tänne mussuttaan. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Karlsson 27.04.2005 20:27:22 | |
---|
Ei saa vituilla. Itse asiassa keskustelu pysyi miltei aisoissa, kunnes nää heinäsirkat tuli tänne mussuttaan. Joo, voin kuvitella sädekehän pääs päälle ku tota kirjotit. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Teijo K. 27.04.2005 20:27:41 | |
---|
Ei saa vituilla. Itse asiassa keskustelu pysyi miltei aisoissa, kunnes nää heinäsirkat tuli tänne mussuttaan. No voin mää lähteä pihallekin! *lähtee pihalle lenkittämään koiraa* Moi! |
hemmo 27.04.2005 20:32:27 (muokattu 27.04.2005 20:34:10) | |
---|
Joo, voin kuvitella sädekehän pääs päälle ku tota kirjotit. Itteeni tarkotin myös. Höhö! Sarkasmia! Vizi! Haloo! "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Teijo K. 27.04.2005 20:35:09 | |
---|
Itteeni tarkotin myös. Höhö! Sarkasmia! Vizi! Haloo! No en mää sitten lähekkään. |
Karlsson 27.04.2005 20:37:17 | |
---|
Itteeni tarkotin myös. Höhö! Sarkasmia! Vizi! Haloo! Nimenomaan. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
absqua 27.04.2005 21:26:26 | |
---|
GSR200 on kyllä hyvä basso, ainakin ne pari yksilöä mitä mä oon soitellut. Mutta kamarunkkailu on kivaa, itsellä on ainakin paljon parempi fiilis soittaa kun kaulassa roikkuu 2 kiloeuron sadowsky kuin 0,2:n kiloeuron Ibanez. Siitäkös se fiilis onkin kiinni? Mutta kukin taaplaa tavallaan. No niinpä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Niskamies 27.04.2005 21:31:27 | |
---|
Siitäkös se fiilis onkin kiinni? Ei se fiilis ole pelkästään lavan tekstistä tai hintalapun nollista, mutta kiellätkö ettei sillä olisi mitään vaikutusta? Ainakin itse tykkään soitella "sillä" bassolla, vaikka halvempikin kelpaisi ja muut eivät eroa kuulisi. Mun mielestä fiilis soittaessa on todella tärkeä osa lopputulosta. Jos jokainen ääni pitä repiä soittimesta, eikä muutenkaan kuulosta soitto omasta mielestä hyvältä, niin soitosta voi hyvinkin hävitä jotain. Mulle hintavahko Sadowsky riittää tuomaan törkeän hyvän fiiliksen soittaessa ja jokainen ääni on hunajaa korville, joten soittofiilis on taivaissa. Eikä sitä myöskään vähennä se että en aikaisemmin ollut kuullut hirveästi kehuja saundista, toisin kuin nyt. Ton lavan tekstin takia suuri osa kitaristeista ei kelpuuta esmes. Tokain tuotoksia, vaikka ne voisivatkin olla yhtä hyviä kuin ison G:n kitarat. Se lavan teksti kasvattaa fiilistä ja egoa. Mulla on sama "ongelma", S:llä alkava teksti vaan kasvattaa fiilistä soittaessa. Joillekkin riittää se GSR200, ja ihan hyvä vaan: säästyypä rahaakin. Ja kuten aikaisemmin sanoin, kukin taaplaa tavallaan. Tällainen väsyneen basistin tunteiden purku tälläkertaa. Meitsi on meshissä. |