pardy 25.04.2005 23:16:46 | |
---|
Äiä paljasti just ostaneensa kilowatin päätteen. Hups? "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
Silvio Dante 26.04.2005 09:40:17 | |
---|
Vähän armoa, kuin moni ihminen vois oikeesti edes pitää sitä bassoa kaulassa ja yrittääkään soittaa kun on vetänyt sellaisen määrän kamaa? Mutta tuossahan kysyttiin että "Onko staran soitossa jotain pielessä?" Ei sitä että onko joku vetänyt kamaa ja soitto ei toimi sen takia tms. Pääasia että pizza herkullinen ja kuuma. |
Pekko 28.04.2005 14:32:23 | |
---|
Silti olen todella luotettavasta lähteestä kuullut, että Stuart Hamm soittaisi Appetitella bassot, mutta eihän tuo nyt niin tavatonta olis. Mikähän tämä todella luotettava lähde mahtaa olla? Ihan uteliaisuudesta kysyn.
|
sirdickyj 28.04.2005 18:21:51 | |
---|
Mikähän tämä todella luotettava lähde mahtaa olla? Ihan uteliaisuudesta kysyn. No yks frendi joka opiskeli Amerikan ihmemaassa basson soittoa, sille k.o. faktan kertoi useampikin ammattiopettaja. Mutta tietenkin, mistäs noista tietää. Ihan vierasta tuo stunt-soittajien käyttö ei kumminkaan ole yleensäkään, ja tässä tapauksessa en ihmettelis, vaikka siellä vierailevia muusikoita oliskin, Mike Clink kumminkin tuottanut, tarkka sälli. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Silvio Dante 28.04.2005 20:15:14 (muokattu 28.04.2005 20:15:56) | |
---|
Mike Clink kumminkin tuottanut, tarkka sälli. Mistäs tiedät, ootko ollu studiossa kun k.o. herra tuottaa? Ihan uteliaisuudesta kysyn Pääasia että pizza herkullinen ja kuuma. |
pardy 28.04.2005 20:29:07 | |
---|
Mistäs tiedät, ootko ollu studiossa kun k.o. herra tuottaa? Ihan uteliaisuudesta kysyn No vittu kun pitää nyt niin näsäviisasta olla. No jos sanon että Jaco oli vaikkapa kova basisti niin onko tuo väite pohjaton jos en ole itse kyseistä aijää nähnyt soittamassa? "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
ozmo 28.04.2005 20:42:51 | |
---|
No vittu kun pitää nyt niin näsäviisasta olla. No jos sanon että Jaco oli vaikkapa kova basisti niin onko tuo väite pohjaton jos en ole itse kyseistä aijää nähnyt soittamassa? No hei... Pitääx niinq tosiaan kysellä tyhmii niinq? Siis ethän sä millään voi sanoo, et jacce ois niinq "kova" ja silleen jos sä et oo niinq kogeillu milt se tuntuu. Eihän se "kovuus" siis liity soittotaitoon mitengään!! Siis voihan sellaset possutkin soittaa vaikka mitengä hyvin... Siis niinq vähän tasoo hei... losers do the best they can... winners go home and fuck the promqueen! |
Karlsson 28.04.2005 20:56:13 | |
---|
Hei! Jos tolle linjalle lähdetään, niin kuin moni on varma omasta olemassa olostaan? Ootteko nähny ku vanhempanne pistivät teidät alkuun? hä? Jos joku väittää jonni kuuluisuuden soittoa jonkun muun soittamaksi, niin se on vain väitös tai huhu oikeammin. Niin siihen tulee suhtautua, eli uskokoon ken haluaa. Aivan absoluuttista totuutta tästä asiasta ei saa kuin Duffilta itseltään, jos sekään nyt asiaa muistaa. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Pekko 02.05.2005 11:21:50 | |
---|
No yks frendi joka opiskeli Amerikan ihmemaassa basson soittoa, sille k.o. faktan kertoi useampikin ammattiopettaja. Mutta tietenkin, mistäs noista tietää. Ihan vierasta tuo stunt-soittajien käyttö ei kumminkaan ole yleensäkään, ja tässä tapauksessa en ihmettelis, vaikka siellä vierailevia muusikoita oliskin, Mike Clink kumminkin tuottanut, tarkka sälli. kiitos tästä! |
Ihme Basisti 02.05.2005 16:15:37 | |
---|
Jos tolle linjalle lähdetään, niin kuin moni on varma omasta olemassa olostaan? "Ajattelen, siis olen". Bassoni on Raamattuni ja sen soitto saarnaani. |
elmukelmu 03.05.2005 16:31:21 | |
---|
Pitää varmaa duffille sitten soittaa asian tiimoilta? Ömmömmmömömmömömömömmmöööh`ääääH?? |
Teijo K. 03.05.2005 16:38:56 | |
---|
"Ajattelen, siis olen". Entä jos jokin superhirviö ajattelee superaivoillaan sbasistia ajattelemassa, että koska hän ajattelee hän myös on? |
Ihme Basisti 03.05.2005 17:33:45 | |
---|
Entä jos jokin superhirviö ajattelee superaivoillaan sbasistia ajattelemassa, että koska hän ajattelee hän myös on? Riippuu millaseksi olemisen määrittelee. Tavallaan tuolloinkin ollaan, vaikkakin jonkun superhirviön superaivojen sähköisenä impulssina. Bassoni on Raamattuni ja sen soitto saarnaani. |
ozmo 03.05.2005 17:53:30 (muokattu 03.05.2005 18:07:22) | |
---|
Entä jos jokin superhirviö ajattelee superaivoillaan sbasistia ajattelemassa, että koska hän ajattelee hän myös on? Heh, taisin juuri "olla" panolla Avril Lavignen kans... ;D Edit: Oujea... Entäs jos nain jotain muijaa ja ajattelen itseäni Avril Lavignea naimassa... minä2 taas ajattelee Avrilia naidessaan itseään Britneytä naimassa... minä3 sit ajattelee Britneytä naidessaan itseään Christina Aguileraa naimassa ja se taas ajattelee... Kiitos arva!! Sinun ansiostasi pystyn panemaan tuhansia muijia yhtä aikaa... :) Fuck pride! Pride only hurts, it never helps... |
pardy 03.05.2005 18:35:12 | |
---|
Heh, taisin juuri "olla" panolla Avril Lavignen kans... ;D Edit: Oujea... Entäs jos nain jotain muijaa ja ajattelen itseäni Avril Lavignea naimassa... minä2 taas ajattelee Avrilia naidessaan itseään Britneytä naimassa... minä3 sit ajattelee Britneytä naidessaan itseään Christina Aguileraa naimassa ja se taas ajattelee... Kiitos arva!! Sinun ansiostasi pystyn panemaan tuhansia muijia yhtä aikaa... :) Noniin... Ei piä innostuttaa basisteja ajattelemaan, näin siinä käy. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
ozmo 03.05.2005 20:58:04 | |
---|
Noniin... Ei piä innostuttaa basisteja ajattelemaan, näin siinä käy. Öhöm... Äläs kehtaa. Puhut juuri superbasistista joka ajatteli superaivoillaan... Te moukat ette vaan ymmärrä neroa kun sellaiseen törmäätte! Damn ya... ;P Fuck pride! Pride only hurts, it never helps... |