Harry Manback 09.06.2005 07:23:36 | |
---|
Onko se muovista tehty? (=hajoaako se nopeasti?) Muovia on, mutta ihan tuhdin oloista mun mielestäni. |
Kieppi 09.06.2005 15:30:28 | |
---|
Onko kukaan ostanut tämmöistä pk-seudulta? Missähän pääsis testaamaan? Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa. |
Niskamies 09.06.2005 15:31:03 | |
---|
Onko kukaan ostanut tämmöistä pk-seudulta? Missähän pääsis testaamaan? Soundatasta löytyy. Virallisesti semi-pro! |
uduwudu 09.06.2005 16:31:15 | |
---|
saundaa paremmalle kuin SansAmpin RBI (joka on siis BassDriverin isoveli). Ei huono saavutus. Säröä saa RBI:tä enemmän, ja eq tuntuu hieman musikaalisemmalta. Mites se kytkin, kestääkö se lainkaan polkemista? Lähinnä livekäyttöä ajatellen. |
pardy 09.06.2005 16:39:39 | |
---|
Itselle heräsi semmonen kymysys että riittääkö tuossa hööki jos kytkee suoraan päätteeseen tuosta? |
M.Hanski 09.06.2005 20:03:35 | |
---|
Itselle heräsi semmonen kymysys että riittääkö tuossa hööki jos kytkee suoraan päätteeseen tuosta? Tuskinpa. |
pardy 10.06.2005 16:41:14 | |
---|
Tuskinpa. Samaa ajattelin mutta jos jollain ois ihan kokemusta niin vois kertoa. |
Karlsson 10.06.2005 16:43:18 | |
---|
Samaa ajattelin mutta jos jollain ois ihan kokemusta niin vois kertoa. Siis kyllähän Basssdriverillä voi ainakin ajaa päätettä, jos toi on suorahko kopio, niin miksei? "Tosi hotsex! Oot siis saletisti hot." -Tellu |
pardy 10.06.2005 16:52:12 | |
---|
Siis kyllähän Basssdriverillä voi ainakin ajaa päätettä, jos toi on suorahko kopio, niin miksei? Loistavaa, edes jonkinlainen suuntaa antava vastaus! Mut siis kun mitä oon käyttäjäkommentteja lukenu niin tuosta ei kuitenkaan ihan niin paljoa tulis kuin vaikkapa räkkietusista, mutta siis sun mielestä tulee kuitenkin tarpeeks? Jos näin on niin voisin sitten tuollaisen ostaa, olettaen että on kopio toltakin osin Samsampista. |
N_Bates 10.06.2005 16:56:20 | |
---|
Siis kyllähän Basssdriverillä voi ainakin ajaa päätettä, jos toi on suorahko kopio, niin miksei? Joo mutta isosta päätteestä ei saa kaikkia tehoja irti kun se on suunniteltu järeämmälle signaalille. Mut joo, mä ainakin ihan tyytyväisenä soittelin joskus parit treenit yamahan p3500s päätteeseen sansampilla. Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani. |
pardy 10.06.2005 16:58:11 | |
---|
Joo mutta isosta päätteestä ei saa kaikkia tehoja irti kun se on suunniteltu järeämmälle signaalille. Mut joo, mä ainakin ihan tyytyväisenä soittelin joskus parit treenit yamahan p3500s päätteeseen sansampilla. Ok, hyvä juttu. Toimii varmaan tarpeeks ok mulle. Eipä paljoa vituta vaikkei oliskaa loistolaite. Sopii sitten kotiäänittelyyn. |
Karlsson 10.06.2005 17:01:01 | |
---|
Loistavaa, edes jonkinlainen suuntaa antava vastaus! Mut siis kun mitä oon käyttäjäkommentteja lukenu niin tuosta ei kuitenkaan ihan niin paljoa tulis kuin vaikkapa räkkietusista, mutta siis sun mielestä tulee kuitenkin tarpeeks? Jos näin on niin voisin sitten tuollaisen ostaa, olettaen että on kopio toltakin osin Samsampista. Itte käytin aina sansamppia niin, että ohitin esmes nupin oman etusen. Eri asia sitten tuottaako Bassdriver sinusta hyvää soundia. Mulla se ei toiminut isoissa bassokamoissa, soundin puolesta. "Tosi hotsex! Oot siis saletisti hot." -Tellu |
Karlsson 10.06.2005 17:04:59 | |
---|
Joo mutta isosta päätteestä ei saa kaikkia tehoja irti kun se on suunniteltu järeämmälle signaalille. Mut joo, mä ainakin ihan tyytyväisenä soittelin joskus parit treenit yamahan p3500s päätteeseen sansampilla. No, riippuu päätteestä, mutta tartteeko niitä ihan kaikkia tehoja irti saadakkaan? Eh... "Tosi hotsex! Oot siis saletisti hot." -Tellu |
M.Hanski 12.06.2005 12:07:41 | |
---|
Aidon BDDI:n plugiulostulon nimellinen taso on 0 dBu eli n. 0,775 V (RMS). Jos Behku on tarkka kopio, ulostulotaso on varmaankin samaa luokkaa. Useat päätteet on suunniteltu muiden ammattiaudiovehkeiden tavoin toimimaan optimaalisesti tasolla +4 dBu eli n. 1,23 V (RMS) eli sekä aidon että kopion kanssa saa moisen päätteen kohdalla periaatteessa käyttöön maksimissaan alle puolet ilmoitetusta tehosta. |
chief 12.06.2005 13:46:54 | |
---|
Aidon BDDI:n plugiulostulon nimellinen taso on 0 dBu eli n. 0,775 V (RMS). Jos Behku on tarkka kopio, ulostulotaso on varmaankin samaa luokkaa. Useat päätteet on suunniteltu muiden ammattiaudiovehkeiden tavoin toimimaan optimaalisesti tasolla +4 dBu eli n. 1,23 V (RMS) eli sekä aidon että kopion kanssa saa moisen päätteen kohdalla periaatteessa käyttöön maksimissaan alle puolet ilmoitetusta tehosta. Juu. Mä koklasin aitoa BDDI:tä Crownin CE-1000 päätteen kanssa ja se antoi aika paljon höökiä ulos. En tiedä tuliko täydet mutta aika paljon ainakin. Ja tämä on siis se uusi versio missä voi valita onko ulostulo linja- vai instrumenttitasoista. "It's the ear, not the gear. " |
pardy 12.06.2005 14:02:02 | |
---|
missä voi valita onko ulostulo linja- vai instrumenttitasoista. No tuossa Behkussa sitä ei vissiin voi kyllä tehdä. Eikös tuo +4dbu ole juurikin sama kuin linjatasoinen? |
M.Hanski 12.06.2005 14:04:59 | |
---|
Eikös tuo +4dbu ole juurikin sama kuin linjatasoinen? Ammattiaudiossa juu. Kuluttaja-audiovehkeissä linjataso on -10 dBV eli n. 316 mV (RMS). |
hevisepe 18.06.2005 11:47:03 (muokattu 18.06.2005 17:38:22) | |
---|
Kävin hakemassa BDI21:n ja ainakin himassa toimii etusena ennen äänikorttia helvetin hyvin. Tykkään sellasesta pikkupörinäsäröstä millasen tuosta saa irti. Tänään pitää käydä treeniksellä demasemassa miten toimii vahvistimen edessä/efektiluupissa. 48 euron hintaiseksi lootaksi tuntuisi ensikokemusten perusteella todellakin olevan hankkimisen arvoinen. Ei suhisekaan läheskään yhtä paljon kuin odotin. Ollakseen halpis tämä on jopa aika jämäkän tuntuinen, verrattuna esimerkiksi zoomin halpisspeduihin. Kaikki on paskaa, paitsi kusi. |
karkkka 01.07.2005 10:14:05 | |
---|
Kuka myöntää tilanneensa? Olisi hauska kuulla kokemuksia. Mää tilasin ko oli niin halpa. Ihan hyvälle soundaa linjasoitossa & nupin edessä. Ground-Lift namiskuukkelikin hiljensi nupin kohinat olemattomiin. Siirtyypi nyt kyllä pysyvästi Hartkestäkin eteen kevytsäröä tuomaan. Samalla saa PA:han vietyä linjan. Hartken omaan DI-outtiin en ole koskaan ollut mitenkään tyytyväinen. Born mistake prone™ |
Kieppi 01.07.2005 10:54:23 | |
---|
Hankinpa minäkin sellaisen pari viikkoa sitten. Vanhaa koticomboa piristi oikein kivasti, alkoi kuulostaa ihan bassolta :) Sitten taas treeniksellä Ampeg-läjän läpi ei halunnut toimia oikein mitenkään. Ei säristä minun makuuni riittävästi. Putkiemulointia ei putkinupin läpi oikein kuule. Mietin jo, että laittaisinko myyntiin. Taidan kuitenkin säästää sen di-boksiksi ja elävöittämään työpaikan combon (kyllä sinänsä ihan hyvää) soundia. Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa. |