![]() 24.02.2005 19:05:50 (muokattu 24.02.2005 19:25:23) | |
---|---|
Meillä on ostomania ihan selvästi. Pitänee perustaa anonymous shopaholics sivujärjestö kohta. Tai anonymous gasoholics niille joilla ei vain ole varaa ostaa niitä uusia vermeitä, kuten minä. :) No enpä, niinkuin tuolla jo sanottiinkin jossain nii ei se rahattomuus ole este, se on vain hidaste. T: Nimim. "200€ miinuksella ja vahvari pitäisi ostaa" :D Edit: Niin tuli mieleen vielä, että kyllä minäkin ekat soittovuoteni iloisesti räimin menemään kuppasella 80w kopnolla ja vanerirunkoisella rupisoundisella Presari-kopiolla... Nyt on jostain syystä tilanne toinen. Heti kun nuorna poikana löysi tuon internetin ihmeellisen maailman niin jo on alkanut polttelemaan. Kun saa aina heti tietää kun jokin uusi laite tulee ja sitä aina kuvittelee juuri sen sitten tarvitsevansa. Kaappejani en ole tosin ajatellut myydä, sillä vaikka ne ihan ammattimiehen käsintekemät ovatkin, niin jostain syystä noissa myynti-ilmoituksissa ei tuo sana "käsintehty" herätä palavaa ostohalua... Ja kuitenkin mietin että on niin pieni määrä sitä porukkaa jotka oikeasti tietävät sen valmistajan "maineen" jne., niin ei noita tule sen takia myytyä. Hemmetin hyvät kaapit ne on, mutta kun niissä ei lue sitä Ashdownia, EBS:ää tai Ampegia tai muuta huippunimeä niin ei niillä niin sitä kysyntää sitten ole. Kovasti tekisi mieli ostaa uusi kasa, mutta kun ajattelee että olisiko kahta kasaa mitään järkeä pitää, niin tulee johtopäätökseen että vanhat pitäisi ensin myydä pois mutta kun ei kannata. Niinpä on tullut ihan iloisena vedettyä niillä nyt jonkin aikaa. Muutenkin tuntuu siltä että en niin taajaan tuota kamaa kuitenkaan kierrätä kuin esim. Hemmon ritsa&pitsa, vaan ostan enemmänkin vain lisää. Emmää tiiä, jotenki tuntuu vaan niin tyhmältä että myis pois vaikkapa soittimen joka on ihan hemmetin hyvä, ainut vaan että tekee mieli uutta. Jos minulla on varaa ostaa uusi lisäksi, niin ostan, jos ei, niin en ala entisiäkään myymään sen takia. Varsinkin kun siinä ottaisi takkin aika paljon. Nythän tässä tietysti myin juuri vanhan nuppini pois, mutta en ajattele siitä samoin, omasta mielestäni myynti oli ihan perusteltu. Muutenkin mielenkiintoinen asia tuo gas, siinähän on vain kyse tästä ihmisen peruspaheesta, mässäilystä. Eli vaikkei suoranaista tarvetta jollekkin asialle olisikaan, niin silti sen jostain käsittämättömästä syystä haluaa. Se on vähän sama asia kuin se että ihmiset syövät mielellään makeaa. Yleensä sitä syödään nimenomaan sen makunautinnon takia, ei sen takia että olisi nälkä. Sama nuissa kamoissa, ne nyt vaan mielellään omistaa, vaikkei niitä käyttäisikään. Lopulta ymmärtää sen tilanteen ja myy nää turhat kamat sitten pois, jolloinka syntyy tämä tappio. Olen pyrkinyt tuolla tavalla järkeilemään aina itseltäni sen pahimman gasin pois, ja aina silloin tällöin siinä hyvin onnistunutkin. Joskin täällä hengailu aiheuttaa jatkuvan uudelleengasittumisen. Juuh, toimittaja Kaasu kisastudiosta päättää tähän. Basisti. | |
![]() 24.02.2005 21:00:13 | |
Muutenkin tuntuu siltä että en niin taajaan tuota kamaa kuitenkaan kierrätä kuin esim. Hemmon ritsa&pitsa, vaan ostan enemmänkin vain lisää. Hmpf. Pakko näemmä kommentoida. Viime vuosi oli hyvä bisneksen kannalta (jäin ekaa kertaa voitolle ja rutkasti), mutta samalla kovin kuluttava. Myyminen ja neuvotteleminen on rankkaa. Nyt olen, muka, vakaasti päättänyt, JK:n 15' kaapin ostettuani, että 1 basson vielä myyn ja 2 ostan. Siinä se. Ja putki-Marsun. Ehkä. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili | |
![]() 25.02.2005 08:50:22 | |
Ei, vaan löysit tänne ja tartutimme taudin. Jos et olisi täällä, soittasit vieläkin sillä hihi-combolla. Niimpä.Täällä kyllä kitketään hihiys pois;-) tosin ei multa...palaan takas hihiyteen:) Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits | |
![]() 25.02.2005 08:51:41 | |
Hmpf. Pakko näemmä kommentoida. Viime vuosi oli hyvä bisneksen kannalta (jäin ekaa kertaa voitolle ja rutkasti), mutta samalla kovin kuluttava. Myyminen ja neuvotteleminen on rankkaa. Nyt olen, muka, vakaasti päättänyt, JK:n 15' kaapin ostettuani, että 1 basson vielä myyn ja 2 ostan. Siinä se. Ja putki-Marsun. Ehkä. Juu esim MTD sbasson sait hyvin sopivasti...alle mumohintojen. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits | |
![]() 25.02.2005 09:20:30 | |
Juu esim MTD sbasson sait hyvin sopivasti...alle mumohintojen. Ja sä hienoja pedaaleita polkuhintaan. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili | |
![]() 25.02.2005 10:52:10 (muokattu 25.02.2005 11:02:00) | |
Emmää tiiä, jotenki tuntuu vaan niin tyhmältä että myis pois vaikkapa soittimen joka on ihan hemmetin hyvä, ainut vaan että tekee mieli uutta. Jos minulla on varaa ostaa uusi lisäksi, niin ostan, jos ei, niin en ala entisiäkään myymään sen takia. Varsinkin kun siinä ottaisi takkin aika paljon. pari kommenttia: En mä ainakaan osta vaan sen takia että uusi on saatava. joko siis: 1) parempi kuin vanha (jolloin sen vanhan voi myydä pois, kun tuskin sitä tulee käytettyä) 2) halvalla kun saa niin on kiva testata, ja ei tule rahallisesti takkiin kun sen testin jälkeen myy. ainakaan montaa euroa. kuukauden parin käytöllä kuitenkin saa huomattavasti paremman kuvan laitteista, kuin vaan kaupassa testaamalla. ja tarkennetaan, että aika vähän tuo kamapuljaus kuitenkaan koskettelee mun kohdalla bassoja, vaan kaikkia muita vermeitä, kun ne tuntuu vähän vähemmän henk.koht-laitteilta. pointti 2:n takia hankintoja ei tule välillä liiemmin fundeerattua. "enhän mä tässä tuhlaa rahaa, se vaan muuttaa olomuotoaan hetkeksi." näin ainakin itselleni uskottelen. niin, uusi = uusi minulle. käytettynä pyrin ostamaan kaiken. Why be in when you can be out? | |
![]() 25.02.2005 13:09:20 | |
Nyt olen, muka, vakaasti päättänyt, JK:n 15' kaapin ostettuani, että 1 basson vielä myyn ja 2 ostan tässä kuussa. Siinä se. Ja putki-Marsun. Ehkä. Häh? | |
![]() 09.03.2005 19:17:04 | |
Elikkäs, olisin kiinnostunut tuosta Behringerin BX3000T+BB410 yhdistelmästä. Hintaa tulisi valmistajan sivujen mukaan yhteensä 668e. Niinpä olisin kiitollinen omista kokemuksistanne ja mielipiteistä! rythm on | |
![]() 09.03.2005 19:51:38 | |
Elikkäs, olisin kiinnostunut tuosta Behringerin BX3000T+BB410 yhdistelmästä. Hintaa tulisi valmistajan sivujen mukaan yhteensä 668e. Niinpä olisin kiitollinen omista kokemuksistanne ja mielipiteistä! Ei sitä hintaa todellisuudessa voi noin paljon tulla? Vai tuleeko? Melkeen siinä tapauksessa saisi käytettynä jotain kivempaa... | |
![]() 09.03.2005 22:43:00 | |
http://www.behringer.com/02_product … listDetails.cfm?lang=ENG&cid=FI BX3000T Nuppi 267€ , BB410 Kaappi 401€ Toisaalta BB115 olis 243€... feel | |
![]() 09.03.2005 22:51:17 | |
http://www.behringer.com/02_product … listDetails.cfm?lang=ENG&cid=FI BX3000T Nuppi 267€ , BB410 Kaappi 401€ Toisaalta BB115 olis 243€... Toomannilla tuo BB115 oli jotain 188e. Ja nuppikin oli reilusti halvempi kuin Suomen ovh... | |
![]() 09.03.2005 23:10:09 (muokattu 09.03.2005 23:12:21) | |
Tosiaan...Enpä ole vähään aikaan joutanutkaan Thomannilla selailemaan...Täällähän on vaikka mitä :) Esimerkiksi SWR Workingmans 4x10" 511€, Gallien Krueger 410BLX 345€... Kokemuksia näistä? :D feel | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)