pardy 24.05.2005 19:49:43 | |
---|
Tosin sitä ei uskoisi kun tota tiluvideota katsoo, siinä sullakin on two hand tapping pahasti menossa :) No vittu kuhan painelin mitä sattuu, tarkotus oli vaan vetää jotain "nopeeta" kikkelöintiä. :) "Voi paska. Ostinko just basson?" |
Wil-J 24.05.2005 19:50:04 | |
---|
No vittu kuhan painelin mitä sattuu, tarkotus oli vaan vetää jotain "nopeeta" kikkelöintiä. :) Selittelyä ;) Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Teijo K. 24.05.2005 19:52:47 | |
---|
Tosin sitä ei uskoisi kun tota tiluvideota katsoo, siinä sullakin on two hand tapping pahasti menossa :) Edit: On muuten Metropolis pt. I tapping soolo aika huvittava! Huvittavuus on siis täppingin kantava voima! Siihen se koko juttu niinku perustuu. |
Teijo K. 24.05.2005 19:53:21 | |
---|
No vittu kuhan painelin mitä sattuu, tarkotus oli vaan vetää jotain "nopeeta" kikkelöintiä. :) Toi on miun musiikillisen antini pääosa. |
Wil-J 24.05.2005 19:54:19 | |
---|
Huvittavuus on siis täppingin kantava voima! Siihen se koko juttu niinku perustuu. Niin, paitsi jos kysytään Arvaa-Kukalta? Mutta kyllä se Myung aika vakavalla naamalla sen on tainnut kiskaista. ja se ei mene överiksi, kuten kunnon täppisoolon kuuluu, vaan on tylsän lineaarinen... Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Teijo K. 24.05.2005 19:55:39 | |
---|
Niin, paitsi jos kysytään Arvaa-Kukalta? Mutta kyllä se Myung aika vakavalla naamalla sen on tainnut kiskaista. ja se ei mene överiksi, kuten kunnon täppisoolon kuuluu, vaan on tylsän lineaarinen... Nii en ole sitä DT koskaan dikannut. Yhden konsertin näin, siinä se. |
Wil-J 24.05.2005 19:56:39 | |
---|
Nii en ole sitä DT koskaan dikannut. Yhden konsertin näin, siinä se. No mä oon kyllä, mutta nykyään ei niin kovaa kolahda. ja yleensäkin ottaen enemmän ne alkupään hommat. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Trebla 24.05.2005 19:56:49 | |
---|
DAM: Mothers Against Dyslexia. |
Wil-J 24.05.2005 19:57:33 | |
---|
ja loppujenlopuksi päädytään tähän?: http://www.stick.com/method/ (siitä vaan valitsemaan sopiva videoformaatti) Toi kuulostaa jo niin cembalolta että en nauti. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
pardy 24.05.2005 20:02:11 | |
---|
Edit: On muuten Metropolis pt. I tapping soolo aika huvittava! Siis tarkotat sitä abaut 5:40 tulevaa kohtaa mikä veivaa ylösalas? Ai, luulin et se on vedetty ihan normaalisoitolla. "Voi paska. Ostinko just basson?" |
Wil-J 24.05.2005 20:03:31 | |
---|
Siis tarkotat sitä abaut 5:40 tulevaa kohtaa mikä veivaa ylösalas? Ai, luulin et se on vedetty ihan normaalisoitolla. Joo, sitä. Eiku se on täppäyssoolo :) Eihän sitä kyllä edes oikein kuule! Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
pardy 24.05.2005 20:05:09 | |
---|
Joo, sitä. Eiku se on täppäyssoolo :) Eihän sitä kyllä edes oikein kuule! No hittolainen, nyt blokkaamaan ja reenaamaan se! :) "Voi paska. Ostinko just basson?" |
Wil-J 24.05.2005 20:08:41 | |
---|
No hittolainen, nyt blokkaamaan ja reenaamaan se! :) Moon reenannu sen jo aikoja sitten :P Se on kyllä ihan helppo. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
pardy 24.05.2005 20:09:47 | |
---|
Moon reenannu sen jo aikoja sitten :P Se on kyllä ihan helppo. Mä en o, pitääki reenata saman tien. "Voi paska. Ostinko just basson?" |
Wil-J 24.05.2005 20:10:41 | |
---|
Mä en o, pitääki reenata saman tien. Joo, anna palaa. Ääninäytettä sitten kehiin. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Novis_3 24.05.2005 20:42:46 | |
---|
Maapallolla kun on melko rajalliset markkinat täppääville basisteille: Stu Hamm, Michael Manring, Billy Sheehan, Les Claypool, öö.. ei tule mieleen muita. Nyt en tajua pointtia. Nämä mainitut on nyt semmosia täppääviä basisteja, mitä sitte? Kyllä niillä hommaa riittää, eikä se siihen pelkkään täppäilyyn jää. Manringista ole varma, mutta ainaki loput kolme on tehny mm. useamman maailman kiertueen eri artistien kanssa. Kyllä siinä minusta markkinaa on tarpeeksi, Hamm on liksäksi kysyttä tavaraa sessio-hommissa. Mutta pointtihan on se, että kyllähän nuoki osaa soittaa mitä vaan, ei se siihen täppinkiin jää. Esim. Stuhan pumputtaa saatanan kovia kasiosia 90 % Satrianin keikasta. Se huumoripitonen pointti sieltä mun edellisestä viestistä ei uponnut näköjään, tähän perään en enää kehtaa edes laittaa hymiötä. Täältä tähän |
Ratloz 24.05.2005 21:29:27 | |
---|
khiih! mikä täppingissä on kivaa, on se, että sitä on sopiva heittää johonkin väliin, esim kuulosti pirun hyvältä kun täppäsin yhen soinnun läpi keikalla biisin lopuks... semmosessa se ehkä toimii jos ei halua pelkästään täppäyksellä päteä :P släppäyksestä muuten tytöt tykkää, sen oon huomannu ;) |
Karlsson 24.05.2005 21:31:46 | |
---|
släppäyksestä muuten tytöt tykkää, sen oon huomannu ;) Eiku regeebassosta. Tuntuu sopivissa paikoissa. "...minkä tahansa asian tuot esille hyvänä, kumoan sen." -MrQ |
balzary 25.05.2005 08:56:48 | |
---|
No ei sillä perusbassottelullakaan saa tyttöjä, eli yhtä turha taito sekin. Tai ainakaan mie en ole saanut. tytöille riittää kun saa niiden tanssijalat ja persuksen liikkeelle. täppäyksellä tämä harvoin onnistuu. ja tyttöjen suosio on _ainoa_ oikea onnistumisen kriteeri. |
Teijo K. 25.05.2005 10:05:11 | |
---|
tytöille riittää kun saa niiden tanssijalat ja persuksen liikkeelle. täppäyksellä tämä harvoin onnistuu. ja tyttöjen suosio on _ainoa_ oikea onnistumisen kriteeri. No entäs tyttöpasisteilla? Olen mie saanut tytöt tanssaaman keikyällä mutta siinä se sitten on ollutkin. Olenko huono? Ihan Huono? Tosin avovaimoni hurmasi ihan taatusti se hänen kappaleeseensa tekemäni täppingsoolo. |