Boss ME-50B:ssä on lähes kaikki efektit mitä basisti tarvii, +EQ + Kompressori + Pedaali(Wah, Resonanse, Oktaavi ylös/alas, basso rumpu) Ite oon ollu tyytyväinen siihen. |
Boss ME-50B:ssä on lähes kaikki efektit mitä basisti tarvii, +EQ + Kompressori + Pedaali(Wah, Resonanse, Oktaavi ylös/alas, basso rumpu) Ite oon ollu tyytyväinen siihen. Hyvä tietää. "Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua |
Boss ME-50B:ssä on lähes kaikki efektit mitä basisti tarvii, +EQ + Kompressori + Pedaali(Wah, Resonanse, Oktaavi ylös/alas, basso rumpu) Ite oon ollu tyytyväinen siihen. Joo, ei toi Bossi mikään ihan pilipalipeli ole. Mä vertasin tuota Bossia ja PODia keskenään ja päädyin Bossiin tukevampien soundien takia. Tosin tuosta Bossista käytän keikoilla korkeintaan kolmea neljää efektiä ja taidan rikastuessani ostaa ne tarvitsemani efektit ihan erillisinä pedaaleina. Tuo Bossi on mukava käyttää ja toimii erinomaisesti sellaisella kaverilla, joka ei vielä tiedä, mitä efektejä mahdollisesti tarvitsisi, vai tarvitseeko mitään. Ja kuuloketreeneihin tuo on mainio peli, tosin ei mikään automatkalle mukaan otettava kuten tuo KORGin Pandora. No, se on semmoista suomalaista...
kalamies#14 >-)))> |
Ei vanhoja pitäisi häpeillä. Päinvastoin, tulisi olla ylpeä miten pitkä matka on edistytty. (jos on edistynyt). Sitäpaitsi kyllähän niitä kuunnellessa aina hymyilyttämään alkaa. Jeah =) Tai siis, ihan hyvältä se ensimmäinenkin demo kuulostaa...kitaristi soitti kakkosbiisin kertsin kun en ite osannu sitä bassolla soittaa. Muuten kaikki kolme biisiä tasaisesti "dyndyndyndyndyn" =) Eipä kyllä ole soittovirheitäkään. Basso tietysti miksattu pois niin ettei sitä juur kuulu, niinkun kaikilla alottelijademoilla. Voi tosiaan olla iloinen että näinkin pitkälle on päästy niistä päivistä ;-) MegaMan Club #016 - Spank Man |