mr.bungle 13.12.2004 21:19:33 | |
---|
On vähä tylsää töissä, joten keksitäänpä tälläne topikki: Jos sinulla on ns. ykkösbasso, siis semmoinen soitin, joka yleensä ekana tarttuu mukaan kun soittelemaan lähdet ja saatat jopa olla kiintynyt tuohon peliin, niin mikä siinä soittimessa on niin hyvää? Miksi tykkäät? Jos inspiroi niin saa kirjottaa vaikka ylistyslaulun aiheesta. Thumb. http://www.uta.fi/~pk66115/Sound_1.wmahttp://www.uta.fi/~pk66115/Sound_2.wma bassolla hanuriin |
Da Make 13.12.2004 21:25:56 | |
---|
Veljeni puolesta vastaan. "Suosikki bassoni on Ibanezin SDGR SR505, sen lämmin ja läheinen tuntuma mielyttää, ja barttolinin aktiivi elektroniikka takaa sen että mielyttäviä äänimaailmoja löytyy nupinkäänteessä. Soittimen balanssi on loistava, ergonomia on myös täyden kympin arvoista. Soitto tekniikkani on parantanut tämän basson kanssa huomattavasti verrattuna vanhaan presari kopiooni." |
Olli.M 14.12.2004 09:28:27 | |
---|
American series passo vaahterakaulalla. Tykkään soundista ja se käy mielestäni abasta zappaan. Solemmie. |
Johannes_t 14.12.2004 10:57:03 | |
---|
|
M.Hanski 14.12.2004 10:58:28 | |
---|
Mitenkähän nuo wma:t saisi kuuluviin? vintoosan meetiopleijjerillä (tm). Se pittee tietee! |
Johannes_t 14.12.2004 10:59:58 | |
---|
vintoosan meetiopleijjerillä (tm). Niin sitä äkkiseltään luulisi. Media playerin päivitin eilen ja edelleen jotain koodin pätkiä lyö ruudulle. Jos yrittää tallentaa, niin ainoa tallennusvaitoehto on text-file. |
Varaani 14.12.2004 11:04:18 | |
---|
Mitenkähän nuo wma:t saisi kuuluviin? Winampilla ainakin kuului mainiosti |
Johannes_t 14.12.2004 11:14:49 | |
---|
Winampilla ainakin kuului mainiosti No, latasin wampinkin viimeisen päivityksen, nada. Edelleen samaa koodia vaan puskee. No niin nörtit! Onko ehdotuksia? :D |
M.Hanski 14.12.2004 11:40:03 | |
---|
No, latasin wampinkin viimeisen päivityksen, nada. Edelleen samaa koodia vaan puskee. No niin nörtit! Onko ehdotuksia? :D Mee mr.bunglen kämpille kuuntelemaan soitantaa? :P Se pittee tietee! |
Johannes_t 14.12.2004 11:48:30 (muokattu 14.12.2004 11:56:57) | |
---|
Mee mr.bunglen kämpille kuuntelemaan soitantaa? :P Juu juu, mutta noita wma-fileja tulee nykyään aika usein vastaan. Hmm, ehkä Bunglen kämpältä löytyy kaikki! EDIT: Vika on ilmeisesti Netscapessa, Explorer nimittäin avasi filet kyselemättä. |
mr.bungle 14.12.2004 11:56:36 (muokattu 14.12.2004 11:59:33) | |
---|
Juu juu, mutta noita wma-fileja tulee nykyään aika usein vastaan. Hmm, ehkä Bunglen kämpältä löytyy kaikki! Koitappas sellasta että tallenna fileet eka kiintolevylle. Eli oikean hiirennäppäimen sörkkäys tiedoston päällä ja sit tallenna nimellä, ja sen jälkeen avaa tiedosto. Useimmiten kun Media Player yrittää stremata jotain lennosta, se kukkuu jotain ihan omiaan. Edit: toisaalta säästyt paljolta jos nuo hipellykset jää kuulematta. bassolla hanuriin |
MoPPe.R 15.12.2004 20:36:09 | |
---|
Emmätiiä se vaan nyt on semmone... no oon 11v. ja mul on ollu se jazz basso ihan perus jyrä jtn 2 vuotta heti ku sai sen näppeihi se vaan tuntu silt ainoolt oikeelt :D HöRöRÖRÖRÖRÖ |
juici 16.12.2004 21:04:56 | |
---|
Washburn XB-120 on bassoni. Ja valitettavasti ainoa tällä hetkellä. Mutta en voi sanoa siitä juuri moitteita. Istuu hyvin käteen, mukava soittaa...säädöt on vituillaan vaan se ei ole basson vaan itseni syy. Ehkä joskus parannusremontin paikka (mikit ja virittimet), muuten en näe tarpeelliseksi vaihtaa pois. (Tosin siinä on jo aika paljon lommoja, että on niin ja näin että huolisiko sitä edes kukaan) "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
pardy 16.12.2004 21:19:33 | |
---|
(Tosin siinä on jo aika paljon lommoja, että on niin ja näin että huolisiko sitä edes kukaan) Vai että rupeet tyrkyttämään, vai? Et mulle, vaan hemmolle, nääs. Möh. |
bassomies 16.12.2004 21:39:15 | |
---|
Jos sinulla on ns. ykkösbasso, siis semmoinen soitin, joka yleensä ekana tarttuu mukaan kun soittelemaan lähdet ja saatat jopa olla kiintynyt tuohon peliin, niin mikä siinä soittimessa on niin hyvää? Miksi tykkäät No, mulla ei oo ku yks basso ja sillä pitää kaikki hommat hoitaa. Fender Jazz Bazz made in mexico ja mun mielestä ihan hyvä passo. Ennen oli joku Jacksonin hevibasso, mut kyl tää Fenderi on parempi niin kuin noin kaikkeen musiikkiin; bändikaverit pakotti vaihtaa sen ihan hyvän Jaksonin tollaaseen perusbassoon, enkä oo kyllä katunut vaihtoa, sanoisivat siellä musakaupassa, et mitä soittaja haluaa, ku kaikkee kuiteski löytyy. Minäkin oon kolkytvuotta ettinyt sitä ainoota ja oikeaa: Fender Jazz Bass, se on miesten BASSO Vaikka paskaa koittaa laittaa kuinka hienoon pakettiin, silti se haisee. |
kassper 17.12.2004 02:01:07 | |
---|
Kyllä kallistun ton Yamahan puoleen. Vanhahan se on ja aika luuska. Paskat saunditkin. Vaan ku siinä on niin hyvä kaula. Tietysti ehkä pääsi siihen tottumaankin tietyllä tavalla. Mainio tatsi. Siinä on syytä kerrakseen tarttua siihen aina, kun tulee himaan. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
Jesus Muerte 17.12.2004 03:40:49 (muokattu 17.12.2004 04:08:28) | |
---|
..säädöt on vituillaan vaan se ei ole basson vaan itseni syy. Ootko ihan varma? Mulla oli just tuommonen samanlainen ekana bassona, eikä sen säätöjä saanu kohdalleen edes työkseen soittimia säätävä ja rakentava ihminen. Ihan hirviän paska keppi. Edit: Tai no, ehkä mulla oli vaan paska tuuri soittimen valinnan kanssa. |
hemmo 17.12.2004 09:27:19 | |
---|
Vai että rupeet tyrkyttämään, vai? Et mulle, vaan hemmolle, nääs. Halavalla! "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua" - KMT |
juici 17.12.2004 17:37:31 | |
---|
Halavalla! Vuan et sua. Paitsi ehkä osina. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Lume 17.12.2004 19:26:51 (muokattu 17.12.2004 19:34:08) | |
---|
Jee, mun lemppari on ainoa bassoni Aria Pro 2 SB mikälie. Vaikka se on prkleen raskas, se on niin hyvä! Mulla ja! Tuolla Aria-basso-osastolla kyselinkin, että paljonkahan siitä olisi kannattanut maksaa, mä maksoin n. 4 vuotta sitten 2200 Smk -enkä nyt myisi tuplahintaankaan, prkl! Tänään tein yhdet bassokaupat: Vaihdoin semmoisen Fender jazz-kopion ( Morgan ) Yamahan 270J:hin. Onkos kellään siitä Yamahasta kokemusta, en nimittäin ole sitä vielä koittanut vahvistimen kanssa ollenkaan. ..Että semmoinen kauppamies.. |