Aihe: Sormionkelmia..
1 2 3
absqua
10.11.2004 10:02:47
No entäs jos peukuttelee...?mikäs sit on.

Varmaan transvestiitti tai pedofiili. Mitä niitä nyt on. Eläimiinsekaantuminen on varattu kontrabasisteille.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
-jj-
10.11.2004 10:29:36

Varmaan transvestiitti tai pedofiili. Mitä niitä nyt on. Eläimiinsekaantuminen on varattu kontrabasisteille.

Eikö ne pedoviilit ole nykyään radiossa tai tv:ssä töissä...

Tuota noin, joskus iho-ongelmiin, myös käsien, auttaa kun pesee Nizoral-shampoolla. Joo, hilseen hoitoon lähinnä mutta toimii myös muihin hiiva tms. peräisiin oireisiin. Usein nimittäin hoidetaan alergiaoireita vaikka kyse voi olla jonkin hiivasienen aiheuttamasta oireistosta. Itsellä varsinkin talvisaikaan tuppaa kädet kuivamaan. Onneksi nyt sormenpäissä on sen verran parkkiintunut tuo nahka, että varmaan rälläkällä saisi hioa ennen kuin verille menee :) mutta siis joutuu rasvaamaan pesujen jälkeen ja sitten taas pesemään rasvat pois ennen kuin koskee bassoon.
Novis_3
10.11.2004 17:14:53
nöyristelyä. Plekulla soittajat on kaikki homoja...

ahaa täällä pätee sama ku sätkän käärimisessä; filtteristä puhuttaessa vasurit pistää vasemmalle puolen, oikeakätiset oikealle puolen ja homot keskelle. Ja vasurit soittaa bassoa vasuri-puolella, oikea kätiset oikeinpäin ja homot plektralla..

No joo, takin hakuun...
Teijo K.
10.11.2004 17:56:30

Nuo ruusupuut sun muut kai sisältää kaikenlaisia aineita (eteerisiä öljyjä?) ja varsinkin soitinrakentajille niiden pölyt on aika vaarallisia. En tiedä tarkemmin. Ko. soittaja tilasi sitten muistaakseni ihan lakkapintaisen warren...

Hoo, kylla!

Jos wengeä saa sormeen, niingu tikkun, niin mätäneepi liha siitä ymmäriltä nopiahkoon tahtiin. Se on niin myrkyllinen puu.
Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.
Teijo K.
10.11.2004 17:59:34

Hurjaa, soitan sbassoa sekä sormin että plekulla, lisäksi on vielä tuo kontra. Mitä jos soittelee vielä urkuja ja huuliharppua lisänä? Ja lauleskelee taustoja?

Kerrankin minä olen jotain vauhdikasta.
Puun syistä? Arvan puhe alkaa näköjään vähitellen eriytyä omaksi kieliperheekseen... mullistava syntaksi!
-Ylläri.
pardy
10.11.2004 22:03:11

Hoo, kylla!

Jos wengeä saa sormeen, niingu tikkun, niin mätäneepi liha siitä ymmäriltä nopiahkoon tahtiin. Se on niin myrkyllinen puu.

Jummi. No, tiedetään ainakin mitä syyttää jos alkaa vasemman käden sormet tippuilla...

"Vauhdikasta"? Öh, joo... Voihan sen noinki...
Ylläri
10.11.2004 22:23:13
Hurjaa, soitan sbassoa sekä sormin että plekulla, lisäksi on vielä tuo kontra. Mitä jos soittelee vielä urkuja ja huuliharppua lisänä? Ja lauleskelee taustoja?

Kaipa sinä olet sitten panseksuaali. Kiihotut kaikesta.
Karlsson
11.11.2004 08:42:30

Hahaa! Arvan rauhallisen kuoren alta paljastuu irstaileva kaappipervo! Mä Arva-sin!
Mersukuski.
Satis
11.11.2004 18:54:55

Mä olen sitten varmaan samaa kastia :)
"Omenan kohtalo on kara"
Teijo K.
11.11.2004 19:34:14

Hahaa! Arvan rauhallisen kuoren alta paljastuu irstaileva kaappipervo! Mä Arva-sin!

Ihan niinkuin suuri enemmistö 1800-luvun viktoriaanisen ajan Englantilaisista "herrasmiehistä".
-Ylläri.

Operaatio Live : Jyväskylä
pehko
11.11.2004 20:18:14

vedät pari roundia jesaria sormen päihin, ni johan kestää...
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)