Aihe: MarkBass ?
1 2 3
calster
17.06.2008 16:10:48 (muokattu 17.06.2008 16:17:46)
MOI!

Kokemuksia on F1 + 6x10 Classic Markuista.= Soundit oli minun mieleen ainakin hyvät ja kaverikin diggaili. Mitään hullun lujalla ei soitettu ja sihinöitä ei minun korvaani ainakaa tullut.(Tampereen DLX-liikkeessä)

Itselläni on Pikkumarkku 2 ja hyvin soi, saundaa ja pelittää myös ilman suhinoita.
Boomer
17.06.2008 16:52:11
Erittäin paljon kiitoksia tähän astisista kommenteistanne, saa laittaa lisääkin.

Pitääpä säälistä harkita myös Chief:in LMK:ta, vaikka onkin ruma iso rohjake ja liika nappuloita, joten sitä saa vapaasti myös kommentoida. ;)
Mynthor
19.06.2008 10:18:15
Ters! Mulla on ihtelläni sekä LM II että F1 ja kovin olen molemmista tykännyt.
Soundieroa mun korvaan on sen verran että, LM II on hieman "lämpimämpi" saundiltaan kuin F1, joka taas on napakampi ja nopeampi reagoimaan.

CL-sarjan 8x10 kaappia kokeilin LMII:lla männä viikolla ja tykkäsin kovasti. Sellanan pitäis nyt ihmisen saada.
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan shitfaced.
Boomer
19.06.2008 12:08:17
Moro!

Eilen lähti Soundstoresta mukaan F1 ja Traveller 121-kaappi. Mulla oli tarvetta nimenomaan pikkuvehkeille korvaamaan muuten mainioata SWR Working Man's 12:ta, joka ei äänekkääseen rokettirolliin oikein riitä ilman lisäkaappia. Tullee myyntiin, jahka saan aikaseksi, ennakkokyselyt sallittuja.

Koitin suljettua CL 410-kaappia. Se oli imho refleksi-121:tä artikuloituneempi, mutta silti liian iso tarpeeseeni. Hellasäröä olisi 410:stä tullut liikaa, kun ei olisi sopinut vaatekaapppiin jemmaan lepohetkinään. Treeniksellä mulla makaa SVT-15E, jonka päälle voin välillä vielä uuden 12-tuumaisen.

Taraveller 121 meni himassa läpi hyvin, soi helpon kuuloisesti ja miellytti jo kaupassa (kyllä sen rutisemaan sai, mutta kovaa tuli jo siinä vaiheessa). Kotona vielä yllätyin miten hyvälle toistettu CD kuulosti uuden nano-läjän läpi, ei ainakaan valtavia kuoppia tai töyssyjä vasteessa imho.

Kunnon testit on vielä edessä, mutta vielä ei ole kaduttanut hetkeäkään. Kiitokset kaikille panostaneille.

OT: Tarkoitus muun ohella ryhtyä vielä hifisti-/fyysikkkofaijan kanssa päätemuuntajakokeiluihin (=tietynlainen impedanssin helpotin nupin ja kaapin väliin). Putkivehkeissä ja Warwickin Hellborg trankku-päätteessä on semmonen samoin joissain kymppitonnin McIntosh hifi-trankkupäätteissä. Raportoin kenties lisää, jos poikii mitään.
Teijo K.
19.06.2008 12:20:08

Moro!

Eilen lähti Soundstoresta mukaan F1 ja Traveller 121-kaappi. Mulla oli tarvetta nimenomaan pikkuvehkeille korvaamaan muuten mainioata SWR Working Man's 12:ta, joka ei äänekkääseen rokettirolliin oikein riitä ilman lisäkaappia. Tullee myyntiin, jahka saan aikaseksi, ennakkokyselyt sallittuja.

Mulla oli tollanen joskus. Siis SWR combo. Tosi kiva pikkucombo.
Lälly, humanisti, puuseppä. Basisti.
Alkuperäiskokoonpano
Boomer
23.06.2008 12:30:07
Off Topiccia: ^kiitos Teijo puffauksesta, laitoin just torille myyntiin. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=244790

Tätä voi tulla mullakin ikävä, soitin nimittäin hiljattain ekan rahakeikkani tällä + 15"-lisäkaapilla. Pöytään meni kyllä Balanced Outista piuha, mutta ilmankin olisi pärjännyt väh. hyvin.
Teijo K.
24.06.2008 18:13:41

Off Topiccia: ^kiitos Teijo puffauksesta, laitoin just torille myyntiin. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=244790

Tätä voi tulla mullakin ikävä, soitin nimittäin hiljattain ekan rahakeikkani tällä + 15"-lisäkaapilla. Pöytään meni kyllä Balanced Outista piuha, mutta ilmankin olisi pärjännyt väh. hyvin.

Jos ois toi rahatilanne parempi niin poistaisin itelle ton. Pitäs kontrahommissakin meinaan skulata.
Lälly, humanisti, puuseppä. Basisti.
Alkuperäiskokoonpano
Boomer
25.06.2008 09:32:20
^Meni jo. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)