Voikos särön laittaa looppiin? Ihan näin villinä ajatuksena kun t-kaupasta tulee kohta johto minulle ja sitten onkin yksi pedaa + 2 "ekstra"-johtoa niin olisihan se hienoa kun nupin edestä lähteekin 3 johtoa (tossa Warwickissa on kaikki liittimet edessä...) Ja jos joku haluaa kokeilla efektiluuppia vahvarissa niin mullahan on moinen vempele myynnissä(vaffari siis)..köhköh... Oho, backspace ei toimi, ei voi poistaa, kamalaa. J-P Voi laittaa looppiin, mutta ainakin mun mielestä se kuulostaa ihan hirveältä siellä. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Minun osaltani ei tarvitse erikseen sopia eikä uhata millään. Jep, ei ollut tarkoituskaan uhkailla ketään, vaan olen itsekin kyllästynyt tuohon "soundi lähtee sormista" paskaan, etenkin kun sen esittäjät tuntuvat täällä kuitenkin olevan eniten perillä tekniikan hienouksista. TOTTAKAI soundi lähtee sormista, kaikkihan sen tietää, mutta yllättävän harvalla on sormissa mukavana lisävarusteena 1200w pääte ja 8*10 Ampeg. Ja ne (tai muut vermeet) on kuitenkin asioita joita useimmat tarvitsevat musiikkinsa (sen sormista lähteneen) esilletuontiin WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |