Lou 01.01.2004 20:05:49 | |
---|
OK. Eipä minulla vielä kyseistä vehjettä ole mutta kyselen vain. On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
Lou 09.01.2004 17:48:13 | |
---|
www.basstasters.com Tuolla on jotain clippejä tästä vehkeestä. Ja muistakin.. Ihan näppärä sivu. Ja jos vielä joskus laajenee. On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
Lou 06.02.2004 16:22:01 | |
---|
Tuli muuten mieleen että miksi useat ammattilaisetkin käyttää kyseistä vehjettä vaikka niillä on jo jotkut tajuttomat putkinupit yms? On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
Karlsson 06.02.2004 16:26:45 | |
---|
Tuli muuten mieleen että miksi useat ammattilaisetkin käyttää kyseistä vehjettä vaikka niillä on jo jotkut tajuttomat putkinupit yms? Se on myös hyvä DI-boksi. Omani ostin ihan miksaajien, ei basistien, suositusten perusteella. "Hatala, hatala, hatala hey,
Play my sitar every day!"
- Dr. Bombay |
Lou 15.02.2004 14:52:54 | |
---|
On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
Ulle 12.07.2004 21:36:26 | |
---|
Taidanpa tollaisen nyt sitten hankkia... Missä näitä myydään ja paljon ootte maksanu? Niin kuin ehtyy tiimalasin hiekka, on elämämmekin päivien viemää... |
hemmo 12.07.2004 22:52:57 | |
---|
Missä näitä myydään? Torilla. paljon ootte maksanu? 120-179 e. Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?" |
chief 12.07.2004 23:53:32 | |
---|
GASsihikeä puskee. Kumpikohan kantsis ostaa, Beisdraiveri vai EBS multidrive? Haussa olis sellanen "putkivahvistinpieru", siis kun oikein kovalla tatsilla soittais ni soundi säröytyis sillä tavalla mukavasti ja lämpimästi. Vaiko onko onni jossain muualla? Putkinuppihan olis varmaan aika hyvä vaihtoehto tohon juttuun mutta ei ehkä ihan vielä kuitenkaan. Kokeilin tossa joku aika sitten 70-luvun Fender Bantam Bass Amp komboa ja siinä oli aika hauska soundi. Siinä oli 30w tehoa ja avoin kaappi mutta silti se pöhisi tarpeeksi jotta bändin kanssa pystyi soittelemaan. Jos siinä olis ollu kunnollinen bassokaappi ni soundi ois ollu ehkä toinen ja botneakin ois ehkä ollu. Ehkä. "Musiikki
on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi."
-Schopenhauer |
Ulle 13.07.2004 06:03:22 | |
---|
GASsihikeä puskee. Kumpikohan kantsis ostaa, Beisdraiveri vai EBS multidrive? Haussa olis sellanen "putkivahvistinpieru", siis kun oikein kovalla tatsilla soittais ni soundi säröytyis sillä tavalla mukavasti ja lämpimästi. Vaiko onko onni jossain muualla? Samassa tilanteessa olen itsekkin ja olen yrittäny selvittää mikä olis se parhaan hintalaatusuhteen "putkivahvistinpieru"...?? Minkäslaisisa kokemuksia on EBS:n MikrobassII:sta? Niin kuin ehtyy tiimalasin hiekka, on elämämmekin päivien viemää... |
hemmo 13.07.2004 07:51:03 (muokattu 13.07.2004 07:52:35) | |
---|
Kumpikohan kantsis ostaa, Beisdraiveri vai EBS multidrive? SaMsampista lähtee sellainen Ampeg-rytinä ja Multidrivestä pehmeähkö Fendä-pöhinä. Molemmat hyviä. Munsta. Putkinuppihan olis varmaan aika hyvä vaihtoehto tohon juttuun mutta ei ehkä ihan vielä kuitenkaan. Osta kaikki. Huttusella on muuten ruma, halpa ja hyvä Dan Armstrong-putkinuppi 60 W. Ilmeisesti Ampegin esiaste. Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?" |
bassotus 13.07.2004 07:54:40 | |
---|
Samassa tilanteessa olen itsekkin ja olen yrittäny selvittää mikä olis se parhaan hintalaatusuhteen "putkivahvistinpieru"...?? Minkäslaisisa kokemuksia on EBS:n MikrobassII:sta? BassDriverin räkkiversiota sekä EBS:n Multidrivea ja MicrobassII:sta jokusen treenien verran rinnakkain kokeilleena heittäisin että BassDriver farttasi noista parhaiten nimenomaan kovemmalla tatsilla piiskattaessa, mutta se murahdus ei ollut munsta ihan niin 'lämmin' (eikä middle-säätö ihan mun mieleen).. MicrobassII on aivan hemmetin näppärä pikkuvehje jonka erillisillä tubesim- ja drive-namiskoilla saa kyllä kivasti lämmintä rouheutta soundiin, mutta ei vaan tahdo pieraista samalla tavalla kuin sansamp parhaimmillaan :( .. choose not a life of imitation |
Keny 13.07.2004 09:47:56 | |
---|
Ite oon pääsy testaa microbass II,sansamp,mxr 80 di ja joku omatekonen etunen mikä on Sam o:n.Munsta niissä on jokaisessa omat hyvät juttunsa.Sansamp tekee kaapista isomman kuulosen ja on hyvä di.MXR:ssä on taas botnee enempi ja hyvä särö.Microbass on kaikista monipuolisin laitos ja se Sam o:n 2xputkietunen on ihan omaa luokkaansa jos haluu potkuu ja murinaa. Hyvänä di:nä kaikki toimi. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
balzary 13.07.2004 09:53:29 | |
---|
yhden testirupeaman microbassin kanssa viettäneenä voin sanoa, että sormi menee suuhun aluks ;) säädettävää löytyy kyllä tosi paljon. mxr on itellä, ja pikkuhiljaa alkaa löytymään sitä soundia sieltä. säröpuoli on suht erilainen esim sansampulaan verrattuna. Myy minulle Hoontech DSP24!! |
Karlsson 13.07.2004 09:55:54 | |
---|
Ite oon pääsy testaa microbass II,sansamp,mxr 80 di ja joku omatekonen etunen mikä on Sam o:n.Munsta niissä on jokaisessa omat hyvät juttunsa.Sansamp tekee kaapista isomman kuulosen ja on hyvä di.MXR:ssä on taas botnee enempi ja hyvä särö.Microbass on kaikista monipuolisin laitos ja se Sam o:n 2xputkietunen on ihan omaa luokkaansa jos haluu potkuu ja murinaa. Hyvänä di:nä kaikki toimi. No, se mun putkihirviö ei kyllä toimi DI:nä... Muuten mahtava loota. Yes ma´am, you can call me Sam! |
hemmo 13.07.2004 10:04:54 | |
---|
yhden testirupeaman microbassin kanssa viettäneenä voin sanoa, että sormi menee suuhun aluks ;) säädettävää löytyy kyllä tosi paljon. Joo, samaa mieltä. Liikaa nappuloita purkkaa samanaikaisesti syövälle sbasistille. mxr on itellä, ja pikkuhiljaa alkaa löytymään sitä soundia sieltä. säröpuoli on suht erilainen esim sansampulaan verrattuna. MXR:n hyviä puolia on, munsta: - keskialuesäätö - tarvittaessa paljon säröä - 2 kanavaa Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?" |
hemmo 13.07.2004 10:05:29 | |
---|
No, se mun putkihirviö ei kyllä toimi DI:nä... Muuten mahtava loota. Mulle ja. Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?" |
Karlsson 13.07.2004 10:10:23 (muokattu 13.07.2004 10:11:33) | |
---|
Mulle ja. Tilattu on. edit: härvelin rakentaminen vaatii hieman osien haalimista, kuten vanhoja putkiradion osia ja Bebekin alennuslaarin antimia, joten toimitus aika vaihtelee niiden saatavuuden mukaan. Pitäisköhän tästä tehdä oma topikki? Yes ma´am, you can call me Sam! |
balzary 13.07.2004 13:00:55 | |
---|
ni ja ebs:ssä on tosi kätevä se, että saa myös muzakit kuulumaan samoihin luureihin reenatessa. Myy minulle Hoontech DSP24!! |
esaikku 13.07.2004 14:56:10 | |
---|
Oletteko kokeilleet käyttää jotain särötintä ton SABDDIn kanssa. Suunnitelmissa olisi laittaa ProCon Rotta siihen eteen. Kokeilun perusteella ei tuntunut SansAmpin särö riittävän mulle. |
Karlsson 13.07.2004 15:06:49 | |
---|
Oletteko kokeilleet käyttää jotain särötintä ton SABDDIn kanssa. Suunnitelmissa olisi laittaa ProCon Rotta siihen eteen. Kokeilun perusteella ei tuntunut SansAmpin särö riittävän mulle. Ja sitten odotellaankin ku Hemmo tulee antamaan tyhjentävän raportin.... Yes ma´am, you can call me Sam! |