Joonas 09.10.2013 11:11:03 | |
---|
Raaku: Ei paha! Ittelle ei tullut potikoiden upgreidaus edes mieleen. Täytyypä ehkä sijoittaa itsekin. Omaan silmään tosin mustat potikat istuis nuppiin mukavammin. Vaikka onhan tossa meininkiä Se kato matsää sitten mun black n' gold presariin ( http://muusikoiden.net/dyn/users/107266.jpg , tossa vielä vaiheessa ja väärän värisillä kielillä) :D J. Sataa sataa ropisee, pili pili pom! |
Bläck Joutsen 09.01.2014 12:10:57 | |
---|
Olen katsastellut noita pikkunuppeja ja järjestäin nuppien spekseissä mainitaan, että ei tarvitse olla kaappi kytkettynä, vaikka käyttäisi nuppia, vaikkapa etuasteena tai pelkillä kuulokkeilla. Tämä tai olla sitten näiden D-luokan vahvistimien ominaisuus? Onko kellään kokemusta näiden pikkuvermeiden (esim. GK, MarkBass, Aquilar) käytöstä pelkkänä etusena? Mielestäni näistä laitteista saa huomattavaa lisäarvoa esim. nauhoituksissa ja keikkoilla linjaan soitettaessa, jos vaan etuset suoltavat järkevää soundia. |
J.Nikkanen 09.01.2014 12:18:08 | |
---|
Bläck Joutsen: Olen katsastellut noita pikkunuppeja ja järjestäin nuppien spekseissä mainitaan, että ei tarvitse olla kaappi kytkettynä, vaikka käyttäisi nuppia, vaikkapa etuasteena tai pelkillä kuulokkeilla. Tämä tai olla sitten näiden D-luokan vahvistimien ominaisuus? Onko kellään kokemusta näiden pikkuvermeiden (esim. GK, MarkBass, Aquilar) käytöstä pelkkänä etusena? Mielestäni näistä laitteista saa huomattavaa lisäarvoa esim. nauhoituksissa ja keikkoilla linjaan soitettaessa, jos vaan etuset suoltavat järkevää soundia. Muutama tuttu ääniheppu on tainnut jopa kehua TC electronicin nuppeja linjasaundinsa puolesta. Tiedä sitten miten asian laita on, asiaa vääristää se, että hahmot tietävät mulla TCn nupin olevan. Jos eivät vain ole kehdanneet kertoa että on ihan paska? -Ibanez Japan bassoja myytävänä, katso profiilista malli- sekä vuosimallitiedot. |
Dropped C 09.01.2014 12:53:22 | |
---|
Mulle on kanssa muutamalla pikkukeikalla äänimies todennut, että: "Sulla on näköjään Markbass, siinä on ihan hyvä linjasaundi, en rupee räpläämään purkkien kanssa". Olleet laiskoja kuitenkin... |
JussiKoo 09.01.2014 18:25:55 | |
---|
Bläck Joutsen: Olen katsastellut noita pikkunuppeja ja järjestäin nuppien spekseissä mainitaan, että ei tarvitse olla kaappi kytkettynä, vaikka käyttäisi nuppia, vaikkapa etuasteena tai pelkillä kuulokkeilla. Tämä tai olla sitten näiden D-luokan vahvistimien ominaisuus? Onko kellään kokemusta näiden pikkuvermeiden (esim. GK, MarkBass, Aquilar) käytöstä pelkkänä etusena? Mielestäni näistä laitteista saa huomattavaa lisäarvoa esim. nauhoituksissa ja keikkoilla linjaan soitettaessa, jos vaan etuset suoltavat järkevää soundia. Mä olen käyttänyt omaa Genz Benzin Shuttlea juurikin noin. "Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |