Tuossa olis kunkkua:
http://musiciansmedia.co.za/wp-cont … iot%20400%20watt%204x10%20combo.JPG Tuollaisella olen muutaman keikan vetänyt ja aivan sikahyvä saundi. Paras trankkuvehje ehdottomasti millä olen soittanut. Yleensäkin kaikille Tracen vehkeille iso peukku.
Peaveyn Mark-sarjaa on joskus kauan sitten tullut testattua ja ihan ok perus sekin, muttei säväyttävää vaikutusta.
Ampeg SVT3Pro oli todella hyvä myös vasta yhdellä keikalla, mutta onhan semmoisella hintaakin jo lähes tonni uutena ja etuasteputkea tms.
Joskus omistin myös Hughes & Kettnerin Bassforce -combon. Oikein mainio peruspeli joten sikäli senkin lafkan tuotteita voinee suositella yleisesti.
Ashdownin parit halvemman sarjan nupitkin ovat vaikuttaneet todella ok vehkeiltä. Hieman jotain reliability-problem -juttuja oon ehkä kuullut, mutta aika halpojahan ne ovat kumminkin.
Hartken saundista en oikein tykkää ollenkaan.
Gallien-Kruegerin backline-sarjakaan ei ollenkaan vakuuttanut, kun kerran piti heittää keikka semmoisella 2x10 combolla. Kalliimmista GK:sta ei kokemusta.
EBS:ää ja Acousticia kun on topicissa kehuttu, niin mainitaanpa vielä että niistä ei ole kokemusta.
Jos nyt siis jotain trankkukonemerkkinä pitää suositella, niin Trace Elliotia. Toki putkikoneet on sitten asia erikseen ja itehän olen ehdottomasti henkeen ja vereen putkimiehiä. Joten eipähän mennyt omien vehkeiden kehumiseksi nyt tämä ainakaan... ;)
EDIT: Niin, tässähän näemmä haettiin juuri nimenomaan nuppia ja tuo parhaaksi hehkuttamani vehjehän on combo. No, Trace Elliottilta löytyy kumminkin ihan vastaavan tyyppisiä vahvistimia nuppimallinakin kyllä. :)