Hei, HEI......mikä tää o....mulla repeilee nahka päästä....... Se on korva!!!! Ai joo, niin onki.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Mä en näe mitään huonoa, jos näppäilee biisin ensin tabulaareista ja sitten rokkaa menemään. Sehän on vähän sama asia, kun lukee nuoteista. Ei niitä sen jälkeen enää kytätä, kun on biisi hanskassa. Oppii samalla hieman eri tapoja soittaa. Asioita voi soveltaa jammaillessa,... Soitonopettaja näyttää kädestä pitäen tyyliin: "Älä vedä tuosta sitä. Tästä se lähtee helpommin,..." Mitä eroa, jos katsoo vastaavia asioita itse tabulaareista? Minusta noissa tabulaareissa on sekin etu, ettei jankkaa samoja kuvioita päivästä toiseen. Lähtee homma vauhdilla käyntiin. Vanhana tilumiehenä sanoisin, että kehitys on paljon nopeampaa nykyään, jos osaa hyödyntää opit. Ennen kytättiin keikoilla, miten joku kurgo veti soolot,... Nyt näkee jootupelta kaikenlaista oppia alan mestareilta. Tabulaarit löytyy vaikeimpiinkin sooloihin. Kyllä nuo nopeuttaa kehitystä on aivan saletti asia. Tyhmä se päätä väkisin seinään hakkaa. Väärän tekniikan korjaamiseeen menee aina 10-kertaa enemmän aikaa, kuin siihen, että opettelee sen heti oikein.... |