Aihe: WCS = Kieli katki keikalla.
1 2 3
Volle
30.01.2008 13:06:11
Hmm... Mä en omalta kohdaltani muista, että olisin koskaan saanut bassosta kieltä poikki. Tämä siitä huolimatta, etten kauhean usein uusilla kielillä herkuttele. Nykyiset ykkösbasson kielet (flätit) on laitettu kiinni alkuvuodesta 2006. Erään kitaran kanssa oli yhteen aikaan ongelmia, kun tallapalat oli tasoittelematta ja kitara paukutteli kieliä aika taajaan. Tuolloin jäi tapa varasoittimen mukana kantamisesta enkä siitä ole bassonkaan kanssa päässyt eroon eli varabasso kulkee keikoilla mukana. Sillä kerrallahan nimittäin paukkuu, kun sen jättää kotiin.
Piis
Tuokko
30.01.2008 13:12:51
Ajattelin jättää tänään ihan uhallakin varabasson kotiin. Jos kieli katkeaa kesken keikan, niin raportoin tähän ketjuun.
Coprobasso
30.01.2008 19:10:41 (muokattu 30.01.2008 19:22:32)

=D Elixirejä olen käyttänyt nyt joku vuoden puoltoista ja ne on kyllä ihan parhaat, ei pelota että katkeais. Tykkään vaan vaihtaa aina sillon tällön sen setin kun niistä alkaa se goretexi kuorimaan ennenpitkää =)

Joo, mulla noi rupes hilseilee jo ekoissa treeneissä, lopputreeneissä roikku ku hämähäkin seitti kieliustä
Keny
31.01.2008 08:23:54
Elixir on sitten Addariot missä vaan on se kelmu päällä.Tiedoksi.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
pardy
31.01.2008 23:10:23

Elixir on sitten Addariot missä vaan on se kelmu päällä.Tiedoksi.

Ei mitään uutta. Varmaan puolet markkinoiden kielistä tulee vaan muutamalta eri tehtaalta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)