laroma 23.02.2007 15:11:01 (muokattu 23.02.2007 15:12:14) | |
---|
...Siinä kun on se sisäinen v-leikkaus keskialueen ekvalisoinniss... Itseasiassa middleä säädetetään kovemmalle siten, että leikataan bass ja treble namiskuukkeleita. Sehän on ns. fiksattu paikoilleen. Sitä en tiedä, paljonko se skuuppaa, kun bass ja treble sojottaa kello 12. Niin ja blendistä saa sitä basson puhdasta signaalia enemmän esiin, joka hillitsee sitä putkiemulaatiota ja keskialueskuuppia. No joo nää on manuaalissakin... "Virhe musiikissa, virhe elämässä" |
hix 20.04.2007 18:44:47 | |
---|
Itselläni on tuo ohjelmoitava versio ollut keikkakäytössä (studiossa PSA-1) ja olen PIRUN tyytyväinen ollut. Mukavaa botnea ja kirkasta yläpäätä höytettynä riittävällä särölllä ilman puuroutumista. Ei voi kun suositella! |
zoup 27.04.2007 10:33:57 | |
---|
Mullon toi mainitsemasi vehje ollut n. 2 vuotta keikkakäytössä enkä voi valittaa. Demoja oon sillä nauhotellu sekä yhdet bassot ihan oikealle levylle. Eipä ollut niissäkään mitään ongelmia surinoiden yms. kanssa. Tykkään soittaa rokkisoundilla ja siihen toi toimii hyvin. Virtaa vie hyvin vähän. Ja nappuloita ruuvaamalla todella saa muutettua soundia, eli sitä saa muutettua hyvinkin laidasta laitaan ja vaikkapa ilman säröä. Voin suositella. Ja taikuri hämmästyy itsekin! |
Ratloz 29.01.2009 20:51:05 | |
---|
Nostinpa täältä vanhan aiheen ylös.. Elikkäs yksinkertaisesti, onko kannattava ostos säröpedaaliksi? Plussaa tuossa ois meikäläiselle myös 3 eri presettimahdollisuutta. Niin ja sit kans tuo tarjous mikä on vielä huomenna viimestä päivää Musamaailmassa. It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
Osmonautti 29.01.2009 22:52:41 | |
---|
Nostinpa täältä vanhan aiheen ylös.. Elikkäs yksinkertaisesti, onko kannattava ostos säröpedaaliksi? Plussaa tuossa ois meikäläiselle myös 3 eri presettimahdollisuutta. Niin ja sit kans tuo tarjous mikä on vielä huomenna viimestä päivää Musamaailmassa. Itsellä on tosin vain karvalakkimalli eli ei mitään presettejä, mutta en tuota pelkäksi säröpedaaliksi ostais. Särö on jotenkin munaton tuon kanssa, mutta pienenä boostina se toimii kyllä perussoundiin kunhan ei liikaa laita. Erikseen särökäyttöön itellä on sitten DOD:n bassdriver pedaali joka hoitaa säröt paremmin. Tämä siis omasta mielestä. |
nro5 30.01.2009 00:08:02 | |
---|
Säröksi ostaisin aiemmin vaikka Sansampin VT bassin. On meinaan hyvä. |
Ratloz 31.01.2009 19:36:20 | |
---|
Meninpäs ja ostin. Hyvältä peliltä vaikuttaa kyllä. Eiköhän ajele keikka- ja studiotilanteet hyvin. It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
olex_tur 01.02.2009 17:19:43 | |
---|
Nauhoittelussa kannattaa käyttää phantompoweria tuossa Sansamp BDDI:ssä virtalähteen sijasta mikäli kytkee suoraan pöytään kiinni. Kytkin sen suoraa pöytään kiinni ja soundit oli siinä. Kohina on lähes olematon. Itse sain sillä tosi hyvät soundit ottaen huomioon että vahvarina on loppuun miltei luukutettu Craten 15" trankkucombo. Hienoista murinaa saa aikaa kun sekoittaa blendiä ja driveä sopivassa suhteessa. Täydellä drivellä aika muhjuinen mutta voi toimia joillekkin. Ajattelin hommata ehkä Digitechin Bad Monkeyn tohon rinnalle. tein itte......nou roblem
www.myspace.com/karkaasuband |
Tana 02.02.2009 11:44:31 | |
---|
Itselläni myös kolmikanavainen malli käytössä. Kohinoita en ole havainnut studio-olosuhteissa. Livenä vedän nykyään aina sansamppiin, josta xlr- lähtö PA:han ja plugilähtö vahvariin. Ja mikäli mahdollista, vahvarin oma EQ ohitettuna. Toimii minulle kuin häkä. |
JaS 03.02.2009 04:45:35 | |
---|
Jos toi nyt on se sama pedaali, ku luulen, niin mulla on sellanen yhden soundcheckin ja seinienkaatamiskeikanaloituskokemus tosta. Meidän miksaaja halus, että välttämättä käytän sitä keikalla, jos ei muuten, ni DI:nä ainaki. Kehu hyväks säröks. No minä sit kilttinä poikana ruuvailin ja kulutin vartin soundcheckistä siihen. En löytänyt mieleistä soundia. Jotenki se vaan tuntu rouskivan jotkut alamiddlet paskaks ja muuten sitte jätti aika kylmäks. No päätettiin sitte olla käyttämättä sitä. No keikalla oli muitaki bändejä, niin piti kerää välissä omat silput pois ja laittaa takas sitten ennen oman keikan alkuu. No oli sitten se laatikko mennyt päälle siinä, kun oli laitettu letkut taas kiinni. Ja mulla oli sillon Bossin ODB käytössä. Eka biisi on tietenkin kauhee jyrä ja polkasen biisin alkuun särön päälle. Voitte vaan arvata miltä kuulostaa, kun on 2 purkkii peräkkäin, jotka molemmat särkee ja buustaa. Hetken mietin, et nytkö se venäjä hyökkäs, kunnes tajusin, et siin sansampissa palaa valot. No, olen basisti ja kolme nappia on liikaa. En uskaltanu polkasta, ku pelkäsin, et sielt tulee jotku vielä hirveemmät ämyrinrikkojasaundit. Samalla se meidän miksaaja varmaan siemaili pillillä siideriä ja huuteli ihmisille, et emmä kuule mitään, ku toi basso on niin kovalla. Siinä sitten biisin verran yritin viittoilla sille ja mietin, että hajooko pa:t, hartket vai sortuuko koko roksin kellari. :D |
olex_tur 15.02.2009 23:18:55 | |
---|
Ajattelin hommata ehkä Digitechin Bad Monkeyn tohon rinnalle. Testasin ja toimii sanoin kuvaamattoman hyvin!!!!! Älyttömän mahtavaa murinaa ja todella monipuolinen lisuke mikäli haluaa kikkailla cleanin ja murinan välillä. Ajoin Bad Monkeyn ennen BDDI jonka taasen ajoin efektin paluuseen. Aavistuksen söi voimakkuutta mikä taas korjaantuu vähän leveleitä säätämällä molemmista. Nou problem... tein itte......nou roblem
www.myspace.com/karkaasuband |
Zap ss86 24.02.2010 23:00:24 | |
---|
Hyvä poljin kolmikanavainen ohjelmoitava SABD kun sillä vedelty pari vuotta. Ainoa mielenkiintoinen ominaisuus tossa purkissa on se et runko toimii kontaktimikrofoonin tavoin eli vuotaa läpi ääntä, jos esim kolkuttaa laitteen runkoa (huom. suurella volalla). Onko muilla samankaltaisia kokemuksia? Mietin vaan et olisko mitään mahdollisuuksia eristää tuo purkki jotenkin, että kontaktihäiriöt sais katoamaan. Ei kyllä ole kyseinen "ominaisuus" haitallinen ollut, ihmetyttää vain. Basso on bändin munat.
Ei paskasta saa konvehtia. |
spade 24.02.2010 23:21:42 | |
---|
Ittellä se kolmi kanavainen ohjelmoitava vehjes ja täytää sanoa et oon tyytyväinen ollut. Studiossa todella käypä vekotin ja keikoilla kanssa mukava sotatankkeri josata saa sen kunnon rähinäsärön halutessaan tai miedon putkimaisen jyystön päälle. Mulle täst vehkeestä on kehittynyt korvaamaton osa soundia monipuolisuutensa takia. Lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas |
kauhu-köös 27.02.2010 19:47:07 | |
---|
Mulla myös kolmikanavainen, hoitanut hommansa hyvin sekä keikoilla että äänittelyssä. Ei minkäänlaisia ongelmia ollu toistaseks. |
Cathi777 28.02.2010 22:55:56 | |
---|
spade: Ittellä se kolmi kanavainen ohjelmoitava vehjes ja täytää sanoa et oon tyytyväinen ollut. Studiossa todella käypä vekotin ja keikoilla kanssa mukava sotatankkeri josata saa sen kunnon rähinäsärön halutessaan tai miedon putkimaisen jyystön päälle. Mulle täst vehkeestä on kehittynyt korvaamaton osa soundia monipuolisuutensa takia. Joo, täältä ilmoittautuu kanssa yksi erittäin tyytyväinen omistaja. On tullut käytettyä niin keikoilla kuin studiossakin ja on kyllä todellinen joka paikan höylä. Pystyy kyllä ruuvaamaan niin monenlaista soundia. Tällä hetkellä toimii yhdessä Little Mark II:sen kanssa ja soundaa kyllä perkuleen hyvälle. Only pop music can break my heart... |