Aihe: mikä on basso ceissisi sisätö
1 2 3 4
Aminohappo
17.05.2006 14:14:42
Eli

-Basso :O
-Hihna
-Bassonpiuha, 9 metrinen punanen cordiali.
-Viritin, Boss TU-80
-Kielisetti, Ernie Ball Hybrid Slinky 45-105
-Nupin virtapiuha ja piuha kaapista nuppiin.
-Metallinen rasia, jossa on.
-9 v patteri
-Korvatulpat
-Pleku
-Pieni kuusiokoloavain
-Semmone adapteri jota ei oo vielä tarvinnu.
Moraalisen krapulan syypää on etanoli eli etyylialkoholi, joka lisää tryptofaaniaminohappoa hajottavan entsyymin, tryptofaanipyrrolaasin, tuotantoa.
omarklah
17.05.2006 14:29:19

Basso, römmi ja piuha tällä hetkellä.
Yleensä pelkkä basso - muut hilppeet on eri casessa....
Tää sit sanois tälleen...
Larmer
17.05.2006 17:09:41
Minul on kova laukku jota en käytä, käytän tuota pehmoista pussia. Yleensä, jos jonnekkin lähen passon kanssa, niin lähtee samalla mukaan piuha, metronomi ja cdeitä.
Hieman tanakka yksilö
Värinä
17.05.2006 20:00:55
Bassosta, hihnasta tai piuhasta kun miettii minkä karsisi niin heikkoa on joo.

Jos on tuoli alla niin ilman hihnaa vetää vallan mainiosti. Jollei kauheesti tarvi rokata...
Rock and/or Roll
Jesus Muerte
18.05.2006 00:14:53
Jos on tuoli alla niin ilman hihnaa vetää vallan mainiosti. Jollei kauheesti tarvi rokata...

No jaa, tuo on kuitenkin aika paljon basson muotoilusta kiinni. En minä ainakaan noilla omillani pysty soittamaan istuen lähellekään yhtä hyvin kuin seisaltaan. Ulottuvuus ja ergonomia kärsii.
Teijo K.
18.05.2006 09:53:09

Olen mie jonkun loungekeikan soittanut istualtaankin, mutta tykkään silloinkin pitää sbasson hihnassa olalla.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä
J.Hollström
18.05.2006 10:02:45
No jaa, tuo on kuitenkin aika paljon basson muotoilusta kiinni. En minä ainakaan noilla omillani pysty soittamaan istuen lähellekään yhtä hyvin kuin seisaltaan. Ulottuvuus ja ergonomia kärsii.

Leo oli ratkaissut nämäkin ongelmat jo 50-luvulla.
"Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi- Mighty Shade
Johannes_t
18.05.2006 10:13:04

Mä en osaa soittaa passolla ja jassolla istualteen, ei pääse ylemmille nauhoille tarpeeks helposti. Omapahan on ongelmani, pitäis pysyä vaan siellä viidennen nauhan alla.

Sama pätee kyllä Pedulla Buzziinkin.
J.Hollström
18.05.2006 10:15:49
Mä en osaa soittaa passolla ja jassolla istualteen

Mä vedän himassa aina istualteen kun äänittelen. Born to be wild, paitsi himassa.
"Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi- Mighty Shade
Jesus Muerte
18.05.2006 15:40:40

Harmi vaan, että ne ratkaisut ovat niin pirun rumia. (Tähän voi sitten laittaa vapaavalintaisen hymiön)
J.Hollström
18.05.2006 15:43:17 (muokattu 18.05.2006 15:47:20)
Harmi vaan, että ne ratkaisut ovat niin pirun rumia. (Tähän voi sitten laittaa vapaavalintaisen hymiön)

Ja Warwickit on kauniita dildosarvineen. Ilman hymiöö. Pannaan euron merkki, € noin.
HC.Pälä
18.05.2006 15:57:07

ai,niin siäl on muuten viäl kynsi leikkurit ja viila,viduttaa soittaa jos sormet laahaa

Fake !!!
Oikea basisti käyttää hampaita !
Let the bass Kikzz.
jjylli
18.05.2006 16:09:45 (muokattu 18.05.2006 16:16:06)

kyllä sen polvella pidettävän perusmuodon on joku muu keksiny ku leo eläin ! varmaan toi mel gibson 1500- luvulla tai jotain sviddu..
J.Hollström
18.05.2006 17:58:36
kyllä sen polvella pidettävän perusmuodon on joku muu keksiny ku leo eläin ! varmaan toi mel gibson 1500- luvulla tai jotain sviddu..

Perusta joku oma Fendereiden haukkumisketju kun noin sviduddaa.
jjylli
18.05.2006 23:07:46 (muokattu 18.05.2006 23:17:12)

tulis varmaan aika tulikiven katkuinen keskustelu. mut hei mähän oon vaan kateellinen, ku mul ei oo sixdiisfendöbeisii.
rijopu
18.05.2006 23:17:15 (muokattu 18.05.2006 23:17:45)

Joku meni nyt taas töytäisemään pyhää lehmää! Meininki on sama, kuin ärhäkkä sanutseri puolustaa omia poikasiaan. Jotenkin jää kuva, ettei joku ole ihan varma omasta soittimestaan.

Edit: siis soittimistaan...
jjylli
18.05.2006 23:19:17
Joku meni nyt taas töytäisemään pyhää lehmää! Meininki on sama, kuin ärhäkkä sanutseri puolustaa omia poikasiaan. Jotenkin jää kuva, ettei joku ole ihan varma omasta soittimestaan.

Edit: siis soittimistaan...

snautserit tekee pentuja eikä poikasia.
rijopu
18.05.2006 23:28:47
snautserit tekee pentuja eikä poikasia.

No niimpäs onkin. Mä en olekkaan mikään ornitologi.

Mutta on totta, ettei Fender keksinyt sitä, että basso pysyy sylissä istualteen soitettaessa. Fenderin nerokkuus suunnittelijana alkoi MUNSTA näkymään kunnolla vasta G&L:n tuotteissa. Ne on aika loppuun saakka mietittyjä paketteja, mutta niistä puuttuu vaa hype ja ajan patina.
Niskamies
18.05.2006 23:34:52
No niimpäs onkin. Mä en olekkaan mikään ornitologi.

Mutta on totta, ettei Fender keksinyt sitä, että basso pysyy sylissä istualteen soitettaessa. Fenderin nerokkuus suunnittelijana alkoi MUNSTA näkymään kunnolla vasta G&L:n tuotteissa. Ne on aika loppuun saakka mietittyjä paketteja, mutta niistä puuttuu vaa hype ja ajan patina.

Mikä sun mielestä noissa G&L:ssä on pidemmälle funtsittu kuin Fendereissä?

Vaikka Geeällistä pidän todella paljon, mua ihmetyttää ainakin se sun yksilön kolmen pultin kaulakiinnitys. Fendereissä vastaavaa kiinnitystä on parjattu.
More is more.
balzary
18.05.2006 23:35:44

Vaikka Geeällistä pidän todella paljon, mua ihmetyttää ainakin se sun yksilön kolmen pultin kaulakiinnitys. Fendereissä vastaavaa kiinnitystä on parjattu.

Hyvin se näyttää siinä gl:ssä ainakin toimivan. Soundit onpi monipuolisemmat myöskin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)