Wilkeson 15.02.2007 21:50:32 | |
---|
Joka tapauksessa lienee selvää, että pulttikaulan soundi eroaa aika olennaisesti neckthrough'sta, Mites olennaisesti saundi eroo pulttikaulan ja neckthroughn välillä? miten helvetis tän kyssärin ny muotoilis? mut anyway. Mikä niis nii paljo on eroo? Miten? Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
absqua 15.02.2007 21:54:42 | |
---|
Mites olennaisesti saundi eroo pulttikaulan ja neckthroughn välillä? miten helvetis tän kyssärin ny muotoilis? mut anyway. Mikä niis nii paljo on eroo? Miten? Nt:ssa on sellaista pianomaista tasaisuutta ja täyteläisyyttä soinnissa kun taas Bo on räyhäkkäämpi, ts äänen aluke suhteessa itse sointiin on voimakkaampi. Syytä ilmiöön en tiedä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
beissi man 15.02.2007 21:56:35 | |
---|
Kovempi ätäkki pulttikaulaisessa |
Wilkeson 15.02.2007 22:15:05 | |
---|
okei. täähän on taas mielipidekysymys mut kumpi nyt siis on parempi. NT:t on ainaki yleensä kalliimpia. Kumman itse valitsisitte? Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
beissi man 15.02.2007 22:22:38 | |
---|
okei. täähän on taas mielipidekysymys mut kumpi nyt siis on parempi. NT:t on ainaki yleensä kalliimpia. Kumman itse valitsisitte? Molemmat haluaisin 50's presari on hommaamatta mutta sen kyllä vielä ostan |
rijopu 15.02.2007 22:24:13 | |
---|
okei. täähän on taas mielipidekysymys mut kumpi nyt siis on parempi. NT:t on ainaki yleensä kalliimpia. Kumman itse valitsisitte? Kummatkin! Tänään soittelin treenit läpirunko Aboriginaalilla (oma kuvassa) ja siitä taitaakin tulla mun pääsoitin. Toinen suosikkini on pulttikaulainen Eskimo (saarnirunko vaahterakaulalla), jolla irtoaa enemmän räyhäkkyyttä. |
Wilkeson 15.02.2007 22:27:07 | |
---|
Molemmat haluaisin 50's presari on hommaamatta mutta sen kyllä vielä ostan Joo kyl mullekki kelpais molemmat anytime :) ja Presariki mut ku en oikee diggaa kaulasta. Liian paksu mun handuun. Mut jos muotoilen sen näin: Necktrough vai Pultti? Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
Wilkeson 15.02.2007 22:31:33 | |
---|
pulttikaulainen Eskimo Mikä?? saarnirunko vaahterakaulalla), jolla irtoaa enemmän räyhäkkyyttä. Kuulostaa hyvältä! nimenomaan toi räyhäkkyys. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
rijopu 15.02.2007 22:36:05 | |
---|
Mikä?? Oma kuvan kollaashissa ylärivissä neljäs oikealta tai vasemmalta. Nyt olen lakkaamassa pulttikaulaista leppäbadista, sunburst -värityksellistä, 5-kielistä, ruusupuuotelautaista bassoa. Saa nähdä, millainen "luonne" sillä tulee olemaan. |
Teijo K. 15.02.2007 22:41:58 | |
---|
Joo kyl mullekki kelpais molemmat anytime :) ja Presariki mut ku en oikee diggaa kaulasta. Liian paksu mun handuun. Mut jos muotoilen sen näin: Necktrough vai Pultti? No ite jos ainoaksi sähköbassoksi pitäisi valita joku, niin se olisi pulttikaulainen. Toisaalta nytkin ainoa sähköbassopesti mikä on päällä on lyhyt parin keikan tuuraus, ja siinä käytän tuota läpirungonkaulallista. Toki se on miulla samalla nauhaton, ja ehkä enemmän siitä nauhattomuussyystä tässä projektissa käytössä kuin siksi että kaula on läpi rungon. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona. |
Wilkeson 15.02.2007 22:42:53 | |
---|
Oma kuvan kollaashissa ylärivissä neljäs oikealta tai vasemmalta. Nyt olen lakkaamassa pulttikaulaista leppäbadista, sunburst -värityksellistä, 5-kielistä, ruusupuuotelautaista bassoa. Saa nähdä, millainen "luonne" sillä tulee olemaan. Jep. nii mä veikkasinki. tota mä kuolasin pikkasen. Iha magee täytyy myöntää. muutenki noi härpättimet on aika Weirdoja :) Kai mun saatana pitää teettää seuraava basso vaa jollai. ei tästä muute mitää jumalauta tuu. Aina löytyy joku sika jees ja sit siin on jotai mitä en tosiaa tartte tai hinta on jotai tähtitieteellistä. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
Wilkeson 15.02.2007 22:51:39 | |
---|
No ite jos ainoaksi sähköbassoksi pitäisi valita joku, niin se olisi pulttikaulainen. Pulttikaulainen räyhäkkyyden takia(ko) ? vai jostain muusta syystä. Haluun vaan informatzuunee!!!! ja mielipiteitä. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |