Aleksi-serkku 02.10.2006 17:36:33 | |
---|
Tai no ainut ero on ne Harriksen customoidut punosvärit (jonkun futisjoukkueen mukaan, en muista et minkä). West Hamin, tuon Itä-Lontoon Kalpan. Standing with the fury that they had in '66 |
rhalf 02.10.2006 17:59:42 | |
---|
Mutta sataa euroa en suostu maksamaan ;) Mutta tiedättekö semmosta paikka mistä sais yllämainitun setin 45-105 koolla, alta 60:n €:n? kun siellä Soundatassa ei ollu ja oon kahellu kooklen avulla mutta ei taida löytyä. Koitin tuossa toissapäivänä saada yhteyttä yhteen toveriin tuolla englannissa, ja pyytää häntä ostamaan ne kielet sieltä ja lähettämään ne sitten miulle...saattas tulla halvemmaksi. Pitää toivoo että vastaa. http://saitenkatalog.de/catalog/def … ort/product_sort_order/filter_id/38 Oisko tuolla tarjolla vastaavia. Täällä Kajaanissa on paikallisessa musaliikkeessä mulle tilatut 45-105 flatwoundit (väärät kielet kun tilasin 50-110 setin) hintaan 55 €. |
Oan 02.10.2006 19:31:59 | |
---|
Mutta sataa euroa en suostu maksamaan ;) Mutta tiedättekö semmosta paikka mistä sais yllämainitun setin 45-105 koolla, alta 60:n €:n? Kompataan nyt vielä sitä saitenkatalogia. Postikulut taisivat olla kympin tuntumassa, setti itse alle 40e. Kannattaa tilata kerralla enempi kieliä tai haalia kavereita mukaan tilaukseen niin ei tarvi ylimääräisiä kuluja ihmetellä ollenkaan. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
iron10 02.10.2006 19:37:16 | |
---|
Kompataan nyt vielä sitä saitenkatalogia. Postikulut taisivat olla kympin tuntumassa, setti itse alle 40e. Kannattaa tilata kerralla enempi kieliä tai haalia kavereita mukaan tilaukseen niin ei tarvi ylimääräisiä kuluja ihmetellä ollenkaan. Anteeksi nyt vielä kerran..mutta missä päin Saitengatalogia on 45-105 flatwoundit, minä en ainakaan löydä. |
iron10 02.10.2006 19:38:02 | |
---|
|
Oan 02.10.2006 19:43:05 | |
---|
Anteeksi nyt vielä kerran..mutta missä päin Saitengatalogia on 45-105 flatwoundit, minä en ainakaan löydä. Jahas, pahoittelut, en sitten kattonu noita paksuuksia sen tarkemmin. Mutta kai sieltä voi silti kysyä? Kannattaa pistää saksanmaalle sähköpostia, jos ei tunnu muualta tärppäävän. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
iron10 02.10.2006 19:44:47 (muokattu 02.10.2006 19:55:00) | |
---|
Jahas, pahoittelut, en sitten kattonu noita paksuuksia sen tarkemmin. Mutta kai sieltä voi silti kysyä? Kannattaa pistää saksanmaalle sähköpostia, jos ei tunnu muualta tärppäävän. Ka niin, enpä tullut ajatelleeksi. Kiitos vinkistä :D No nyt on lähetetty postia Saksanmaalle, kahotaan mitä ne sanoo :) |
Rämppy 14.10.2006 22:11:51 (muokattu 14.10.2006 22:13:45) | |
---|
Nostetaanpas vaihteeksi, kun tuli akuutti ongelma. Ostin presariin Rotosoundin 77 flatwoundit, mutta intonaatiota ei saa millään kohdalleen. G-kielessä hienovire heittää korvinkuultavasti eikä tallan säätövara riitä alkuunkaan (skaalaa joutuu lyhentämään liikaa). Myös muissa kielissä on pientä häikkää, esim. koskaan aiemmin en oo joutunut säätämään e-kielen skaalaa niin lyhyeksi kuin nyt, jotta hienovireen saisi edes jotenkin kohdalleen. Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että olen saanut maanantaikielet. Onkos kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa yleensä tai nimenomaan Roton plättien kanssa? En sitten malttanut olla sanomatta. |
balzary 14.10.2006 22:17:39 | |
---|
Myös muissa kielissä on pientä häikkää, esim. koskaan aiemmin en oo joutunut säätämään e-kielen skaalaa niin lyhyeksi kuin nyt, jotta hienovireen saisi edes jotenkin kohdalleen. Olisko siinä kaularaudan säätötarvetta ensin? |
Rämppy 14.10.2006 22:21:25 | |
---|
Olisko siinä kaularaudan säätötarvetta ensin? Ei ole. Kaikki säädöt on kunnossa. En sitten malttanut olla sanomatta. |
illi 25.10.2006 02:59:00 | |
---|
Ittellä on nuo arryn nimikko kielet. Ei niillä viikkoa kauempaa voinu soittaa niiden jäykkyden takia,normaali fenderin kieliin tottuneena. Harris soittaa joka keikan uusilla kielillä, hikoilee kuulemma niin paljon että rupeaa setin loppu puolella jo vaikuttaan kielten saundiin. |
Bassman 68 26.10.2006 19:45:13 | |
---|
Ostin Rotosound 77 flatit ,ja pariviikkoa on ollut paikalla . Hemmetin jäykät on munkin mielestä hiomattomiin tottuneena. Tänään ostin taas hiomattomat ja hiotut saa lähteä laukkuun varakieliksi. |
Henko 30.10.2006 21:42:33 | |
---|
RS4000:t oli yli 170e ;) Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Herra Melankolia 06.11.2007 00:32:20 | |
---|
Mainittuja nylon-päällysteisiä Rotosoundin Tru Bass 88 -kieliä suosittelisin lähinnä vain eksotiikan ystäville jo äänensäkin puolesta. Ainakaan omat somat sormenpääni eivät erityisen massiivisella mielihyvällä liukuneet kyseisten yllä. Näyttävät toki perin hekumallisilta. Mistä kaupasta löytyisi Rotosound Tru Bass R-S88 S 60-115 kielet 30" skaalan talikkooni. Helsingistä tai turusta? Tai nettikaupoistakin saa vinkata : ) |
valdemberg 06.11.2007 23:30:39 | |
---|
Mistä kaupasta löytyisi Rotosound Tru Bass R-S88 S 60-115 kielet 30" skaalan talikkooni. Helsingistä tai turusta? Tai nettikaupoistakin saa vinkata : ) Mä ostin Thomannilta, kun en jaksanut soitella/metsästää ympäri kyliä. Tosin long scale että sikäli vähän eri juttu, T-kauppa ei näytä tarjoavan tuota short scalea ollenkaan (tällä hetkellä?). Epiphonen EB-kopiossa olen käyttänyt flätteinä ihan sujuvasti long scale -kieliä, eli vähän riippuu soittimesta onko tästä viestistä mitään hyötyä... If God came down to Earth in the form of Man again, He'd play football for England.
-Ian Marson- |
Herra Melankolia 07.11.2007 13:52:30 | |
---|
Mä ostin Thomannilta, kun en jaksanut soitella/metsästää ympäri kyliä. Tosin long scale että sikäli vähän eri juttu, T-kauppa ei näytä tarjoavan tuota short scalea ollenkaan (tällä hetkellä?). Epiphonen EB-kopiossa olen käyttänyt flätteinä ihan sujuvasti long scale -kieliä, eli vähän riippuu soittimesta onko tästä viestistä mitään hyötyä... Joo thomann oli ensimmäisiä paikkoja joista tarkistin löytyykö noita kieliä. Mutta laitoinpa niille mailia tuossa toissapäivänä, että hommaisi valikoimaan noita short scaleja myös: ) |