Aihe: GK Backline 600
1 2 3 4
JartZA
16.04.2007 00:02:07 (muokattu 16.04.2007 00:06:29)
Muutaman viikon ollut nuppi käytössä, ehkä 10-15h soittoa takana ja tänään pimeni. Ennen ensimmäistäkään biisiä, saatuani äänenvoimakkuuden oikealle tasolle (ei täysille, levelit alle puolessa välissä) power-valo sammui ja valtion sähköverkon tarjoama virta ei enää kelvannut. Ei auttanut virtajohdon eikä pistokkeen vaihto. Jossain se halpa hinta näkyy. Ärsyttävää jos joutuu laittamaan mötikän Saksaan seilaamaan, saa varmaan oottaa jouluun asti. Täytyy lähettää uhkauskirje Thomannille.

E: Ensin kitaristilta leviää podi ja vahvari, sitten multa basso, rumpalilta pedaalit ja nyt kyrvähti bassonuppi. Murphyn laki, mitä tahansa tapahtuukin niin aina on jonkun kamat paskana.
SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann
Seba
16.04.2007 00:43:13

T-kauppa hoitaa homman parissa viikossa max, veikkaan ma.
Nieby
16.04.2007 13:38:58
VIttu jos mulla leviää. Thomannilla meni 70 päivää ensinnäkin saada koko laite mulle.. Kestäis ny.. :)
www.aleksi-nieminen.magix.net "Life suck's and then you fucking die." -Ozzy Osbourne | Mitään en oo ottanu, ikinä en oo mitää ottanu. Ja jos joku muuta väittää ni aijjaijjai! Perkele.
poppamies
16.04.2007 22:14:22 (muokattu 16.04.2007 22:14:33)

VIttu jos mulla leviää. Thomannilla meni 70 päivää ensinnäkin saada koko laite mulle.. Kestäis ny.. :)

Kyllä ne kestää. Mulla oli vuoden päivät tuollainen eikä tarvinnut varoa tai pelätä mitään eikä ryppyillyt milloinkaan. Viallisia yksilöitähän voi aina olla mutta periaatteessa hyvinrakennettu ja kestävä peli. Tietenkään ei saa peittää nahkarotsilla mutta senhän nyt jokainen tajuaa...
G strings are for strippers!
Haitaristi
21.05.2007 16:55:44 (muokattu 21.05.2007 16:56:28)
Terve taas.
Tänään nuo sitten saapuivat: Backline 600 ja blx 410 kaappi. Johdot kiinni. nuppi päälle. vähän varovasti säädin volumea ym. pistin särön päälle ja pois. soittelin vähän. Hyvä saundi aattelin. sitten pistin taas särön päälle ja.......kaikki valot pimeni vahvistimesta. Mitä vittua!? noh siinä se sitten oli n.5 min ehdin vahvistinta tutkimaan ja soittamaan ja nyt se sitten lähtee takas saksaan. ja kyllä muuten vituttaa! mutta kyllä oli hyvä saundi. Varmaan menee taas ainakin 2 viikkoa ennenkö uuden saan.
JartZA
21.05.2007 22:09:22
Terve taas.
Tänään nuo sitten saapuivat: Backline 600 ja blx 410 kaappi. Johdot kiinni. nuppi päälle. vähän varovasti säädin volumea ym. pistin särön päälle ja pois. soittelin vähän. Hyvä saundi aattelin. sitten pistin taas särön päälle ja.......kaikki valot pimeni vahvistimesta. Mitä vittua!? noh siinä se sitten oli n.5 min ehdin vahvistinta tutkimaan ja soittamaan ja nyt se sitten lähtee takas saksaan. ja kyllä muuten vituttaa! mutta kyllä oli hyvä saundi. Varmaan menee taas ainakin 2 viikkoa ennenkö uuden saan.

Erittäin tuttu skenaario, toivottavasti ei korjauksen jälkeen enää simahtele. Se kaksi viikkoa siinä vierähtääkin.
Haitaristi
22.05.2007 08:05:14
Erittäin tuttu skenaario, toivottavasti ei korjauksen jälkeen enää simahtele. Se kaksi viikkoa siinä vierähtääkin.

Siis oottaako ne että toi saapuu takas sinne saksaan ja sitten korjaa sen ja lähettää takas? ku puhelimessa sai vähän sen käsityksen että ne lähettäis uuden...
JartZA
22.05.2007 19:42:07
Siis oottaako ne että toi saapuu takas sinne saksaan ja sitten korjaa sen ja lähettää takas? ku puhelimessa sai vähän sen käsityksen että ne lähettäis uuden...

Mun mielestä vaihtavat suoraan uuteen, jos tilauksesta on kulunut alle kuukausi, ja jos sulla on siitä paketista kaikki kamat tallella, eli tuote on periaatteessa myyntikelpoinen. Mulla oli varmaan just se kuukausi vierähtänyt, mutta pahvilaatikon olin tyhmänä heittänyt mäkeen.
Haitaristi
22.05.2007 21:05:56
Mun mielestä vaihtavat suoraan uuteen, jos tilauksesta on kulunut alle kuukausi, ja jos sulla on siitä paketista kaikki kamat tallella, eli tuote on periaatteessa myyntikelpoinen. Mulla oli varmaan just se kuukausi vierähtänyt, mutta pahvilaatikon olin tyhmänä heittänyt mäkeen.

no hyvä. Ohjekirjaa en kyllä laittanut mukaan pakettiin, mutta kai ne nyt sellasen uuden saa. Eli ne sitten myy ton siellä uudestaa kun ovat korjanneet?
JartZA
22.05.2007 22:42:01
no hyvä. Ohjekirjaa en kyllä laittanut mukaan pakettiin, mutta kai ne nyt sellasen uuden saa. Eli ne sitten myy ton siellä uudestaa kun ovat korjanneet?

Tästä ei ole kyllä tietoa, mutta voivathan ne jonain B-stockina sen myydä, tai laittaa myymälään testikappaleeksi.
poppamies
22.05.2007 23:21:40

...Eli ne sitten myy ton siellä uudestaa kun ovat korjanneet?

Minulla on sellainen mielikuva että kaikki syystä tai toisesta palautetut ja kunnostetut myydään erikoiserinä halvemmalla.
G strings are for strippers!
Haitaristi
23.05.2007 15:43:37
Minulla on sellainen mielikuva että kaikki syystä tai toisesta palautetut ja kunnostetut myydään erikoiserinä halvemmalla.

Repivät siitäkin vielä rahaa...
Ei oo vieläkään tultu vaan hakeen tota. mutta kai ne sen uuden lähettää vaikka toi ei oo lähteny. Vai pitääköhän sitä taas soittaa ja valittaa.
HeavyMachinery
23.05.2007 23:37:44

Ei oo vieläkään tultu vaan hakeen tota. mutta kai ne sen uuden lähettää vaikka toi ei oo lähteny. Vai pitääköhän sitä taas soittaa ja valittaa.

Eivät laita uutta liikkeelle ennenkuin vanha on siellä. Se onpi niiden politiikka....
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Seba
24.05.2007 00:38:45

Vieläkään :)
Kohta 2 päivää sitten jo soitettu...

Kyllä niiltä tieto upsille on jo mennyt, kuskit soittelee sitten kun kerkiävät, eli varmaan huomenna, ja sopivat noudot haluamellasi ajankohdalle ja noutopaikalle.

Elä stressaa, nopeesti se viikko pari menee :)
balzary
24.05.2007 08:52:36

Kannattaisi se ohjekirja heittää pakettiin mukaan ihan varmuuden vuoksi.
HeavyMachinery
24.05.2007 10:57:56

Kannattaisi se ohjekirja heittää pakettiin mukaan ihan varmuuden vuoksi.

totta. Tahtovat puuttua joka pikku seikkaan. kkokkemusta on kun omaa vahvaria roudattiin ympäri eurooppaa aikanaan...
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Haitaristi
24.05.2007 15:52:13
Joo löysin sen ohjekirjankin. pitää laittaa sekin pakettiin. Pitäsköhän vielä jotain huomioida ettei ne voi valittaa? Kai tuo riittää että laitan sen samanlailla kun se tulikin tuohon samaan laatikkoon?
Rupee jo kaduttamaan että tilasin vahvistimen. Olis vaan pitänyt ostaa suomesta.
JartZA
24.05.2007 21:43:37
Joo löysin sen ohjekirjankin. pitää laittaa sekin pakettiin. Pitäsköhän vielä jotain huomioida ettei ne voi valittaa? Kai tuo riittää että laitan sen samanlailla kun se tulikin tuohon samaan laatikkoon?
Rupee jo kaduttamaan että tilasin vahvistimen. Olis vaan pitänyt ostaa suomesta.

Eikai ne voi enempää vaatia, jos kaikki on tallella ja samassa laatikossa.

Niinpä, tuota Backline 600:sta ei vaan tunnu oikein suomesta saavan, ja soundit on kyllä tohon hintaan aika hyvät.
mixi
24.05.2007 21:52:20
Eikai ne voi enempää vaatia, jos kaikki on tallella ja samassa laatikossa.

Niinpä, tuota Backline 600:sta ei vaan tunnu oikein suomesta saavan, ja soundit on kyllä tohon hintaan aika hyvät.

Helsingin soudatassa oli tommonen hyllyssä ainaki kolme viikkoo sitte. Sieltä vois viel löytyy...
Korkeempaa!
balzary
25.05.2007 21:28:24

Tsekkaa ettei se sulake ole kärvähtänyt, turha sellaisen takia sitä on Saksaan palauttaa ja odotella viikkoja toista tilalle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)