chief 01.11.2005 19:24:16 | |
---|
Hehheh. Nyt ymmärsit tahallaan noin. Riffejä tarkoitin. Eikä juuri muuta bassolla soita. Vai olisko niinpäin että Morello tuplailee sen mikä-sen-nimi-nyt-olikaan basistin jutut? "It's the ear, not the gear. " |
Spawn 01.11.2005 19:27:54 | |
---|
Vai olisko niinpäin että Morello tuplailee sen mikä-sen-nimi-nyt-olikaan basistin jutut? Tim Commerford. Oli Harrisin ohella jätkä joka sai mut basson varteen. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Wil-J 01.11.2005 19:28:10 | |
---|
Vai olisko niinpäin että Morello tuplailee sen mikä-sen-nimi-nyt-olikaan basistin jutut? Voi olla niinkin. Mutta kun Morello on niin kova niin oletin että se ne riffit olisi nikkaroinut. itseasiassa just tänään keskusteltiin kitaristimme kanssa siitä että kumpi ne riffit on tehnyt. Emme tienneet. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
chief 01.11.2005 19:29:25 | |
---|
Tim Commerford. Oli Harrisin ohella jätkä joka sai mut basson varteen. Tim: "Nyt perkele otat ton basson käteen!" -"E!" Harris: "No otat tai itket ja otat!" -"Okei..." "It's the ear, not the gear. " |
Spawn 01.11.2005 19:30:02 | |
---|
Tim: "Nyt perkele otat ton basson käteen!" -"E!" Harris: "No otat tai itket ja otat!" -"Okei..." Mä pelkäsin : "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Spawn 01.11.2005 19:30:02 (muokattu 01.11.2005 19:30:22) | |
---|
Miten helessä? Eka tupla ikinä! "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
chief 01.11.2005 19:30:29 | |
---|
Voi olla niinkin. Mutta kun Morello on niin kova niin oletin että se ne riffit olisi nikkaroinut. itseasiassa just tänään keskusteltiin kitaristimme kanssa siitä että kumpi ne riffit on tehnyt. Emme tienneet. Morello on ehkä joskus ollut kova. Ainakin se uusin Audioslave hituri mikä tuli joskus kesällä radiossa on ihan sikatylsä, paitsi laulujen osalta. Ja se sen soolo on ihan käsittämätön. "It's the ear, not the gear. " |
Wil-J 01.11.2005 19:32:02 | |
---|
Morello on ehkä joskus ollut kova. Ainakin se uusin Audioslave hituri mikä tuli joskus kesällä radiossa on ihan sikatylsä, paitsi laulujen osalta. Ja se sen soolo on ihan käsittämätön. No siis en mä Audioslavea oo kuunnellut yhtään, mutta kyllä se RATMissa tykittää ihan kipeitä juttuja. Mä en kyllä siedä yhtään sitä audioslven laulajaa. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
chief 01.11.2005 19:34:58 | |
---|
No siis en mä Audioslavea oo kuunnellut yhtään, mutta kyllä se RATMissa tykittää ihan kipeitä juttuja. Mä en kyllä siedä yhtään sitä audioslven laulajaa. Mä kyllä dikkaan siitä, mutta nyt alkaa mennä aika pahasti OT:n puolelle. "It's the ear, not the gear. " |
Wil-J 01.11.2005 19:38:10 | |
---|
Mä kyllä dikkaan siitä, mutta nyt alkaa mennä aika pahasti OT:n puolelle. Joo, sen verran vielä sanon että live-esityksessä se laulu siis mättää pahasti, ei muuten. Joo palatkaa aiheeseen vaan. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |