Teijo K. 07.03.2007 17:30:17 | |
---|
Ei ollut rikki. Alapää oli pelkkää muhjua, ja itseasiassa samaa manaili tuossa kolega, joka oli vetänyt keikan vastaavalla 6x10 komerolla. Se mun kaappi oli täysin ehjä, mutta se ei vaan yksinkertaisesti refleksirakenteensa vuoksi toimi jos sitä rankasee. Pieri tolkuttomasti, vieressä kokeiltiin muita vaihtoehtoja, toimi hienosti. Kaikki elementit Ampegissa oli ehjiä ja kaikki ruuvit ja liitokset kohdillaan. Kerran vielä; se ei vaan toiminu, tuotti pelkkää epäselvää muhjua sen valheellisen muka-alakertaa korostavan kotelorakenteensa vuoksi. V nelkku on satawattinen putkikone ja siulla on se reilu kilowatin pääte. Varmaan vähän eri kaapit pelaa niille. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Parhaimmillaan historiantutkija on ilonpilaaja. -Zetterberg |
sirdickyj 07.03.2007 17:51:36 | |
---|
V nelkku on satawattinen putkikone ja siulla on se reilu kilowatin pääte. Varmaan vähän eri kaapit pelaa niille. en mä sillä vetäny mitenkään normaalia lujempaa. itseasiassa se meitsin 1x15-komero hönkii paljon enemmän. Herra Arva tietänee, että tommonen refleksiputkilla toteutettu komero ei välttämättä oo ihan ongelmaton sen alakerran suhteen? semminkin kun sillä pitäis pystyä oikeesti tuuttaamaankin, eikä mitään lasten-oikeesti. Pataan!
...+alv. |
Teijo K. 07.03.2007 18:54:07 | |
---|
en mä sillä vetäny mitenkään normaalia lujempaa. itseasiassa se meitsin 1x15-komero hönkii paljon enemmän. Herra Arva tietänee, että tommonen refleksiputkilla toteutettu komero ei välttämättä oo ihan ongelmaton sen alakerran suhteen? semminkin kun sillä pitäis pystyä oikeesti tuuttaamaankin, eikä mitään lasten-oikeesti. On kuulemma niin, että jos refleksikaapin alarajataajuutta matalampia ääniä yrittää toistaa, niin kaikenlaisia ongelmia on luvassa. En tiedä sitten mikä tämän Ampegin taajuusvaste on, mutta sen alle jos mennään niin varmasti pörisee ja muhjuaa. Ja voi mennä rikkikin elementit. Tästäkin voi olla kyse. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Parhaimmillaan historiantutkija on ilonpilaaja. -Zetterberg |
chief 07.03.2007 19:39:13 (muokattu 07.03.2007 22:19:03) | |
---|
en mä sillä vetäny mitenkään normaalia lujempaa. itseasiassa se meitsin 1x15-komero hönkii paljon enemmän. Herra Arva tietänee, että tommonen refleksiputkilla toteutettu komero ei välttämättä oo ihan ongelmaton sen alakerran suhteen? semminkin kun sillä pitäis pystyä oikeesti tuuttaamaankin, eikä mitään lasten-oikeesti. Sillon ku me sitä kokeiltiin ni kyllä sä mun mielestä aika kovaa vedit, tosin nykyään tulee useimmiten ite soiteltua aika miedoilla volyymeillä. Tietty riippuu musasta ja keikkapaikasta. 6x10" toimii kyllä kivasti. V4BH:ssa tosin alko olla volumet aika tapissa ku tossa yhellä rokkikeikalla semmosta kokeilin ton kaapin kanssa. Vaatis enemmän tehoa että sais semmosta isoa ja napakkaa botnea. E: Niin, nykyään keikoilla kulkee useammin 1x12" pikkukaappi ja GK:n näppärä Backline-nuppi. Niillä pärjää yllättävänkin pitkälle. "It's the ear, not the gear. " |
jjhjelt 07.03.2007 21:16:16 | |
---|
410 HLF onki humppakaappi. Vedin kaks keikkaa kyseisellä kaapilla ja meikäläisen vetäminen ei ole humppaa. Toimi erinomaisesti VBA-400:n ja Ampegin B5R:n kanssa, Hyvä soundi ja alapäätä löytyy. Pussy is never free.JERK!!! |
sirdickyj 07.03.2007 21:30:50 | |
---|
Vedin kaks keikkaa kyseisellä kaapilla ja meikäläisen vetäminen ei ole humppaa. Toimi erinomaisesti VBA-400:n ja Ampegin B5R:n kanssa, Hyvä soundi ja alapäätä löytyy. Eipä toimis Royal Truckissa, usko pois. Toimi se muollakin sen B5R:n kanssa. Mutta suljettu komero toimii paljon paremmin, toi nyt vaan on sellanen muhjupesä, että alta pois. Vähän niinku huonot autostereot. Pataan!
...+alv. |
Wilkeson 07.03.2007 22:39:04 | |
---|
Mulla oli SVT-CL:än alla HLF ja sieltä ny vaa tosiaa tuli ton nupin alla aika pöhinää. Vähä ylimäärästä pöhinää ja puhinaa ja saundi ei tosiaa ollu nii erotteleva ja napakka ku rantiksen kans ny. Vähä oli muhjuu joo mut sai parannettuu vähä vääntelemällä nupista mutta ei silti tullu parasta mahollista mitä toivoin ja ootin. Lo:ta ku laitto esim.pienemmälle..jne... ni saundi pikkasen parani mut jossai vaihees ku pikkase lisää laitto pienemmälle ni hävis kyrpä kokonaan ja taas ku lisäs ni pöhinää. Saatanan noidankehä. turhaa vääntämistä. Ei ollu ei paras yhdistelmä ainakaa toi 300W putkee ja HLF. Mutta ei oo ollu huonoinkaa mahollinen missään nimessä. Onha toi HLF iha yleishyvä kaappi ja varmaa toimii tiettyjen nuppien alla iha jees ja tietys musassa? mut ei vitussakaa SVT-CL:än partnerina. (mulla) joillain voi olla "paras" mahollinen. Hiljempaa ku soitteli...vähä niinku hiplas ja hinttaili ni sillee oli "paras" saundi mut mähä en hiplaa ja hinuttele. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
jjhjelt 08.03.2007 09:22:50 (muokattu 08.03.2007 10:50:59) | |
---|
Eipä toimis Royal Truckissa, usko pois. Toimi se muollakin sen B5R:n kanssa. Mutta suljettu komero toimii paljon paremmin, toi nyt vaan on sellanen muhjupesä, että alta pois. Vähän niinku huonot autostereot. Vedin keikan nimenomaan Royal Truckin kanssa ja toimi. Samanlainen reflex se on mun 215E . Ilman sitä HINTTARI-pilliä. Pussy is never free.JERK!!! |
sirdickyj 08.03.2007 13:21:35 | |
---|
Vedin keikan nimenomaan Royal Truckin kanssa ja toimi. Samanlainen reflex se on mun 215E . Ilman sitä HINTTARI-pilliä. ei ole, sun 2x15 ei ole refleksiputkilla varustettu komero. ainakaan kolmella. Pataan!
...+alv. |
M.Hanski 08.03.2007 15:33:19 | |
---|
|
sirdickyj 08.03.2007 15:51:30 | |
---|
Pataan!
...+alv. |
balzary 08.03.2007 15:57:02 | |
---|
kas perkelettä, miksköhän toi ei sitte tee samalla tavala? Mahdollisesti vaikka se, että elementit on eri kokoa, niitä on eri määrä ja koteloissa on eri mitat? |
sirdickyj 08.03.2007 16:02:27 | |
---|
Mahdollisesti vaikka se, että elementit on eri kokoa, niitä on eri määrä ja koteloissa on eri mitat? juu, ehkäpä. onko sulla kokemusta kummastakaan komerosta? Pataan!
...+alv. |
balzary 08.03.2007 16:06:08 | |
---|
juu, ehkäpä. onko sulla kokemusta kummastakaan komerosta? Ei ole tosta 2x15 komerosta. Mun mielestä on vaan turhaa liikaa tuijottaa tota refleksirakennetta ja unohtaa muut speksit. Eikös esim GK:n 4x10 SBX-kaappi ole myös refleksi? Ei kuulostanut muhjulta ollenkaan. |
absqua 08.03.2007 16:07:29 | |
---|
Ei ole tosta 2x15 komerosta. Mun mielestä on vaan turhaa liikaa tuijottaa tota refleksirakennetta ja unohtaa muut speksit. Eikös esim GK:n 4x10 SBX-kaappi ole myös refleksi? Ei kuulostanut muhjulta ollenkaan. Gk on suljettu. Ja kuulostaa mm. juuri siksi niin hyvältä! Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
balzary 08.03.2007 16:08:39 (muokattu 08.03.2007 16:09:45) | |
---|
Gk on suljettu. Ja kuulostaa mm. juuri siksi niin hyvältä! Muistin sitten väärin, olin näkeväni jotain putken pyöryläpäitä siinä. E: Taisin muistella RBH-kaappia |
sirdickyj 08.03.2007 16:08:43 (muokattu 08.03.2007 16:09:00) | |
---|
Gk on suljettu. Ja kuulostaa mm. juuri siksi niin hyvältä! mites se sun pheelis olikaan tuosta HLF:stä? Pataan!
...+alv. |
absqua 08.03.2007 16:09:41 | |
---|
Muistin sitten väärin, olin näkeväni jotain putken pyöryläpäitä siinä. En mäkään nyt rehellisyyden nimissä päätäni tosta vadille laita, mutta joskus harkitsin hankkivani tuollaisen GK:n ja siinä yhteydessä tsekkasin että se nimenomaan olis suljettu. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
balzary 08.03.2007 16:10:26 | |
---|
En mäkään nyt rehellisyyden nimissä päätäni tosta vadille laita, mutta joskus harkitsin hankkivani tuollaisen GK:n ja siinä yhteydessä tsekkasin että se nimenomaan olis suljettu. Kuten ylemmäksi editoin, niin RBH:ta taisin muistella. (Ei siinä ne aukot myöskään ole pyöreät, mitähän nappeja oon vedelly) |
absqua 08.03.2007 16:11:43 (muokattu 08.03.2007 16:13:55) | |
---|
mites se sun pheelis olikaan tuosta HLF:stä? Pheelis on se että mulla oli HLF ja soitin sillä ehkä 100 keikkaa, enkä ikinä saanut sitä alapäätä haltuun, ts. kuulostamaan mieleiseltä. Ruuvasin ihan hemmetisti ja kokeilen monella eri nupilla (mm.SVT, SVT 3pro, Ebs Hd350) mutta sama homma aina. Totesin sittemmin että saa riittää wehkeily ja möin murkulan pois. E: Sori, liioittelin keikkojen määrän. Yli 50 kuitenkin, Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |