Karlsson 19.01.2005 13:17:02 | |
---|
Nyt kun olen noita lapoja katsellut, niin olen tullut siihen tulokseen, että mielestäni Leo Fenderiltä ei ole tullut kynästä kuin yksi ruma soittimenlapa. Se löytyy G&L sbassosta. Varsinkin se perinteinen jasso ja passo -lapamalli , sekä MusicMan -lapa ovat mielestäni onnistuneita. Noin ikäänkuin ulkonäöllisesti. Munsta. Mites toi ns. telepasso-lapa? Menetteleehän se, mutta jotenni sais olla isompi. Niinko. Niin, lapafetissiä täälläkin, pitää olla iso. Kompensoiko sitten jotain vai miten... Jesus built my hot dog! |
pardy 19.01.2005 13:24:51 | |
---|
Nyt kun olen noita lapoja katsellut, niin olen tullut siihen tulokseen, että mielestäni Leo Fenderiltä ei ole tullut kynästä kuin yksi ruma soittimenlapa. Se löytyy G&L sbassosta. Varsinkin se perinteinen jasso ja passo -lapamalli , sekä MusicMan -lapa ovat mielestäni onnistuneita. Noin ikäänkuin ulkonäöllisesti. Munsta. Tjaa, mulla ei kyllä lapafetissiä oikeestaan ole. Tykkään kyllä noista G&L:nkin lavoista ihan ok. On tietty sellanen ajatus aina päässä että kaikki ei näytä välttämättä yhtä hyvältä kuin joku toinen, mutta onhan se niin että rumaa ei ole olemassakaan. Katsojat ei vaan osaa arvostaa. Basisti. |
pardy 19.01.2005 13:26:06 | |
---|
jotenni sais olla isompi. Niinko. Niin, lapafetissiä täälläkin, pitää olla iso. Kompensoiko sitten jotain vai miten... Mitä höpiset? Onhan sulla jo tarpeeks iso maha. Basisti. |
Teijo K. 19.01.2005 13:33:29 | |
---|
Mites toi ns. telepasso-lapa? Menetteleehän se, mutta jotenni sais olla isompi. Niinko. Niin, lapafetissiä täälläkin, pitää olla iso. Kompensoiko sitten jotain vai miten... Joo. Nuo pienilapaiset ei ihan niin. Telessä se perusmuoto on kuitenkin mielestäin ok. Liian pieni lapa, niinkuin monissa 6-kielisissä hihi-sbassoissa esimerkiksi tuo sellaisen kutistettu pää -vaikutelman. Vähän. Ei niin esteettisen. |
Karlsson 19.01.2005 13:34:29 | |
---|
Mitä höpiset? Onhan sulla jo tarpeeks iso maha. Onhan se iso, mut onx se tarpeeks iso? Jesus built my hot dog! |
mr.bungle 19.01.2005 13:46:08 | |
---|
Nyt kun olen noita lapoja katsellut, niin olen tullut siihen tulokseen, että mielestäni Leo Fenderiltä ei ole tullut kynästä kuin yksi ruma soittimenlapa. Se löytyy G&L sbassosta. Äyh. Pistin äskön g&l l2000:n tilaukseen Ameriikasta, ja heti joku haukkuu :) bassolla hanuriin |
Karlsson 19.01.2005 13:49:43 | |
---|
Äyh. Pistin äskön g&l l2000:n tilaukseen Ameriikasta, ja heti joku haukkuu :) No hei, pistetää suoraan: "Son iha paska!" Näin, nyt ei kellää muulla ole mitää valittamista aiheesta. Jesus built my hot dog! |
Teijo K. 19.01.2005 13:59:32 (muokattu 19.01.2005 14:00:06) | |
---|
Äyh. Pistin äskön g&l l2000:n tilaukseen Ameriikasta, ja heti joku haukkuu :) Mitäs tilasit. Toivottavasti tulee noin muuten hyvä yksilö. |
chief 19.01.2005 18:36:44 | |
---|
Äyh. Pistin äskön g&l l2000:n tilaukseen Ameriikasta, ja heti joku haukkuu :) Jesh! G&L toimii! Mitäs läksit? Mistäs tilasit? t. nimim. "ei Geeällässä mitään vikaa ole, mummiälest" Häh? |
absqua 19.01.2005 18:41:35 | |
---|
Nyt kun olen noita lapoja katsellut, niin olen tullut siihen tulokseen, että mielestäni Leo Fenderiltä ei ole tullut kynästä kuin yksi ruma soittimenlapa. Se löytyy G&L sbassosta. Varsinkin se perinteinen jasso ja passo -lapamalli , sekä MusicMan -lapa ovat mielestäni onnistuneita. Noin ikäänkuin ulkonäöllisesti. Munsta. Jep jep. Mä olen samaa mieltä, G&L:t on muuten oikein hienoja bassoja mutta lavan muotoilu vihloo pahasti. Makuasioita, kaiketi. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Kieppi 19.01.2005 21:17:18 | |
---|
Jos muuten jotakuta GASittaa niin Espoon Musiikissa on myytävänä 5-kielinen Fortress Masterman vuodelta 1996. Tosi hienokuntoinen peli. Niin, ja ei oo mun vanha, enkä oo muutenkaan sen kanssa ollu tekemisissä ;) Kalamies #10 >-)))>
"Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa) Osta Sitikka! |
EADG 19.01.2005 22:01:34 | |
---|
Mitenkäs noi warren nupit ja kaapit toimii? Onkos kellään heittää mitään asiantuntevaa kommenttia laukunpohjalta? Olis kohta nuppi-kaappi yhdistelmän osto ajankohtasta ja budjetti ei hivo taivaita, joten hintansa puolesta Warwickit vaikuttais siltä et vois jopa harkita. |
Teijo K. 19.01.2005 22:14:57 | |
---|
Mitenkäs noi warren nupit ja kaapit toimii? Onkos kellään heittää mitään asiantuntevaa kommenttia laukunpohjalta? Olis kohta nuppi-kaappi yhdistelmän osto ajankohtasta ja budjetti ei hivo taivaita, joten hintansa puolesta Warwickit vaikuttais siltä et vois jopa harkita. Minä olen ihan vakavissani harkitsemassa putkinupin alle sitä Behringerin uutta bb115 pahvikartiolla olevaa 15". Toomannilla 188e eli eli. |
Kieppi 19.01.2005 23:00:50 | |
---|
Mulla oli ennen Warwickin ProFet III -nuppi. Tykkäsin, toimi hyvin ja sounditkin oli kohdallaan. Mutta sitten Putki-GAS iski ;) Edelleen mulla on Warren 2x10" +pilli -kaappi (W211Pro). On erittäin hyvä peli mun mielestä. Jos se esim. pöllittäisiin, niin ostaisin saletisti uuden samanlaisen. Eikös Pardylla ollu ProFet IV? Kalamies #10 >-)))>
"Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa) Osta Sitikka! |
chief 20.01.2005 02:17:21 | |
---|
Niin, ja ei oo mun vanha, enkä oo muutenkaan sen kanssa ollu tekemisissä ;) Unskelotin vanha? :-^) >*"!#%&"#%/ Häh? |
Wil-J 20.01.2005 08:20:47 | |
---|
Mulla on Warwick Pro Fet II ja kyllä hyvin pelaa, en löydä mitään moitittavaa. Mutta en uskalla enempää sanoa kun on ollu vasta 2kk :) |
M.Hanski 20.01.2005 09:32:17 | |
---|
Unskelotin vanha? :-^) >*"!#%&"#%/ Eips, mun vanha Fortress on Seer-o:lla kai vielä. :P |
pardy 20.01.2005 12:15:44 | |
---|
Eikös Pardylla ollu ProFet IV? Oli ja meni. Basisti. |
Wil-J 20.01.2005 14:26:29 | |
---|
Oli ja meni. Sait siis myytyä, paljos sait? |
Niskamies 20.01.2005 17:03:16 | |
---|
Sait siis myytyä, paljos sait? Ja mitä tulee tilalle? Meitsi on meshissä. |