Niskamies 02.08.2005 21:15:41 | |
---|
Ihan vi*un hyvä se sen basso. Tai siis niinko mun, mut sen suunnittelema. Tai et niinko mulla on iha vi*un hyvä basso, tota. Palio? Virallisesti semi-pro! |
Karlsson 02.08.2005 21:30:48 | |
---|
Palio? 32000€ |
Niskamies 02.08.2005 21:50:27 | |
---|
32000€ Ohhoh, aika kallis. Vaihdatko mun sieluun? Virallisesti semi-pro! |
Teijo K. 02.08.2005 21:57:20 | |
---|
Ihan vi*un hyvä se sen basso. Tai siis niinko mun, mut sen suunnittelema. Tai et niinko mulla on iha vi*un hyvä basso, tota. Elä ota enää. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
Karlsson 02.08.2005 22:35:34 | |
---|
Elä ota enää. Mä kirjotin ton selvinpäin. Nyt jokusen lengeron jälkee toi ei enää onnistus kyllä. |
morrow 07.08.2005 12:02:25 | |
---|
Huomaan, että täällä pilkataan 5-kielisten bassojen omistajia, mutta yrittäkääpä soittaa Dream Theateria 4-kielisellä, mistäs pölliitte sen matalan H-kielen, jota tarvitaan paljon niitten musiikissa? Tiedän, että heidän basistinsa soittaa 6-kelisellä, mutta sen korkeimman kielen, eli C:n jutut pystyy transponoimaan helposti 5-keliselle. Eli basson kielten määrä riippuu hyvin paljon siitä mitä soittaa, älkää siis ruvetko arvostelemaan basisteja kielten määrän perusteella, vaan taitojen perusteella. |
Wil-J 07.08.2005 12:03:19 | |
---|
Huomaan, että täällä pilkataan 5-kielisten bassojen omistajia, mutta yrittäkääpä soittaa Dream Theateria 4-kielisellä, mistäs pölliitte sen matalan H-kielen, jota tarvitaan paljon niitten musiikissa? Tiedän, että heidän basistinsa soittaa 6-kelisellä, mutta sen korkeimman kielen, eli C:n jutut pystyy transponoimaan helposti 5-keliselle. Eli basson kielten määrä riippuu hyvin paljon siitä mitä soittaa, älkää siis ruvetko arvostelemaan basisteja kielten määrän perusteella, vaan taitojen perusteella. Niijjust!!!1 Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Niskamies 07.08.2005 12:24:06 | |
---|
Huomaan, että täällä pilkataan 5-kielisten bassojen omistajia, mutta yrittäkääpä soittaa Dream Theateria 4-kielisellä, mistäs pölliitte sen matalan H-kielen, jota tarvitaan paljon niitten musiikissa? Tiedän, että heidän basistinsa soittaa 6-kelisellä, mutta sen korkeimman kielen, eli C:n jutut pystyy transponoimaan helposti 5-keliselle. Eli basson kielten määrä riippuu hyvin paljon siitä mitä soittaa, älkää siis ruvetko arvostelemaan basisteja kielten määrän perusteella, vaan taitojen perusteella. Moon ihan paska jätkä, kun mä vedän viiskielisellä. Virallisesti semi-pro! |
Wil-J 07.08.2005 12:24:56 (muokattu 07.08.2005 12:25:32) | |
---|
Moon ihan paska jätkä, kun mä vedän viiskielisellä. Moon vielä baskempi kun vedän 5 kielisellä überhihi putiikki kahvipöytäbassolla. Edit: Ja on muuten tullut soitettua DTn erinäisiä biisejä 4-kielisellä, ei siinä mitään ongelmaa ole. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Niskamies 07.08.2005 12:25:40 | |
---|
Moon vielä baskempi kun vedän 5 kielisellä überhihi putiikki kahvipöytäbassolla. Soot ihan paska. Piakkoin mullakin on 5-kielinen nauhaton putiikki överhifi ultramegabasso! Virallisesti semi-pro! |
Niskamies 07.08.2005 12:26:03 | |
---|
Edit: Ja on muuten tullut soitettua DTn erinäisiä biisejä 4-kielisellä, ei siinä mitään ongelmaa ole. Se johtuu siitä että soot ihan pasna. Virallisesti semi-pro! |
Wil-J 07.08.2005 12:28:03 | |
---|
Se johtuu siitä että soot ihan pasna. Luultavasti kai. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Karlsson 07.08.2005 14:15:07 | |
---|
Moon ihan paska jätkä, kun mä vedän viiskielisellä. Mä oon paskempi, mulla o kaks viiskielistä ja yks kutone!!1!! |
Teijo K. 07.08.2005 14:18:24 | |
---|
Mä oon paskempi, mulla o kaks viiskielistä ja yks kutone!!1!! Miulla on kaksi kuuskielistä ja taskussa on vitonen. Oonko kakkein? "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
Karlsson 07.08.2005 14:19:22 | |
---|
Miulla on kaksi kuuskielistä ja taskussa on vitonen. Oonko kakkein? Mulonki taskussa nöyhtää! Oon paskempi! |
pardy 07.08.2005 15:57:39 | |
---|
Mulonki taskussa nöyhtää! Oon paskempi! Mutta mullapa onki paskahätä. Voitin kaikki. |
KMT 08.08.2005 01:20:31 | |
---|
Huomaan, että täällä pilkataan 5-kielisten bassojen omistajia, mutta yrittäkääpä soittaa Dream Theateria 4-kielisellä, mistäs pölliitte sen matalan H-kielen, jota tarvitaan paljon niitten musiikissa? Tiedän, että heidän basistinsa soittaa 6-kelisellä, mutta sen korkeimman kielen, eli C:n jutut pystyy transponoimaan helposti 5-keliselle. Eli basson kielten määrä riippuu hyvin paljon siitä mitä soittaa, älkää siis ruvetko arvostelemaan basisteja kielten määrän perusteella, vaan taitojen perusteella. Transponoimaan??? Hoho. Sentään sain kokea KMT:n ihailut ja mulle laulettiin Ressua. Tarviiko sitä ihminen muuta? -Jenka |
pardy 08.08.2005 09:49:12 | |
---|
Transponoimaan??? Hoho. Hoho??? Hoho. |
Aminohappo 08.08.2005 12:47:18 | |
---|
Huomaan, että täällä pilkataan 5-kielisten bassojen omistajia, mutta yrittäkääpä soittaa Dream Theateria 4-kielisellä, mistäs pölliitte sen matalan H-kielen, jota tarvitaan paljon niitten musiikissa? Tiedän, että heidän basistinsa soittaa 6-kelisellä, mutta sen korkeimman kielen, eli C:n jutut pystyy transponoimaan helposti 5-keliselle. Eli basson kielten määrä riippuu hyvin paljon siitä mitä soittaa, älkää siis ruvetko arvostelemaan basisteja kielten määrän perusteella, vaan taitojen perusteella. Vastaus on helppo. Ei soiteta DT:tä ! Totally Addicted To Bass |
Teijo K. 08.08.2005 12:54:31 | |
---|
Vastaus on helppo. Ei soiteta DT:tä ! Deep Turtle on kyllä hyvä orkesteri, mutta mihin siinä 5-kielistä tarvitaan? "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |