Aihe: Marshall JCM 800 Bass
1 2 3 4 512 13 14 15 16
hollstro
13.08.2013 21:07:01 (muokattu 13.08.2013 21:07:18)

Pahisguy: Eikai soittokamoista voi pyytää kovaa hintaa sillä perusteella että ovat harvinaisia, sitä harvempihan niitä osaa arvostaa saati haluaa ostaa... en vaan muista nähneeni toista tuommosta kaupan.

Harvinaisuus voi johtua siitä että on ollut kallis tai huono tai tuntematon. Marsu ei ole tuntematon. Jos on huono, ei se hintaa nosta että on harvinainen.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
HenriF
19.08.2013 10:25:08
Olis kannatanut ostaa 98-99 Dearmond kitaroita ja bassoja musafasulta. Sai halvalla. Nyt on hinnat selkeästi noussut. Sama pätee tiettyihin Danelectroihin, niihin 90 luvun reissueihin. Hinnat noussu. Ja samalla kun niitä sai silloin aikoinaan halvalla.

Mutta sitten taas. Keräilyhommat jätän muille. Mä vaan soitan ja vaihdan kamoja ihan hulluna.
KurtRussel35
30.09.2013 07:28:48

Lisätään nyt omakin lusikka soppaan!

Olen käyttänyt jcm800 nuppia nyt n. 6 vuotta ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Kaappina on ollut yhtä kauan jcm800 sarjan 2x15" kaappi ja pari vuotta sitten ostin mesan 2x10" powerhouse vintagen toiseksi kaapiksi kun tuntui että yläpää jää kadoksiin tuolla marsun kaapilla. Bassona on fenderin jazari.

Nuppi modattiin muutama vuosi taaksepäin siten että saa gainin ja master volumen säädettyä erikseen. Todella raskas soundi, ehkä turhan säröinen monen makuun mutta itselle juuri sopiva.

Keikoilla tullut enimmäkseen käytettyä tuota marshallin kaappia, mutta jos roudaus mahdollisuudet antaneet periksi niin molemmat kaapit silloin käytössä. Studiossa taas olen pelkästään käyttänyt mesan kaappia. Tällä yhdistelmällä soundi on todella tumma mutta yllätyin itsekin kuinka paljon alapäätä tuosta 2x10":stä lähtee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 512 13 14 15 16
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)