Aihe: Carol Kaye Fan Club
1 2 3 4 59 10 11 12 13
balzary
25.11.2004 20:08:24

Hyvät sivut! Ilmeisesti ne kuvat sun muut tiedot jäsenistä tulee vähän myöhemmin?

seliselijamussunmussun. ku mulla oli työhaastattelua ja koulusta valmistumista ja...ja... koitan saada tehtyä tuon puolen tässä suit sait sukkelaan.
Pitsooojaa on monenlaisiaaaa...
Rainer Frilund
26.11.2004 08:49:53

Moi,

Eka ulkomaalainen jäsen:

#103. carbonbass

Rainer (carbonbassin puolesta)
Like trees, children change as they twist and turn. You suffer alone for the peace that you yearn. You can weep and moan, feel the need to run, But you'll be leaving behind a loaded gun.
Oan
27.11.2004 17:30:49
Eka ulkomaalainen jäsen:

#103. carbonbass

Korjataan hieman:

#103. Charles Wilson

Ensimmäinen ulkomainen jäsen, tosiaan!
Minä olen Steve, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia. http://www.stevedigiorgio.com
Abro
30.11.2004 13:05:25
Onko mahdollista että muutatte nimeni Abro:sta SaunaChum:iin...
Luon uudet tunnukset tänne samalla ...
numero oli #82...

Olen nimiittäin käyttänyt tuota SaunaChumia vakituisena kaikkialla(paitsi täällä) ja olisi kiva jos saisin sen myös fanclubin sivuillle....

Kiitos ja kumarrus... näin etukäteen...
Huomentapäevvee tännekipäin...
Oan
30.11.2004 22:42:37
Onko mahdollista että muutatte nimeni Abro:sta SaunaChum:iin...

Muutettu on. Galleriakin on nyt katseltavissa! Toivottavasti kenenkään kohdalle ei ole tullut virheitä...
Minä olen Steve, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia. http://www.stevedigiorgio.com
balzary
30.11.2004 23:21:13

Muutettu on. Galleriakin on nyt katseltavissa! Toivottavasti kenenkään kohdalle ei ole tullut virheitä...

sellanen kommentti vielä, että ne jotka ei erikseen maininnu haluavansa nimeä, en sitä sinne laittanu. (vaikka se olisi esim spostiosotteesta ilmenny... ) jos haluaa nimen sinne tms. niin voi laittaa mulle pikaviestiä vaikkapa.
Pitsooojaa on monenlaisiaaaa...
willie
01.12.2004 18:56:10
Näin saat kuvasi Carol Kaye Fan Clubin Members Galleryyn :

Tässä ohjeet :

- omakuva soittimen kanssa tai ilman, bändikuvakin käy
- oma nimi ja/tai Mnetin nimimerkki
- jäsennumero
- pääinstrumentti, mikäli on
- asuinpaikkakunta, pelkkä Finland riittää, jos et tarkempaa halua

Kuvan koko vähintään 400x300 px, pienempikin käy, mutta on suttuisempi. Törkykuvia ei julkaista.

Lähetä kuva ja tietosi sähköpostilla Balzarylle:

keinanenPOISTATÄMÄ@gmail.com

Miettikää kuva ja tiedot tarkkaan, niitä ei tulla päivittämään päivittäin eikä edes viikoittainkaan :)

Terv.
willie
Basisti, melkein 50v.
AlexG
09.12.2004 18:19:08
liittäkää mut siihen fan-clubiin, olen kova carol kay fani (vaik en oo koskaan nähnyt sitä dokumenttii). mut yks juttu on et Carol Kaye ei soittanu Motown biisei "Bernadette" ja "I was made to love her". Niis soitti Motownin studiobasisti James Jamerson. Carol kyl väittää et hän soitti niis ja et motown i pitäny alkuperäsii otoksii, mikä ei kyl oo totta.
Silti, Carol Kaye on loistava basisti ja ansaitsee kunniotuksemme.
willie
09.12.2004 18:58:12
liittäkää mut siihen fan-clubiin, olen kova carol kay fani (vaik en oo koskaan nähnyt sitä dokumenttii). mut yks juttu on et Carol Kaye ei soittanu Motown biisei "Bernadette" ja "I was made to love her". Niis soitti Motownin studiobasisti James Jamerson. Carol kyl väittää et hän soitti niis ja et motown i pitäny alkuperäsii otoksii, mikä ei kyl oo totta.
Silti, Carol Kaye on loistava basisti ja ansaitsee kunniotuksemme.

Liitämme sinut Clubiin, liittymiset kuitenkin mieluummin Carol Kaye Fan Club -websivujen kautta.

Hallussani on kopiot virallisesta Motown -palkanmaksukirjanpidosta, jotka ovat eri mieltä väitteesi kanssa. Päättäköön kuitenkin jokainen kuulemansa perusteella, kumpi basisti homman hoiti.

Terv.
willie
Basisti, melkein 50v.
willie
18.12.2004 10:37:37
Tämän ketjun päivitys on siirretty osoitteeseen :

http://carolkayefanclub.com/

Terveisin
willie
Basisti, melkein 50v.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)