Dropped C 22.05.2009 15:12:33 | |
---|
Mullahan on toi SansAmp.... Mutta mä en taas tosta SansAmpista reeniksellä oikein välittäny. Himassa toimii sterkkoihinkin vallan maukkaasti. Joku ihme yläpään tirinä ja lätinä siinä oli mistä en oikein digannu. Voipi johtuu siitä että tatsi on itellä näillä taidoilla heikko. |
jars 22.05.2009 15:17:17 | |
---|
Dropped C: Mullahan on toi SansAmp.... Mutta mä en taas tosta SansAmpista reeniksellä oikein välittäny. Himassa toimii sterkkoihinkin vallan maukkaasti. Joku ihme yläpään tirinä ja lätinä siinä oli mistä en oikein digannu. Voipi johtuu siitä että tatsi on itellä näillä taidoilla heikko. Onhan niissä kaikissa vähäsen sitä mallinnuksen kilinää, mikä basso sulla olikaan? Mun mielestä tuo VT:n mallinnus on kuitenkin huomattavasti autenttisempi kun bassdriverin. Ollappa VT bass DI- ja parallel-out optiolla niin olis livekäytössä aikas kiva. Vähäsen lipuu sivuraiteille klupista... Ruumis päättyy kenkiin.
- Anders 5v. |
Merdish 24.05.2009 02:25:49 | |
---|
Noniin, tuli vihdoin tänään (eilen) haettua Little Mark II kotiin. Kyllä lähtee ässä saundit. Tulevina viikkoina pitää kavereiksi ostaa MarkBassin Standard -sarjan 4x10" ja 1x15" -kaapit. Varmaan klubijäsenyys on sitten sitä myöten taattu. www.mikseri.net/ose |
Dropped C 24.05.2009 12:43:29 | |
---|
Nyt on R500 hommattu ja PikkuMake II:sta on luovuttu. R500 pörisi ainakin omaan korvaan just niinku pitääkin. |
potatomoto 24.05.2009 14:13:06 | |
---|
Uutta vahvistinta katellu ja silmään osu LittleMark II. Ei näyttäs olevan liian kallis ja olis helppo roudattava. Tehoakin lähtis vähän enemmän ku tarpeeks. Mutta mites ton soundi? Soveltuuko kuinka hyvin alavireiseen louhintaan? Eteen tulisi todennäköisesti EBS ValveDrive. Joo. |
calster 24.05.2009 19:15:31 (muokattu 24.05.2009 19:22:55) | |
---|
potatomoto: Uutta vahvistinta katellu ja silmään osu LittleMark II. Ei näyttäs olevan liian kallis ja olis helppo roudattava. Tehoakin lähtis vähän enemmän ku tarpeeks. Mutta mites ton soundi? Soveltuuko kuinka hyvin alavireiseen louhintaan? Eteen tulisi todennäköisesti EBS ValveDrive. Alaviretouhuun sopii kyllä ja edelleenkään tuo teho ei jää vajaaksi. MultiDrive itellä tuo sitä rosoisuutta jota pikkumake ei tarjoa miltein ollenkaan. Saa pikkumakestakin pientä säröä kun etusen kääntää täysille, MUTTA en ole kuin parikertaa uskaltanut koittaa moista koska olin lukevinaan joskun MB:een kotisivuilta että ei ole suositeltavaa laittaa liikaa klippivaloa palamaan. ..zigafreno |
calster 24.05.2009 19:20:24 | |
---|
Dropped C: Nyt on R500 hommattu ja PikkuMake II:sta on luovuttu. R500 pörisi ainakin omaan korvaan just niinku pitääkin. Droppedilta kysäisin että -Mikä oli pedaali/t pikkumaken edessä ennen R500:sta? ja -miten luonnehtisit R500 etusen tuomaa säröä? Onko erillistä purnukkaa edessä?. :) ..Kiitosta...... ..zigafreno |
Dropped C 24.05.2009 21:42:57 | |
---|
Aiemmin oli just toi ValveDrive PikkuMake kakkosen eessä. Mutta siitä meni poweri rikki ja en oo vieläkään saan hommattuu uutta. Miten tässä nyt kuvailisi? Suhteellisen ilkeän ja julman kuuloisen pörinä tuon R500 etusesta lähtee. Mutta omaan korvaan kyllä helevetin hyvältä ja rokilta kuulostaa. Voipi tosin olla uutuudenviehätystä, en tiiä. |
calster 24.05.2009 22:44:51 | |
---|
Dropped C: Aiemmin oli just toi ValveDrive PikkuMake kakkosen eessä. Mutta siitä meni poweri rikki ja en oo vieläkään saan hommattuu uutta. Miten tässä nyt kuvailisi? Suhteellisen ilkeän ja julman kuuloisen pörinä tuon R500 etusesta lähtee. Mutta omaan korvaan kyllä helevetin hyvältä ja rokilta kuulostaa. Voipi tosin olla uutuudenviehätystä, en tiiä. Kiitoksia näistä, pitänee päästä jonnekkin koittamaan. R500 kyllä kiinnostanut jo siitä asti ku markinoille tuli. ..zigafreno |
calster 24.05.2009 22:50:21 (muokattu 24.05.2009 22:51:24) | |
---|
perkll.. ................. .....:) ..zigafreno |
Kidi 27.05.2009 21:56:02 | |
---|
Mitäs mieltä porukka on tästä uudesta mark bass jutusta http://www.momark.it/Onko kukaan päässy testaan?? Markun musas aateltiin basistimme kanssa käydä testaas tällä viikolla miten soundaa. |
J-Roller 27.05.2009 23:45:47 (muokattu 27.05.2009 23:48:42) | |
---|
Dropped C: Aiemmin oli just toi ValveDrive PikkuMake kakkosen eessä. Mutta siitä meni poweri rikki ja en oo vieläkään saan hommattuu uutta. Miten tässä nyt kuvailisi? Suhteellisen ilkeän ja julman kuuloisen pörinä tuon R500 etusesta lähtee. Mutta omaan korvaan kyllä helevetin hyvältä ja rokilta kuulostaa. Voipi tosin olla uutuudenviehätystä, en tiiä. ...klubiin jäseneksi droppi-c:n ex-pikkumarkulla. - Kiitokset kaupoista! Särösoundi siinä sun R500:ssa oli sen parin minuutin kuuleman perusteella törkeän hyvä, itse asiassa mietin heti hankintahetkellä että meneekö LM2 samointein kiertoon / R500:ko se olisikin pitäny hankkia... Mutta eipä mene kiertoon ainakaan vielä, sain omasta mielestä oikein hyvää rosoa Roger Mayer VoodooBass -pedaalista, ei tietty autenttista putkisäröä, mutta oikein hyvää pörinää kuitenkin. Mun soittaminen on kuitenkin voittopuolisesti puhtaalla etenevää. Soittelen pikkumakea SWR Goliath Juniorin läpi, MarkBassin Standard 1x15" pitää hankkia syksymmällä jos budjetti sallii. Sellaista voi tarjota jos lojuu ylimääräisenä! |
mr.bungle 28.05.2009 17:56:03 | |
---|
Mutta mites ton soundi? Soveltuuko kuinka hyvin alavireiseen louhintaan? Eteen tulisi todennäköisesti EBS ValveDrive. Hieno on saundi, myös alavirelouhinnassa, mutta ValveDriven sijaan suosittelen VT Bassia. Molemmat on ollut, ja VT Bass on aivan ylivoimainen. bassolla hanuriin |
Dropped C 28.05.2009 20:14:50 (muokattu 28.05.2009 20:15:54) | |
---|
J-Roller: ...klubiin jäseneksi droppi-c:n ex-pikkumarkulla. - Kiitokset kaupoista! Särösoundi siinä sun R500:ssa oli sen parin minuutin kuuleman perusteella törkeän hyvä, itse asiassa mietin heti hankintahetkellä että meneekö LM2 samointein kiertoon / R500:ko se olisikin pitäny hankkia... Mutta eipä mene kiertoon ainakaan vielä, sain omasta mielestä oikein hyvää rosoa Roger Mayer VoodooBass -pedaalista, ei tietty autenttista putkisäröä, mutta oikein hyvää pörinää kuitenkin. Mun soittaminen on kuitenkin voittopuolisesti puhtaalla etenevää. Soittelen pikkumakea SWR Goliath Juniorin läpi, MarkBassin Standard 1x15" pitää hankkia syksymmällä jos budjetti sallii. Sellaista voi tarjota jos lojuu ylimääräisenä! Mä luulen että toi PikkuMake kakkonen on sulle kyllä paljon parempi. Paljon monipuolisempi ja ehkä "terveempi" lähtösaundi. R500:n tuntuu nyt räpläyksen jälkeen olevan juurikin enemmän tähän medalliosastoon tarkoitettu. Ite vaan aattelin että nyt ei enää mitään turhia polkimia. Kliinejä mä en tarvi juuri mihkään, tai ne vähät ehkä mitä tarvii hoitunee sitten volapotikalla ja sormilla. (Ja iskeehän se GAS aina vähintään vuosittain ja kamaa lähtee kiertoon). |
calster 04.06.2009 12:37:21 | |
---|
Ketään käynyt jo koittamassa MB:een pedaaleja?. Etenkin tuota säröpedaalia?. ..zigafreno |
olex_tur 04.06.2009 21:37:50 (muokattu 04.06.2009 21:40:04) | |
---|
Itse tänään testasin Seinojoella tuota MoMark meininkiä ja ihan vartin ruuvailulla sain epi thunderbirdistä (sattu vain oleen käsillä) jo kohtalaiset soundit. Hyvin mielenkiintoinen tuo asetelma, siinä on varmaan varaa pelailla moneen suuntaan soundin puitteissa. Itse moduulit tähän laitokseen on varmaan tuon homman suola, koska eivät vaikuttaneet kauhean kalliilta jos niitä jälkikäteen hommaa lisää tai vaihtaa. Kallein moduuli mikä sattui silmään oli putkietunen oliko 110€, muut tai olla alle satasen aina kuudenkympin tienoille. Tehoja noille päätteille on valittavissa 250W, 500W, 600W ja 800Wja päätteen hinnat tais olla 490e alkaen. Hyvinkin kiinnostava laitos tuo. Tulee varmaan herättämään puhetta paljon täällä. Testaus mahdollisuudet ovat kuulemma kolmessa paikassa suomea tällähetkellä. Seinäjoella, Helsingissä ja kolmatta en muista. tein itte......nou roblem
www.myspace.com/karkaasuband |
Kidi 04.06.2009 22:25:21 | |
---|
olex_tur: Itse tänään testasin Seinojoella tuota MoMark meininkiä ja ihan vartin ruuvailulla sain epi thunderbirdistä (sattu vain oleen käsillä) jo kohtalaiset soundit. Hyvin mielenkiintoinen tuo asetelma, siinä on varmaan varaa pelailla moneen suuntaan soundin puitteissa. Itse moduulit tähän laitokseen on varmaan tuon homman suola, koska eivät vaikuttaneet kauhean kalliilta jos niitä jälkikäteen hommaa lisää tai vaihtaa. Kallein moduuli mikä sattui silmään oli putkietunen oliko 110€, muut tai olla alle satasen aina kuudenkympin tienoille. Tehoja noille päätteille on valittavissa 250W, 500W, 600W ja 800Wja päätteen hinnat tais olla 490e alkaen. Hyvinkin kiinnostava laitos tuo. Tulee varmaan herättämään puhetta paljon täällä. Testaus mahdollisuudet ovat kuulemma kolmessa paikassa suomea tällähetkellä. Seinäjoella, Helsingissä ja kolmatta en muista. Joo käytiin kans kaverin kans testailees markun musas tuota momarkia ja hyvältähän ne soundas!!! Basisti luultavimmin käy vääntääs kauppaa, kun vaan ensin myy vanhan nupin pois. Sitä kans kiinnosti nuo MB pedaalit? kokemuksia kellään?? |
J.Hollström 05.06.2009 08:00:20 | |
---|
Sisäkuiva harjaa: "Markbass Little Mark II has been awarded the Best Bass Head award by the readers of Bass Player magazine." tender.insanity: "Loistavaa kitaristia määritellessä soittotaito ei varmaankaan ole top 3 -tärkeimpien asioiden listalla" |
pekezu 05.06.2009 09:58:37 | |
---|
juki68: Sisäkuiva harjaa: "Markbass Little Mark II has been awarded the Best Bass Head award by the readers of Bass Player magazine." Toi ei varmaan turhaan menny PikkuMarkulle. Vaikka mulla jäi nyt maket ostelematta niin pikaisten testien perusteella se nubes olis jokaisen pennin arvoinen. Ja sentin. Kamat kusee, ei ihmiset. |
J.Hollström 05.06.2009 10:55:59 | |
---|
pekezu: Toi ei varmaan turhaan menny PikkuMarkulle. Vaikka mulla jäi nyt maket ostelematta niin pikaisten testien perusteella se nubes olis jokaisen pennin arvoinen. Ja sentin. Taisi olla toinen kerta peräkkäin kun oli voittanut ko. vaalit. tender.insanity: "Loistavaa kitaristia määritellessä soittotaito ei varmaankaan ole top 3 -tärkeimpien asioiden listalla" |