InnocentExcile 06.08.2007 15:07:07 | |
---|
Fender Precision Deluxe Special -78. Vaahteraotelaudalla, väri on Lake Placid Blue. Eli tästä siis löytyy aktiivipiiri. Hyvä jos tarvitsee lisäpotkua. Välillä olen käyttänyt välillä taas en. Pitänyt kiinni flat-settiä tyylin Harris eli 110-95-75-50. Tämä rikkoi aluksi kahteen kertaan yläsatulan (E-kieli jäi kantamaan), ennenkuin sain työkaverilla teetettyä sopivaksi hiotun komposiittipalan. Ainut ongelma on, että E-kielen intonaatiota ei saa tarpeeksi alas (tallapalasta loppuu kisko ja yläsatulakin on hiottu suht alas). Aiheutti studiossa hieman ahdistusta herkemmissä korvissa. Parasta on, että presari tuntuu soitettavaksi tarkoitetulta, eikä miltään hiveltimeltä. Up the Irons! |
make62 19.11.2007 21:23:38 | |
---|
Mun presarit,Fender 50`s presari ja Kotimainen käsintehty saarnibody presari,ehdoton suosikki. |
Meegs86 23.11.2007 19:04:49 | |
---|
Voi hitsinpimpula, kun tekisi niin mieli presaria Artic White värisenä, ruusupuuotelaudalla, mustalla pleksillä ja aktiivielektroniikalla, mieluiten p/j-mikityksellä. Mehikon pojilla ei taida olla ja jenkkiversiossa menee custom-shopiksi...vai meneekö? "Live slow, die young anyway" |
joukov 23.11.2007 20:09:29 | |
---|
Kai se täytyy tähänkin klubiin liittyä, 2001 American Series Sunburst. "I don't think, therefore I am." |
J.Hollström 23.11.2007 20:30:07 | |
---|
Kai se täytyy tähänkin klubiin liittyä, 2001 American Series Sunburst. Erohakemus näyttää kuitenkin olevan jo vetämässä. Vai mainoskikkojako tämä oli? |
joukov 23.11.2007 20:55:12 | |
---|
Erohakemus näyttää kuitenkin olevan jo vetämässä. Vai mainoskikkojako tämä oli? Ei se mene kaupaksi kun te dumasitte ton mustan pleksin. :) Tuletko onnellisemmaksi jos otan sen pois torilta? Jotain pitää poistaa kokoelmasta, jotta custom-bassoprojekti pyörähtäisi käyntiin. Pitänee lisätä ritsoja tarjolle. "I don't think, therefore I am." |
J.Hollström 23.11.2007 22:19:36 | |
---|
Ei se mene kaupaksi kun te dumasitte ton mustan pleksin. :) Tuletko onnellisemmaksi jos otan sen pois torilta? Jotain pitää poistaa kokoelmasta, jotta custom-bassoprojekti pyörähtäisi käyntiin. Pitänee lisätä ritsoja tarjolle. Kaikkeahan sitä voi yrittää saadakseen lisää näkyvyyttä tuotteilleen. |
joukov 23.11.2007 22:39:27 | |
---|
Mainostus ei kyllä ollut tämän tarkoituksena, ehkä sinä sitten tiedät motiivini paremmin kuin minä itse? Elämäsi mahtaa olla ikävää jos kuvittelet muiden tarkoitusperien olevan aina vain negatiivisia. Hauskaa viikonloppua sinullekin! :) "I don't think, therefore I am." |
J.Hollström 23.11.2007 22:48:02 (muokattu 24.11.2007 00:47:03) | |
---|
Elämäsi mahtaa olla ikävää jos kuvittelet muiden tarkoitusperien olevan aina vain negatiivisia. Onko myyntitapahtuma negatiivinen asia? Sehän riemastuttavaa homma, joku tulee onnelliseksi saadessaan haluamansa tuotteen ja toinen saadessaan rahaa. Pistä vaan se presari takas sinne torille. Menee paremmin kaupaks. E: eli pahoittelen jos meni myyntifeelarit. Tän ketjun idis oli alunperin keskustella näistä hienoista soittimista. Muutenkin kuin kertomalla että tämmönen olis. |
isomela 24.11.2007 17:53:26 | |
---|
Liityn klubiin Navigator/ESP presarilla. On 70-80-lukujen taitteesta. Sunburst, nitrolakattu, P/J-mikitys, tortoisepleksillä. Kiva on sillä soitella! |
Mikko.R 24.11.2007 19:54:30 | |
---|
Liitynpäs klubiin ESP:n vintage four precisionilla. Bassohan on vanhan 400-sarjan mukaan tehty rajoitettu reissue malli. Värkistä on saatu hyvinkin vintage henkinen ja työnjälki kyseisessä bassossa on loistava. Kaula ja body on "kulunut" juuri oikeista paikoista ja naarmua&kolhua löytyy mutta ei mitenkään ns. yliampuvasti. Mikkeinä on Basslinesin vintage for P-Bass & Jazz Bass ja metallit tulevat gotoh:lta. Taitaa olla pito vehje. Tuossa on muutama kuva : http://muusikoiden.net/dyn/users/32448.jpghttp://muusikoiden.net/dyn/users/32447.jpg |
Visakoivu 24.11.2007 21:14:49 (muokattu 24.11.2007 21:15:30) | |
---|
Liitytään nyt sitten tähän kerhoon. Bassona Sandberg California PM-4. P/M mikitys, 2-alueinen equ, pull-pot etusen ohittamista varten, eli toimii myös täysin passiivina. Kaula on kapea, satulassa 38mm, profiililtaan lähellä jazzaria. Paras basso mun lyhyessä basisti elämässäni. Huono kuva löytyy omista kuvista. |
rUSTED 25.11.2007 15:11:41 | |
---|
vuosimallia '93 tai '94 deluxe sarjan jaappanin presari löytyy. Edellinen omistaja ilmeisesti mattamustaks maalannu ja alumiinipleksi. Kivan näkönen, ku ei kuitenkaan ihan heti samanlaista vastaan tule. Mikit vaihettu Steve Harris signatureihin, joissa tosin vähän piuhat paskana. No neki korjaa pikaseen :P |
ötzi 25.11.2007 15:19:13 | |
---|
Liitynpäs klubiin ESP:n vintage four precisionilla. Kokeilinpa juuri eilen moista paikallisessa musaliikkeessä, vaikutti kyllä erittäin hyvältä. Ja tyypitin myös Squjun vintage modified precisionia, taisi olla joku maanantaikappale, nauhojen päät tuli vaikka mitenkä, osa yli ja osa liian lyhyitä. ja kaulassa oli lavantienoilla oksa ja muuta pientä kauneusvirhettä. Soundit oli kyllä hyvät |
tupac 25.11.2007 19:09:51 | |
---|
-95 American standard roikkuu seinällä. Roikkui ensin 12 vuotta paikallisessa musaliikkeessä eli taatusti kuivaa soitinpuuta... |
Typhus 25.11.2007 19:25:07 | |
---|
Japanin Fenderin '62 Reissue Precision löytyy täältä... kuva löytyy omista kuvista :) |
Kosmonautti 26.11.2007 04:28:41 | |
---|
Jaajaa, on mulla -74 presari. Jos se on keskustelun aiheena. Hyvä peli. Hakusi - möllisty - ei vastaa yhtään sivua.
Tarkoititko: Mallisto |
faffbey 26.11.2007 08:27:36 | |
---|
Liityn klubiin Navigator/ESP presarilla. On 70-80-lukujen taitteesta. Sunburst, nitrolakattu, P/J-mikitys, tortoisepleksillä. Kiva on sillä soitella! Mulla oli 80 luvulla juuri samanlainen vehje! Loistava basso, kaula oli muistaakseni jasson mitoilla. Käsittääkseni ei ole montaa Suomessa, jos missään muuallakaan. Ouluun tuli kaksi joista toinen päätyi mulle. Sekin päätyi humalaisen keikan loppukliimaksissa tulitikuiksi Iirockissa... |
2randpo 27.11.2007 10:52:21 | |
---|
Tulen klubiin Tokain Hard Puncherilla, japsi luultavasti vuodelta '86. Sarjanumero on 217255, mihin sitten viitanneekaan. Olen kokeillut kaikenlaisia muitakin malleja, mutta mikään ei oikein sytytä samalla tavalla. Viime viikolla testailin mm. noita Laklandeja Skylandeja ja hyviähän ne, mutta ei sittenkään oikein... Niin, kuten klubin perustajakin, olen ensisijaisesti pasisti mutta myös olohuone-kitaristi. |
RG 27.11.2007 14:41:36 | |
---|
Tulen klubiin Tokain Hard Puncherilla Kuten myös, värinä valkoinen. Tämä on tosin viime vuoden mallia. Tarvis varmaan vielä jotkut paremmat mikit laittaa tohon. |