Aihe: Warwick-klubi
1 2 3 4 59 10 11 12 1390 91 92 93 94
pardy
08.12.2004 23:26:06 (muokattu 08.12.2004 23:29:33)

Ohan toi aika komia!
Vähän näyttää kuitekin aneemiselta tuo ovangkolin ruskea väri kun on Corvette-muotoilluissa bassoissa tuohon kivanpunaiseen bubingaan tottunut.
Mahtaa kuitenkin olla aika peli...

Nonii, ensin odotetaan sydän sykkyrällä ja sit kommentti on "ihan kiva..." :)

edit: kun on Corvette-muotoilluissa bassoissa tuohon kivanpunaiseen bubingaan tottunut.

Nii no se pointtihan just nimenomaan on tossa se ettei se näytä samalta kun kaikki muutkin... Mun mielestä toi on pirusti tyylikkäämpi kuin bubingarunkoinen, mutta makuasia tämä, joten turha kiistellä.
"Muna on mukava asia!" -Yläasteen kotitalouden opetusvideo
Musiikki on mukava asia! -Minä
Teijo K.
08.12.2004 23:34:13

edit:

Nii no se pointtihan just nimenomaan on tossa se ettei se näytä samalta kun kaikki muutkin... Mun mielestä toi on pirusti tyylikkäämpi kuin bubingarunkoinen, mutta makuasia tämä, joten turha kiistellä.

Onkos tuo kevyempi miten? Tein kerran bubingasta Presarin rungon, ja totejan että sillä ei soittanut kyllä kukaan. -nykyään äänityskäytössä yhtellä hepulla.
Akateeminen hömppä!

Operaatio Live : Jyväskylä
mr.bungle
09.12.2004 11:49:52

QP:t Corvetessa on kyllä rokk.
bassolla hanuriin
pardy
09.12.2004 12:32:48

Onkos tuo kevyempi miten? Tein kerran bubingasta Presarin rungon, ja totejan että sillä ei soittanut kyllä kukaan. -nykyään äänityskäytössä yhtellä hepulla.

Onhan tuo paljon painavampi kuin vastaava bubingarunkoinen ainakin mun selkään. En tiiä kuinka paljon kaulapuulla on vaikutusta tuohon kokonaispainoon, mutta vaikuttaisi ainakin kokonaisuudessaan bubingaa raskaammalta tuo runkokin. Onhan tuo tietysti kokolailla kapeampi ja muutenkin solakampi tuo rungon muoto kuin presarissa, että kyllä tuolla silti vielä ihan hyvin soittelee. Painava se silti on, mutta ei se nyt niin paljoa häiritse että sillä ei sen takia voisi seisten soittaa.
Incarnation
09.12.2004 20:46:55

No joo... Mulla on vaan ollut sellainen (harha)kuva, että ovangkol on paljon voimakassyisempää.
GAS=Niskamies
Kieppi
09.12.2004 22:01:22 (muokattu 24.03.2005 11:13:56)
No jospa mäkin paan sitte Fortressin kuvan tänne... Se ei oo yhtä hieno kylläkään kuin tuo Pardyn Corvette kun ei siinä ole loimua :D

EDIT: Kuolleet linkit pois.

Ja niin, onhan niissä kuvissa tuo Fendäkin, vaan ei se liene yhtä hieno...
"Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta, siinä on jöpinää." (Jukka Tilsa)
Osta Sitikka!
balzary
09.12.2004 22:17:32

on mun mielestä tosi siistin näkönen tuo pardyn warre. kyllä sillä kelpaa naisten vaatteet päällä soitella :D
pardy
09.12.2004 22:57:54 (muokattu 09.12.2004 23:00:18)

No jospa mäkin paan sitte Fortressin kuvan tänne... Se ei oo yhtä hieno kylläkään kuin tuo Pardyn Corvette kun ei siinä ole loimua

Ja niin, onhan niissä kuvissa tuo Fendäkin, vaan ei se liene yhtä hieno...

Vitsailetko? Tuo fenkkuhan just on ihan törkeen makee. Mun mielestä se on ehkä jopa tietyllä tapaa hianompi kuin tuo sun Fortressi...:) Ku mulla on aina ollu perversio mustaa presarii vaahteraotelaudalla... Aijai...

Joo, mutta että ei loimuja vai? Eikös tuo ole just tehty loimuvaahterasta tuo runko?

Edit: on mun mielestä tosi siistin näkönen tuo pardyn warre. kyllä sillä kelpaa naisten vaatteet päällä soitella :D

No kyllä kelpaa...:) Ja sitten sitä vasta naisten vaatteet päällä kirjaimellisesti ollanki ku rupeaa yleisön neidot heittelemään mulle tiettyjä vaatekappaleita...:) Joo, heh. Hauska kehittää tämmösiä mielikuvia ittestään...:)
Kieppi
10.12.2004 12:18:47
Ku mulla on aina ollu perversio mustaa presarii vaahteraotelaudalla... Aijai...

Mä voin vaihtaa sen tuohon nauhalliseen Corvette-customiin ;)

Joo, mutta että ei loimuja vai? Eikös tuo ole just tehty loimuvaahterasta tuo runko?

Munsta se on kyllä "tavallista" vaahteraa. Ainakin Warwickin sivut näin sanovatten.
Osta Sitikka!
Mosse 91
14.12.2004 17:46:33

Juu, kyllä minultakin warwick löytyy. Combona toimii warwick sweet 15 ja bassona warwick rockbass corvette classic. Ite oon ollu ihan tyytyväinen.
pardy
14.12.2004 17:52:53 (muokattu 14.12.2004 19:10:10)

Juu, kyllä minultakin warwick löytyy. Combona toimii warwick sweet 15 ja bassona warwick rockbass corvette classic. Ite oon ollu ihan tyytyväinen.

Tervetuloa kerhoon! Hmm... Montahan meitä nyt sit onkaan... Ei jaksas ruveta laskemaan. No, kai se pitää.

Edit: Joo, otin oikee listan näin kuriositeetin vuoksi. (Huomatkaa miten tylsistynyt olen.)

Warwick-bassot, -kaapit, -vahvarit ja -Rockbassot omistaa:

-Minä
-Johannes_t
-unskelotti
-mr.bungle
-Kieppi
-bassotus
-Incarnation
-JTS
-onde
-Robert Trujillo
-alatama
-Jesus Muerte
-Varaani
-Anzuman
- -jj-
-odi
-Typhus
-Seer-o
-Rainer
-kuhta52
-TiMiTheShiT
-Chen
-jannela
-Pyöveli
-paavi
-inflames
-Basistin aivot
-johne
-warvick
-Mosse 91
-----------------
yht. 30 tyyppiä

Ja Warwick-rocakbägejä sun muuta on ilmoittanut omistavansa ainakin:

-Keny
-Niskamies
-trashman
-Oan
-Basismin toteuttaja

Joo. Ei tässä. Jos jotakuta kiinnostaa lisätä itsensä jompaankumpaan listaan niin antaa palaa.
Tätä kuunneltakoon.
Tana
14.12.2004 19:01:40

Mulla on se rockbag! Ja sisällä vanha basso, jossa Warwick red label - kielet :P
Bookayasha!
pardy
14.12.2004 19:09:24

Mulla on se rockbag! Ja sisällä vanha basso, jossa Warwick red label - kielet :P

Jaaha... Kunnia-asia? :) No, lisätäänpäs...
Tätä kuunneltakoon.
pardy
14.12.2004 19:20:50

Häh? Tekeekö Warwick nykyään pedaaleitakin? Tämmönen löyty:

http://koti.phnet.fi/pardy/warwick_kompura.jpg
Tätä kuunneltakoon.
Incarnation
14.12.2004 19:54:03
Häh? Tekeekö Warwick nykyään pedaaleitakin? Tämmönen löyty:

http://koti.phnet.fi/pardy/warwick_kompura.jpg

Ei nykyään. Ilmeisesti ennen on tehnyt.
Dimebag Darrell R.I.P.
Kieppi
14.12.2004 20:56:16
Meinasin tuommoisen spedun kerran huutaa Saksan ebaysta, mutta meni ohi suun. Olis saanu halavalla.

Onko joku joskus kokeillut tuota? Onko mistään kotoisin?
Osta Sitikka!
pardy
15.12.2004 09:40:52

Ei nykyään. Ilmeisesti ennen on tehnyt.

Mä aattelin et noi pedaalit on joku Warwickin Saksan sisämarkkinoiden juttu. Varma tieto?
Tätä kuunneltakoon.
Karlsson
15.12.2004 09:42:37
Mä aattelin et noi pedaalit on joku Warwickin Saksan sisämarkkinoiden juttu. Varma tieto?

Tossa taannoin huussissa istuessani luin jotain ikiaikaista Bassplayeria, jossa takakannessa oli Warwickin mainos. Ja siinä oli tollanen myös esillä. Eli 90-luvun kamaa.
"Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT
Swan
15.12.2004 09:45:47
Höhöö, Rockbagin omistajana ilmoittaudun. :)
pardy
15.12.2004 09:55:50

Tossa taannoin huussissa istuessani luin jotain ikiaikaista Bassplayeria, jossa takakannessa oli Warwickin mainos. Ja siinä oli tollanen myös esillä. Eli 90-luvun kamaa.

Jepulis. Minkäköhänlaisia olnevat? Kellään tietoo? Saksan eBayssa itekki tuohon törmäsin ja aattelin et noi on joku uus juttu mitä ei oo vasta ku sisämarkkinoilla, ku ei kuitenkaa niin käytetyltä näyttänyt.
Tätä kuunneltakoon.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)