Aihe: EBS-klubi
1 2 3 4 59 10 11 12 1328 29 30 31 32
Kieppi
09.08.2007 22:48:17
Noni, nostellaan vähän ketsua ylespäin... Frankfurtin musamessuilla on esiteltävänä kaiken muun iloisen asian lisäksi EBS Classic 8x10. Toivon mukaan hirviö saadaan markkinoille pika puoliin! :

Jumankutale. Pakko tsekata.
Kalamies #10 >-)))>. Last.fm
"You bassists who think your bass isnt loud enough, you're right!" -Geddy Lee-
leksi-B
09.08.2007 23:43:23
Voisin liittyä klubiin.. EBS:n MultiDrivilla, mainio peli
Basso se mukava soitin!
Seba
10.08.2007 00:23:25

Jee kerrankin klubi johon mutkin kelpuutetaan (jos kelmien kerhoa ja rumien miesten kerhoa ei lasketa)!

EBS 4x10 classic kaappi löytyy, ja pitääköhän ostaa kohta toinen ja ruuvata päällekkäin ettei häpeä tuota 8x10 uutuutta?

No ei, pirun hyvä kaappi hyvällä hinta / laatu suhteella ainakin.

Valvedrive ainakin pitää hankkia vielä, ja ehkäpä ehkäpä...
Ville S
10.08.2007 08:53:03
Jea, taidan liittyä itekkin.
Muistan ku sai ekan EBS drome-12 niin kyllähä loppu combon ettiminen siihen.

Nyt mulla on kaks Drome-12 ja kyllä on hyviä!

Vähä tarttis lissää potkua... mut ajattelin combojen sijasta ostaa PA:t niin saa sitä lauluaki tarvittaessa kuulumaan.
mr.bungle
10.08.2007 09:39:20

Niinjoo, nyt minäkin oon EBS-väkeä Neo 112:lla (ja jo aiemmin OctaBassilla) varustettuna. Laadukasta tavaraa.
bassolla hanuriin
Ylläri
10.08.2007 13:22:38
Voisin kai itsekin päivittää, että nykyään mennään tarpeen mukaan yhdellä tai kahdella NEO-112-kaapilla. EBS-1/Crown-räkkiviritys tosin sai väistyä Little Markin tieltä, mutta etunen viettää vireitä eläkepäiviä kotiäänittelyissä sun muissa.

Pakko vaan vielä hehkuttaa miten jumalaisia kaappeja ne NEOt on! Yhdessä Markbassin kanssa ne on mulle todellinen plug-n-play-systeemi: EQ nolliin, basso kiinni ja menoks...ihana soundi... Naurakoon putkikiuas-rantasauna-miehet minkä jaksaa, mutta minä tykkään!
"if there is a God, I think most reasonable people might agree that he's at least incompetent, and maybe, just maybe, doesn't give a shit" - George Carlin
M.Hanski
10.08.2007 14:20:23 (muokattu 10.08.2007 14:20:38)
Niinjoo, nyt minäkin oon EBS-väkeä Neo 112:lla (ja jo aiemmin OctaBassilla) varustettuna. Laadukasta tavaraa.

Laadusta voi olla useampaa mieltä. Ohut (15 mm) havuvanerietulevy ilman tuentaa, elementti kiinni etulevyssä puuruuveilla, grillin "kannattimena" rujosti puukolla veistetty pala kumiletkua...

Mutta paskaakos sillä väliä, kunhan kaappi kestää ja soundi on omistajan mielestä kohdallaan.
mr.bungle
10.08.2007 19:17:15

Voisin kai itsekin päivittää, että nykyään mennään tarpeen mukaan yhdellä tai kahdella NEO-112-kaapilla. EBS-1/Crown-räkkiviritys tosin sai väistyä Little Markin tieltä, mutta etunen viettää vireitä eläkepäiviä kotiäänittelyissä sun muissa.

Pakko vaan vielä hehkuttaa miten jumalaisia kaappeja ne NEOt on! Yhdessä Markbassin kanssa ne on mulle todellinen plug-n-play-systeemi: EQ nolliin, basso kiinni ja menoks...ihana soundi... Naurakoon putkikiuas-rantasauna-miehet minkä jaksaa, mutta minä tykkään!

Kiva kuulla, mulle on Little Mark II tulossa Saksasta. Aika muodikkaita nuppeja kyl, tuntuu että joka toisella on nykyään sellainen. Vuoden päästä tori on niitä täynnä ;)
bassolla hanuriin
Ylläri
10.08.2007 21:19:17
Kiva kuulla, mulle on Little Mark II tulossa Saksasta. Aika muodikkaita nuppeja kyl, tuntuu että joka toisella on nykyään sellainen. Vuoden päästä tori on niitä täynnä ;)

Niin siis minähän hankin oman LMII:eni jo kauan ennen kuin kukaan muu oli syntynytkään...;-) Mut joo, hyvin toimii italialais-ruåtsalainen yhteispeli, vähän kuin spagetti ja lihapullat.
"if there is a God, I think most reasonable people might agree that he's at least incompetent, and maybe, just maybe, doesn't give a shit" - George Carlin
JK
11.08.2007 14:19:04
Laadusta voi olla useampaa mieltä. Ohut (15 mm) havuvanerietulevy ilman tuentaa, elementti kiinni etulevyssä puuruuveilla, grillin "kannattimena" rujosti puukolla veistetty pala kumiletkua...

Tämän saman huomasin... Hinta ei kyllä vastaa laatua.

Ei oikein vakuuttanut tuo rakenne, joten Ylläri sai siitä "hyvän" NEOn.

Mut niinkuin sanoit, tärkeintä on että itse tykkää.
Seba
14.08.2007 10:52:51 (muokattu 14.08.2007 10:56:57)

Tänään lisätään pakettiin ValveDrive, ja sitten seuraavaksi...

Kai se kompura pitää hankkia tasoittamaan ääniä?

Oliko se nyt sitten MultiComppi siihen hommaan hyvä?

Tänne voi sitten tarjota niitä pukinkontissa olleita jos tavara ei ole miellyttänyt kun on efektiä odoteltu :)
Teijo K.
14.08.2007 11:34:31

Tähän tähtään sitten omat ostokseni. ;) Halpalla.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

How many string bass players does it take to change a light bulb? None; the piano player can do that with his left hand.
M-Q
14.08.2007 12:33:56
Vois itekki liittyä. On ollu Octabass ja Evo 210-kaappi jo jonkun aikaa.
Kovaa mutta matalalta.
Wilkeson
15.08.2007 12:05:06
Multa löytyy:

EBS Fafner

EBS Multidrive
Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back
TommiW.
15.08.2007 12:18:20
Multa löytyy:

EBS Fafner

EBS Multidrive

Aha, hoidit sen Fafnerin. Onko kova?
"onko vesinokkaeläin esimerkki ID-hypoteesin improvisaatiosta?"
Wilkeson
15.08.2007 15:29:26
Aha, hoidit sen Fafnerin. Onko kova?

Jep jep.

On se kyllä hyvä laite. Potkua riittää aika sikana myös.

Allahan mulla siinä on Ampegin rantis ja tuntuu fudaavan hyvin.
Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back
Seba
16.08.2007 00:04:34

Kertokaas ValveDriveen perehtyneet vähän siitä vintake namiskuukkelista.

En juuri kerinnyt paljoa testailla kun oli kiire vetää setti läpi, ja jäi vähän harmaalle alueelle että tekeekö nappi mitään muuta kun vaihtaa ledin väriä :)

Ainakaan kun on aktiivit päällä, en juuri eroa huomannut vaikka kuin polki?

Vai onko se silloin just niiq esiastekäytössä, ja ei aktiivina säädöt ja vintaket käytössä?

Joo joo, perehdyn itsekkin mutta käyttäjät voisi vähän vinkkasta missä se on parhaimmillaan, kun nuo omat säätöajat on vähän rajalliset..
Meegs86
21.08.2007 08:45:12

Ja jäsenyys tuli Fafnerin ja kahden Evolution Proline-skoben (210+300) myötä. Täytyy sanoa, että kyllä jytisee! Ja saundi on täyttä timanttia...
"Live slow, die young anyway"
jauheliha
21.08.2007 08:52:12 (muokattu 21.08.2007 09:05:19)
Itekki voisin liittyä, ku ostin kedelaattorilta tuon EBS Tauruksen.

Edit. Hyvästi kiertäny m.nettiläisten käsissä tuokin kombo, kun ilmeisesti oli ensin nimimerkki ebs:llä joka myi sen JK:lle joka myi sen kedelaattorille joka myi sen minulle. Hyvä roudauslaatikko.
Bottom.
slapvete
21.08.2007 12:00:51
EBS 8x10 löytyy. Mahtava peli.
"You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)