k.e.halonen 09.01.2009 23:42:31 | |
---|
Onnittelut myös. Ja lisätietoja tiskiin, mikä vuosi, mikä väri? jetglo 2000-luvun puolelta tuo on, en ole vielä ehtinyt sitä tarkistamaan. olin vähän liian täpinöissä kun ostin, niin unohdin kysyä :D |
TommiW. 10.01.2009 00:55:53 | |
---|
"C-wasaran rankka tilitys: En halua tyttöjen hanuria!" -Balzary |
JussiKoo 10.01.2009 10:55:17 | |
---|
gaaah. Ei oo pahan hintanen, ei. Ei oo varastossa. Mikähän on toimitusaika? |
J.Hollström 10.01.2009 10:57:48 | |
---|
"Tää on sitä varte et ku taidot loppuu, nii sit näitä aletaan polkeen. Heti kun ideat loppuun nii sit joku näistä päälle. Jos edelleenkään ei keksi mitään, niin sit voi rueta pyllistelemään, että niissä on jotain vikaa". - Heikki Silvennoinen |
JussiKoo 10.01.2009 11:00:48 | |
---|
Tuolta mä kattelinkin jo aiemmin. Eihän toikaan ole mikään überkallis, jos sellaisen saa. Onhan noita nettikauppoja, jotka laittavat halvan hinnan, mutta toimitusaika on 6 kk. Elektroniikassa ihan tyypillistä. |
Charger 11.01.2009 20:15:14 | |
---|
Kyselin jo aiemmin soundslive ja dv247 -verkkokaupoista. Ilmoitettiin eioota ja toimitusaika vähintään 8-9 kk. Itse ajattelin nyt lähinnä ruotsin markkinoita, koska käytettyinä siellä liikkuu noita suht mukavasti. |
JussiKoo 11.01.2009 20:23:57 | |
---|
Sanoi tuossa yksi suomalainen musaliikkeen tyyppi, että ovat neljä vuotta sitten tilanneet useamman 4003:sen. Puolen vuoden välein kyselee perään, mutta hiljaista on ollut. Melkoinen kysyntä. |
JartZA 11.01.2009 23:40:44 | |
---|
Melkoinen kysyntä. Kai se on sitten pakko uskoa, että rikubasso on paras basso. SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |
TommiW. 11.01.2009 23:53:26 | |
---|
Kai se on sitten pakko uskoa, että rikubasso on paras basso. Isot pojat sano että kunnon rickenbacker pesee vaimonkin sukat. "C-wasaran rankka tilitys: En halua tyttöjen hanuria!" -Balzary |
J.Hollström 12.01.2009 10:36:03 | |
---|
Kai se on sitten pakko uskoa, että rikubasso on paras basso. En nyt sanos että paras, mutta ihan jees olla arsenaalissa. "Tää on sitä varte et ku taidot loppuu, nii sit näitä aletaan polkeen. Heti kun ideat loppuun nii sit joku näistä päälle. Jos edelleenkään ei keksi mitään, niin sit voi rueta pyllistelemään, että niissä on jotain vikaa". - Heikki Silvennoinen |
UncleFester 12.01.2009 10:50:56 | |
---|
Kai se on sitten pakko uskoa, että rikubasso on paras basso. Ehkä yks rock-uskottavimmista ainaki Hmm, oiskohan tässä tenttiin luvun ohessa aikaa rykästä jotain bassolinjaskabaan Rock'n'roll ain't no riddle, man |
pekezu 12.01.2009 16:45:48 | |
---|
En nyt sanos että paras, mutta ihan jees olla arsenaalissa. Riku on kyllä vähän sellanen, että se on hyvä olla arsenaalissa, mutta tavallaan aika yhden tempun peli. Näin siis olen kuullut isoilta pojilta ja flikoilta liikennevaloissa, itsehän en moisella ole soitellut. Goottitosanium |
J.Hollström 12.01.2009 16:51:34 | |
---|
Riku on kyllä vähän sellanen, että se on hyvä olla arsenaalissa, mutta tavallaan aika yhden tempun peli. Näin siis olen kuullut isoilta pojilta ja flikoilta liikennevaloissa, itsehän en moisella ole soitellut. Isot pojat on olleet ihan väärissä valoissa. Tämä on juurikin se väärä stereotypia ko. bassosta, jossa rikua pidetään ohutsoundisena plekubassona, joka sopii vain säröllä soittoon. Ei todellakaan pidä paikkaansa, rikulla voi vaikka pekuttaa ja soittaa ihan mitä musaa vaan. Esim: http://www.youtube.com/watch?v=pF02j2tjoEY&feature=channel "Tää on sitä varte et ku taidot loppuu, nii sit näitä aletaan polkeen. Heti kun ideat loppuun nii sit joku näistä päälle. Jos edelleenkään ei keksi mitään, niin sit voi rueta pyllistelemään, että niissä on jotain vikaa". - Heikki Silvennoinen |
2541 12.01.2009 16:59:02 | |
---|
Isot pojat on olleet ihan väärissä valoissa. Tämä on juurikin se väärä stereotypia ko. bassosta, jossa rikua pidetään ohutsoundisena plekubassona, joka sopii vain säröllä soittoon. Ei todellakaan pidä paikkaansa, rikulla voi vaikka pekuttaa ja soittaa ihan mitä musaa vaan. Esim: http://www.youtube.com/watch?v=pF02j2tjoEY&feature=channel Plussaa tästä. |
rmac 12.01.2009 17:26:10 (muokattu 12.01.2009 18:33:24) | |
---|
Plussaa tästä. Oliko se niin että nuo 70-luvun Rikut olivat se "konkkajuttu". Niistä tuli ulos se hyvin persoonallinen soundi, ja ihan hyvä sellainen, mutta muuten olisi ollut vaikeampaa? Minusta tunttu että tämäkin kysymys on käsitelty jo moneen kertaan. Pitäis varmaan vetäytä dementia-hoitokotiin. Dementikko jatkaa... http://www.youtube.com/watch?v=Hv0azq9GF_g |
J.Hollström 12.01.2009 17:41:14 | |
---|
Oliko se niin että nuo 70-luvun Rikut olivat se "konkkajuttu". Niistä tuli ulos se hyvin persoonallinen soundi, ja ihan hyvä sellainen, mutta muuten olisi ollut vaikeampaa? Minusta tunttu että tämäkin kysymys on käsitelty jo moneen kertaan. Pitäis varmaan vetäytä dementia-hoitokotiin. 1989 poistui konkka. 1988/1989 - Bridge pickup capacitor removed and replaced with a shunt. Täällä 4000-sarjan muutoshistoriaa: http://www.rickresource.com/rrp/axtbassarticle2.html "Tää on sitä varte et ku taidot loppuu, nii sit näitä aletaan polkeen. Heti kun ideat loppuun nii sit joku näistä päälle. Jos edelleenkään ei keksi mitään, niin sit voi rueta pyllistelemään, että niissä on jotain vikaa". - Heikki Silvennoinen |
JartZA 13.01.2009 15:51:02 | |
---|
SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |
Bassolow 19.01.2009 18:58:41 | |
---|
Missäs te pidätte peukku soittaessa E-kieleltä? Itse en löydä mitään mukavaa asemaa, jossa peukkua pitää, ja tämä jo oikeasti rajoittaa soittamista. Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi
http://www.mikseri.net/thel Instrumentaalia stoner metallia |
hollstro 19.01.2009 19:05:01 | |
---|
Missäs te pidätte peukku soittaessa E-kieleltä? Itse en löydä mitään mukavaa asemaa, jossa peukkua pitää, ja tämä jo oikeasti rajoittaa soittamista. Otin tallamikin suojuksen pois, se oli edessä. Muuten en ajattele asiaa, joten kai se jossain siinä tallamikin kehyksessä on. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Bassolow 19.01.2009 19:18:44 | |
---|
Se on minulle liian kaukana E-kielestä ollakseen mukava, ainakin nopeammissa jutuissa. Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi
http://www.mikseri.net/thel Instrumentaalia stoner metallia |