TiMiTheShiT 03.08.2005 19:54:12 | |
---|
corvette standard -Poutatorvi- he he heeh heh heh uuh hah hah haa - Fishbone Soldier #1 |
Kieppi 03.08.2005 21:10:41 | |
---|
Käytetty Jazzman, se olis aika peli! Mutta ei missään nimessä multa, en myy. Ni. Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa. |
Jesus Muerte 03.08.2005 21:39:25 | |
---|
Miten olisi Corvette FNA Jazzman? Sekin on mielessä käynyt. En vain tiedä tuosta mikkikonfiguraatiosta, että miten se sitten toimisi minun makuuni. Olen kuitenkin jasso-mikityksen itselleni toimivaksi havainnut. Hintansakin puolesta tuo saattaa mennä aavistuksen yli budjetin, paitsi jos käytettynä vastaan tulee. Tsekkaa Impishin demo!
http://www.impish-band.com |
Niskamies 03.08.2005 21:45:18 | |
---|
Sekin on mielessä käynyt. En vain tiedä tuosta mikkikonfiguraatiosta, että miten se sitten toimisi minun makuuni. Olen kuitenkin jasso-mikityksen itselleni toimivaksi havainnut. Hintansakin puolesta tuo saattaa mennä aavistuksen yli budjetin, paitsi jos käytettynä vastaan tulee. Sen tallamikin saa puolitettua, jolloin siitä tulee saundillisesti vastaava kuin jazzmikki. Virallisesti semi-pro! |
mmosorin 03.08.2005 22:22:49 | |
---|
Nii paljos se olikaan mitä tuo makso postikuluineen? Kun oon ite pitkään tuota kyseistä mallia kuolannu, nimenomaan kuuskielisenä, ni ois kiva saada vähän suuntaa. 1100e oli toimituksineen warren rockcasen kanssa. Toki Alesilta kun tilaa niin puut luovat oman osansa hintaan. |
Jesus Muerte 04.08.2005 14:58:53 | |
---|
Nymmeni budjetti uusiksi. Kullakselta tarjosivat 5-kielistä Warren Thumbia pulttikaulalla. 1618€. Hmm, saiskohan tuosta hinnasta vähän viilattua poies... Tsekkaa Impishin demo!
balzary 04.08.2005 15:03:07 | |
---|
Nymmeni budjetti uusiksi. Kullakselta tarjosivat 5-kielistä Warren Thumbia pulttikaulalla. 1618€. Hmm, saiskohan tuosta hinnasta vähän viilattua poies... kattele saksan ebayta vähän aikaa, voit saada aika edukkaasti warwickin. |
Temetius 04.08.2005 15:21:40 | |
---|
gl:n l2500, jossei siitä tykkää niin ei tiedä mistään mitään. Tosin en oo tribuutteja koklaillu :E I'm Batman |
Kieppi 04.08.2005 15:29:49 | |
---|
Nymmeni budjetti uusiksi. Kullakselta tarjosivat 5-kielistä Warren Thumbia pulttikaulalla. 1618€. Hmm, saiskohan tuosta hinnasta vähän viilattua poies... Kitarapajalla on jo pitkään roikkunut "se oikeampi" neck-through Thumb bass, tosin neljäkielisenä muistaakseni. Hinta oli vissiin jossain 1500 paikkeilla. www.kitarapaja.com Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa. |
mmosorin 04.08.2005 15:58:52 (muokattu 04.08.2005 15:59:36) | |
---|
gl:n l2500, jossei siitä tykkää niin ei tiedä mistään mitään. Tosin en oo tribuutteja koklaillu :E Oon kokeillu l2000 molempina malleina, ja soittotuntumaltaan ovat identtisiä eli tributen ja jenkin välillä ei jurikaan eroa. Mutta tuo l2500 tribute ei ainakaan minua sävähdyttänyt, vaikka olenkin paksuihin kauloihin mieltynyt niin tuo l2500 kaula on l2000 verrattuna aivan hirveä soittaa. Ja tuo 6-kielisenikin on helpompi soittaa kuin l2500. |
Jesus Muerte 04.08.2005 16:21:13 (muokattu 04.08.2005 16:22:09) | |
---|
Kitarapajalla on jo pitkään roikkunut "se oikeampi" neck-through Thumb bass, tosin neljäkielisenä muistaakseni. Hinta oli vissiin jossain 1500 paikkeilla. Juu, no se neck-through ei ole minulle mikään vaatimus, mutta viisi kieltä on. Enkä minä tuosta Bolt-onista nyt tuota 1600 euroa aio maksaa. Eiköhän sen sinne puolentoista kiloeuron paikkeille saa neuvoteltua. Tsekkaa Impishin demo!
Jesus Muerte 04.08.2005 16:24:58 (muokattu 04.08.2005 16:26:00) | |
---|
kattele saksan ebayta vähän aikaa, voit saada aika edukkaasti warwickin. Mua vähän jotenkin epäilyttää tuo ulkomailta käytetyn ostaminen. Ei sillä, kyllähän suurin osa ihmisistä on kuitenkin ihan perusrehellisiä ja silleen, mutta en viitsi ottaa sitä riskiä. Olen muutenkin niin mukavuudenhaluinen ja peruslaiska ihminen, ettei se tuolta ostamisen vaatima säätäminen oikein innosta. Lisäksi takuut ynnä muut jutut on kuitenkin ihan hyvä olla kunnossa. Edit: Puhumattakaan siitä, että sitä soitinta pääsee omin käsin kokeilemaan ennen ostoa. Tsekkaa Impishin demo!
Progbass 04.08.2005 16:27:39 | |
---|
No itse tilasin Alesilta basson hutikuussa ja kesäkuun lopussa oli valmis. Mutta en voi sanoa pettyneeni. Vaikka odottelu aika tuskallista olikin. http://www.volny.cz/avbasses/6MAM.htm Jos tilaa tuolta niin voiko rungon muotoilua vaihtaa, vaiko onko ne valmiita malleja? Ja voikohan sille pistää sähköpostilla speksejä ja kysyä paljonko tulis maksaan? |
Teijo K. 04.08.2005 16:31:00 | |
---|
Jos tilaa tuolta niin voiko rungon muotoilua vaihtaa, vaiko onko ne valmiita malleja? Ja voikohan sille pistää sähköpostilla speksejä ja kysyä paljonko tulis maksaan? Will-J teetti oman mallin, pistäpä vikka hänelle viestiä. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
balzary 04.08.2005 18:29:56 | |
---|
Jos tilaa tuolta niin voiko rungon muotoilua vaihtaa, vaiko onko ne valmiita malleja? Ja voikohan sille pistää sähköpostilla speksejä ja kysyä paljonko tulis maksaan? pistä alesille mailia, mukava heppu se o. |
omarklah 04.08.2005 18:58:13 | |
---|
Mutta tuo l2500 tribute ei ainakaan minua sävähdyttänyt, vaikka olenkin paksuihin kauloihin mieltynyt niin tuo l2500 kaula on l2000 verrattuna aivan hirveä soittaa. Eihän se paksu ole - ainakin mun Tribute L2500:ssa on paras 5-kielisen kaula jota olen ikänäni kädessä pitänyt :o) Kevyt on soittaa, tatsin saa riittävän alas ja soundit on tunnetusti erinomaiset !!! Tää sit sanois tälleen... |
Late Pen-Tagram 09.08.2005 20:39:50 | |
---|
Itte ostin parivuotta sitten Zon Legacy Elite basson joka makso 1500e. Siinä onkin loistava vehje kaula on senverran levee että ei kaikki tykkää. Uutena tommonen maksaa tehtaalta tilattuna ainaskin aivan älyttömästi. Warrickin kalleimmista malleista ei ole tietoa mutta ainaskin mun nauhattomaan halpis Rock Bassiin jouduin tekeen kuukauden käytön jälkeen kaikki sähköt itte uusiks. Eli vähän on semmonen fiilis että kannattais ehkä kattella muualle mutta kyllähän nekin paremmat vehkeensä varmasti kunolla tekee. "Näytän potilla nappulat. Siis ne jotka roikkuvat" -Donny Olkkola |
pardy 09.08.2005 20:52:34 | |
---|
Warrickin kalleimmista malleista ei ole tietoa mutta ainaskin mun nauhattomaan halpis Rock Bassiin jouduin tekeen kuukauden käytön jälkeen kaikki sähköt itte uusiks. Eli vähän on semmonen fiilis että kannattais ehkä kattella muualle mutta kyllähän nekin paremmat vehkeensä varmasti kunolla tekee. Jos siinä oli oikeasti tehtaalta tullessa sähköt vituillaan niin se olisi mennyt takuun piikkiin, mikäli kyseessä vaan oli uutena ostettu soitin. Ja muutenkin kiinnostaisi ihan silkasta mielenkiinnosta tietää miksi jouduit sähköt "tekemään" uusiksi? |
Late Pen-Tagram 09.08.2005 21:01:48 | |
---|
Niin olishanse kanattanu lähettä varmasti tehtalle. Oman bassojen teknisen tiätämykseni valossa en oiken käsittäny niitä kytkentöjä. Kaks bassoo oon tehny itte mutta tossa rockbasissa oli kyllä sisällä johtoo aikas lailla. Kaikki lähti siitä että se alko sillon tällön pätkiin (Tietysti keikalla). Siiten se pimeni kokonaan jonka ratkasin poistamalla takapleksin jonka jälkeen se toimi hyvin noin viikon. Sitten kun se lopulta hiljeni niin ekana vaihdoin sen stereo jackin monoon. Sitten uusin volumepotikat ja juotin kaikki johdo uusiks. Taisin siinä viälä poistaa muutaman ulkoisesti täysin turhalta näyttäneen johdon. Sen toimenpiteen jälkeen ei ole kyllä ollu muutamaan vuoteen mitään valittamista. "Näytän potilla nappulat. Siis ne jotka roikkuvat" -Donny Olkkola |
pardy 09.08.2005 21:07:13 (muokattu 09.08.2005 21:07:31) | |
---|
Niin olishanse kanattanu lähettä varmasti tehtalle. Oman bassojen teknisen tiätämykseni valossa en oiken käsittäny niitä kytkentöjä. Kaks bassoo oon tehny itte mutta tossa rockbasissa oli kyllä sisällä johtoo aikas lailla. Kaikki lähti siitä että se alko sillon tällön pätkiin (Tietysti keikalla). Siiten se pimeni kokonaan jonka ratkasin poistamalla takapleksin jonka jälkeen se toimi hyvin noin viikon. Sitten kun se lopulta hiljeni niin ekana vaihdoin sen stereo jackin monoon. Sitten uusin volumepotikat ja juotin kaikki johdo uusiks. Taisin siinä viälä poistaa muutaman ulkoisesti täysin turhalta näyttäneen johdon. Sen toimenpiteen jälkeen ei ole kyllä ollu muutamaan vuoteen mitään valittamista. Okei, eli teit aktiivibassosta passiivisen? Jos siinä oli stereojakki niin vaikuttaa todennäköiseltä että siinä oli sellainen juuri sen takia että se toimii virtakytkimenä kun siihen laittaa piuhan kiinni. Eihän aktiivisäädöt ole tietenkään johdotettu samalla tavalla kuin passiiviset. Hmm... Pitänee varmistaa... Oliko siinä bassossa patteri? |