Aihe: tummaääninen basso
1 2
JK
04.08.2005 21:05:37
Olen vedellyt kyllä.
Mahtava basso. Kaula on kunnon paksu halko ja soundi on todellakin Tuhti ja Tumma. Plekulla toimii tosi hienosti. Hieno soundi, mutta vastaavasti ei ehkä se yleiskäyttöisin basso.

Tollanen täytyy viel hommata!
"Älä kysele, pääset vähemmällä" -A.Anttila
hollstro
04.08.2005 21:45:06

onkos kukkaan vedellyt moisella?

Olen. Mulla on tuollainen. Tosin sunburst, mutta 72-malli. Mehevä saundi ja silti tarvittaessa hyvin yläpäätä. Uusilla kielillä rajusti sustainia ja fläteillä/vanhoilla kielillä dub/tumppusaundi notta oksa pois.

Mikki on hemmetin tehokas. Volan saa tiputtaa melkein puoleen Jazzariin verrattuna. En ole kokeillut, mutta eräs modaus on ottaa ne mikin peltikuoren alla olevat napapalat pois. Saundista tulee vähemmän päällekäyvä ja kirkkaampi.

Vaatii kunnon vahvistimen ja kartiopinta-alaa päästäkseen oikeuksiinsa.
justjoo
04.08.2005 22:03:03
Olen. Mulla on tuollainen. Tosin sunburst, mutta 72-malli. Mehevä saundi ja silti tarvittaessa hyvin yläpäätä. Uusilla kielillä rajusti sustainia ja fläteillä/vanhoilla kielillä dub/tumppusaundi notta oksa pois.

Mikki on hemmetin tehokas. Volan saa tiputtaa melkein puoleen Jazzariin verrattuna. En ole kokeillut, mutta eräs modaus on ottaa ne mikin peltikuoren alla olevat napapalat pois. Saundista tulee vähemmän päällekäyvä ja kirkkaampi.

Vaatii kunnon vahvistimen ja kartiopinta-alaa päästäkseen oikeuksiinsa.

Mielenkiintoiselta peliltä vaikuttaa.
Täytyy ehdottomasti vakavasti testata, jos tulee joskus vastaan.
Oletko tuosta kaulasta (halko) vielä samaa mieltä kuin Absqua?
Neljää seisari presaria, nopeasti tosin, testanneena voisin sanoa, että niissä oli reiluhko kaula(toisinkuin parissa 60-luvun pelissä joissa oli selvästi kapeampi). Onko tuossa samankaltainen kuin saman aikakauden presareissa vai?
hollstro
04.08.2005 22:12:22 (muokattu 04.08.2005 22:18:57)

Mielenkiintoiselta peliltä vaikuttaa.
Täytyy ehdottomasti vakavasti testata, jos tulee joskus vastaan.
Oletko tuosta kaulasta (halko) vielä samaa mieltä kuin Absqua?
Neljää seisari presaria, nopeasti tosin, testanneena voisin sanoa, että niissä oli reiluhko kaula(toisinkuin parissa 60-luvun pelissä joissa oli selvästi kapeampi). Onko tuossa samankaltainen kuin saman aikakauden presareissa vai?

Kaula on halko, tai oikeastaan mallia halkaistu pesismaila. Sehän siitä just tekee niin mahtavan. Aika lähellä se on 70-luvun alun Presarin kaulaa.

Näitä ei sitten tule vastaan ihan joka nurkan takana. Yhtään en ole koskaan nähnyt kaupassa myytävänä n. 27 vuoden aikana mitä olen soitellut ja kamoja kuolannut. Kulkevat suoraan soittajalta toiselle. Basso on senkin takia harvinainen että se maksoi aikanaan enemän kuin presari ja oli melko tarkkaan Jazz Bass:on hintainen. Mun luo saa tulla kattomaan ja kokeilemaan. Asun Espoossa.

Edit: nyt peli on omakuvassa
justjoo
04.08.2005 22:17:14
Kunhan käteni saan kuntoon, niin voisin tulla kokkeilemaan.
Hetki todennäköisesti menee, mutta onhan allakassa päiviä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)