hemmo 27.07.2005 20:26:30 | |
---|
On siinä ambomaan pojat ihmetelleet kun suomalainen paperikone on saapunut Nairobin paperitehtaan satamaan koivulaatikoissa. Kaunista vaaleaa puuta. Varmaan ollu lämpökäsiteltyä loimukoivua se. Ellei jopa visakoivua. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
absqua 27.07.2005 20:27:28 | |
---|
Varmaan ollu lämpökäsiteltyä loimukoivua se. Ellei jopa visakoivua. Vähintään AAAAAA+++++, muuten ei kelpaa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Teijo K. 27.07.2005 20:28:31 | |
---|
On siinä ambomaan pojat ihmetelleet kun suomalainen paperikone on saapunut Nairobin paperitehtaan satamaan koivulaatikoissa. Kaunista vaaleaa puuta. Nii ja Kirsikka-Aho teki siitäkin ihan suvereenisti sbassoja. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
hemmo 27.07.2005 20:29:34 | |
---|
Nii ja Kirsikka-Aho teki siitäkin ihan suvereenisti sbassoja. Miun Landola akustis-basson sivut ja takakansi ovatten koivua. Kaunista, todella. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Teijo K. 27.07.2005 20:30:19 | |
---|
Varmaan ollu lämpökäsiteltyä loimukoivua se. Ellei jopa visakoivua. Tiesikkö että visakoivu ei ole puulaji, vaan se on kasvisairaus? "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
hemmo 27.07.2005 20:31:15 | |
---|
Tiesikkö että visakoivu ei ole puulaji, vaan se on kasvisairaus? Juu. Hienoa on. Käykö se soitinrakennukseen? "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
absqua 27.07.2005 20:31:23 | |
---|
Nii ja Kirsikka-Aho teki siitäkin ihan suvereenisti sbassoja. Naulan kantaan. Mun silmissäni Warwickin pisteet vaan nousee siitä että heidän materiaalinsa olisikin ns. jämäpuuta. nimimerkillä "vesakkobassoa odotellessa" Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Teijo K. 27.07.2005 20:31:47 | |
---|
Nii tuli mieleen yksi mistä voisi wengeä pongata jos huvittaa, niin tuollaisten yleisten käymälöiden seinäpanelointeina oli käytössä. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
hemmo 27.07.2005 20:32:05 | |
---|
nimimerkillä "vesakkobassoa odotellessa" "Tein minä basson pajupuusta..." "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Teijo K. 27.07.2005 20:33:28 | |
---|
Naulan kantaan. Mun silmissäni Warwickin pisteet vaan nousee siitä että heidän materiaalinsa olisikin ns. jämäpuuta. nimimerkillä "vesakkobassoa odotellessa" No so? Roskalavalta miekiin olen leijonanosan puuvärkistä omiin sbassoihin etsinyt. Halpispuu on halpaa, ei se siitä palijoa muuta kerro. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
absqua 27.07.2005 20:37:26 | |
---|
No so? Roskalavalta miekiin olen leijonanosan puuvärkistä omiin sbassoihin etsinyt. Halpispuu on halpaa, ei se siitä palijoa muuta kerro. Samaa mieltä. Mua vaan huvittaa että wengen halpuudesta yritetään vääntää piikkiä warwick-miesten lihaan. :-) Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
hemmo 27.07.2005 20:38:35 | |
---|
Samaa mieltä. Mua vaan huvittaa että wengen halpuudesta yritetään vääntää piikkiä warwick-miesten lihaan. :-) Eikai piikistä ole kyse vaan yleisesti halpuus/kalleus-akselin arvostusdilemmasta. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Teijo K. 27.07.2005 20:39:10 | |
---|
Samaa mieltä. Mua vaan huvittaa että wengen halpuudesta yritetään vääntää piikkiä warwick-miesten lihaan. :-) Jaa, no sen on tehneet miusta sitten warremiähet ite. :) Miusta se on etu jos mahdollinen huolto ja korjaustyö on halpa teettää. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
Basismi 27.07.2005 20:39:50 | |
---|
Silloin kun mie olin puuseppänä, tehtiin wengestä kaikkia panelointeja ihan sen puun halpuuden takia. Jännä että en ole wengepanelointeja missään nähnyt... ja pirusti siitä veloittivat puukeskuksessa. Teenkin seuraavan passonkaulan kuivaamattomasta vajaakanttisesta kuusipatingista! Viistous helpottaa soittamista! |
Teijo K. 27.07.2005 20:41:23 | |
---|
Eikai piikistä ole kyse vaan yleisesti halpuus/kalleus-akselin arvostusdilemmasta. Mie olen jostain kuullut, että Suomessa kaiken pitäisi olla nimenomaan halpaa ja Ameriikassa kallista. Eikö Ruokankaan kanssa sitä viimeksi juuri. Kun vievät niitä kitaroita Amerikkaan nykyään. Pitää olla niin kallis ettei köyhillä ole varaa. "Maksoin tästä miljardin". Suomessa pitää taas kehua sillä miten vähän jostain maksoi. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
Teijo K. 27.07.2005 20:42:00 | |
---|
Jännä että en ole wengepanelointeja missään nähnyt... ja pirusti siitä veloittivat puukeskuksessa. Teenkin seuraavan passonkaulan kuivaamattomasta vajaakanttisesta kuusipatingista! Mie olen siellä täällä pongannut kun olen osannut katsella. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
absqua 27.07.2005 20:42:14 | |
---|
Eikai piikistä ole kyse vaan yleisesti halpuus/kalleus-akselin arvostusdilemmasta. No siihen dilemmaan mä olen kyllä ihan väärä mies sanomaan mitään. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
-jj- 27.07.2005 20:44:00 | |
---|
Tiesikkö että visakoivu ei ole puulaji, vaan se on kasvisairaus? "Visakoivu on rauduskoivun mutaatio, eli perinnöllinen poikkeama, tosin tutkijat eivät ole aivan yksimielisiä visan aiheuttajasta. Visaa tavataan luonnonvaraisena eniten määrätyissä osissa Etelä-Suomea, sekä rajojen takana Karjalassa ja osissa Balttiaa. Visakoivua on viljelty Suomessa kymmeniä vuosia ja sitä hyödynnetään puusepänteollisuudessa sen oksia myöten. Parhaimmillaan hyvälaatuisista sorvipölleistä on maksettu lähes 20 mk kilolta." jatkoa löytyy: http://personal.inet.fi/yhdistys/ar … ila/tekstit/puulajit/visakoivu.html eli ei ihan sairaudeksi voida määritellä, poikkeava kuitenkin ;) |
hemmo 27.07.2005 20:44:17 | |
---|
No siihen dilemmaan mä olen kyllä ihan väärä mies sanomaan mitään. Kun ostat aina kaiken halavalla? Mie kans. (8-=) "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
hemmo 27.07.2005 20:45:23 | |
---|
Suomessa pitää taas kehua sillä miten vähän jostain maksoi, mutta että se on silti hyvin arvokas. Hyvä diili siis. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili