Superbeast89 31.07.2005 22:54:44 | |
---|
Asiasta kukkaruukkuun. Mites ois tuo 450 wattinen nuppi? Onkos se mistään kotosin? Tai no Saksasta ehkä... Mutta tekeekö sillä mitään? Siitä BX3000T nupista olen kuullu pelkkää paskaa. Jos vertais esim. GK Backline 600 nuppiin joka on kuulemma helkkarin hyvä hintasekseen. If you are gonna rock, rock heavy! |
pardy 31.07.2005 22:56:03 | |
---|
Asiasta kukkaruukkuun. Mites ois tuo 450 wattinen nuppi? Onkos se mistään kotosin? Tai no Saksasta ehkä... Mutta tekeekö sillä mitään? Siitä BX3000T nupista olen kuullu pelkkää paskaa. Jos vertais esim. GK Backline 600 nuppiin joka on kuulemma helkkarin hyvä hintasekseen. Aijaa, mä oon kuullu siitä pelkkää hyvää. Samaten kuin tuosta GK:sta. Tuo uus Behkun nuppihan on korvannut sen vanhan, ilmeisesti muuten samanlainen mutta enämpi tehoa. |
Superbeast89 31.07.2005 22:58:46 | |
---|
Aijaa, mä oon kuullu siitä pelkkää hyvää. Samaten kuin tuosta GK:sta. Tuo uus Behkun nuppihan on korvannut sen vanhan, ilmeisesti muuten samanlainen mutta enämpi tehoa. Jaa... Onkos kyseisessä nupissa hyvätkin soundit? If you are gonna rock, rock heavy! |
JK 01.08.2005 00:07:30 | |
---|
Siitä BX3000T nupista olen kuullu pelkkää paskaa. Jos vertais esim. GK Backline 600 nuppiin joka on kuulemma helkkarin hyvä hintasekseen. Mulla on se Behringerin BX 3000T nuppi enkä voi moittia tehoja tai soundeja. Kolme keikkaa on nyt sillä vedetty ja toimii. Olen omistanut monenmerkkisiä laitteita ja tuo menee kyllä ihan kärkipäähän. Mutta makunsa kullakin. "Älä kysele, pääset vähemmällä" -A.Anttila |
Novis_3 01.08.2005 17:13:34 | |
---|
Kuis? Tuollahan niitä on kaupan vaikka kuinka monta: http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/154/175/ Kas kas, näyttää olevan joo, mutta en oo kovin monessa musaliikkeessä livenä nähnyt.. Ja kaveri tiesi kertoa, kun oli hankkimassa orangea ja pitkän odotuksen jälkeen sai testattavaksi yhden. Oli perehtynyt taustoihinkin sitä ennen, kama-friikki kun on. Totes sitte sen vaffarin ihan paskaks, vertailu kohtana oli toisen tyypin itte tehty compo. No se off-topicista. |
iso j 02.08.2005 22:41:25 | |
---|
Töissä. Erään maahantuojan edustaja kiroili, että "eihän niiden pitäisi mihinkään posahtaa, liian tarkat testit". Mutta kuten todettu, varma on aina varma. Sähkötarkastaja sedät oli pari vuotta sitten hakeneet seinällisen Ampegeja, maksaneet käteisellä ovh:t, jonkun 7000€, "pitää vähän testata. Meneeköhän ne kaatopaikalle sen jälkeen? Ei nee kaatopaikalle mee. niihin laitetaan uudet muuntajat kunhan alkuperäset on poltettu tahallaan jotta tiedetään mitä ne kestää. Sit ne myydään tutuille musiikkimiehille..... (mäkin oon yhen Ampegin ostanut joka oli siis poltettu sähkötark.laitoksella alunperin) "Tässä maassa on niin huonot liksat että nälkä on aina vieraanamme,.." |