chief 14.07.2005 15:54:49 | |
---|
Ja eipä se iskelmän soittaminen bassolla kyllä vaadikkaan paljoa. Kuinka väärässä oletkaan... "It's the ear, not the gear. " |
balzary 14.07.2005 15:55:49 | |
---|
eikö yleensä bändeissä kaikki soittajat oo samanarvosii? mut kuitenki basisteille pottuillaan ja heitetään kaikki paskat niskaan se on väärin! ikäänkuin basistit jaksais tollasesta välittää. ollaan lepposia, kato. |
chief 14.07.2005 15:57:16 | |
---|
ikäänkuin basistit jaksais tollasesta välittää. ollaan lepposia, kato. Niijjust, lihavii ja lepposii ollaan myö! "It's the ear, not the gear. " |
balzary 14.07.2005 16:00:25 | |
---|
Niijjust, lihavii ja lepposii ollaan myö! emmä. mä oon kukkakeppi. ei jaksa ressata musahommista, ressiä varten on muut jutut. |
chief 14.07.2005 16:04:08 | |
---|
emmä. mä oon kukkakeppi. ei jaksa ressata musahommista, ressiä varten on muut jutut. No mutta kyllä me sutkin vielä lihotetaan kato! "It's the ear, not the gear. " |
balzary 14.07.2005 16:04:38 | |
---|
No mutta kyllä me sutkin vielä lihotetaan kato! monet on koittanu, kukaan ei oo onnistunu. ns. suoraputki-malli |
maelstrom 14.07.2005 17:25:58 | |
---|
Basistit ovat vain niin vaatimattomia, etteivät jaksa metelöidä itsestään ja siten myös suhtautuvat itsestään kertoviin vitseihin kevyesti naurahtaen ja olkiaan kohauttaen, mikä antaa vaikutelman siitä, että basisti ei olisi tajunnut vitsin olleen kohdistettu häneen itseensä. Tosiasiassa tämä "ei tajunnut" on vain kitaristin tulkinta, koska kitaristi taas on sellainen narsisti, että jos joku mainitsee hänet jossain, vaikkapa vitsissä, nousee jumalaton äläkkä ja meteli, eikä hän täten voi ymmärtää basistin rentoa ja välitöntä olemusta. Basistit ovat vain niin fiksuja, että ovat hiljaa eivätkä väännä vitsejä kitaristeista, koska näillä on niin huono huumorintaju. Solistista ei jaksa vääntää vitsiä, koska eihän sitä edes koskaa näy missään, ei suostu edes syömään samassa pöydässä ja rumpalista on turha kertoa vitsejä, koska rumpalin olemassaoloa parempaa vitsiä on vaikea keksiä. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
Volle 14.07.2005 19:06:17 | |
---|
Mutta tekeekö basson soitto ihmisestä tietynlaisen vai alkavatko tietynlaiset ihmiset soittamaan bassoa? Mitenkä on sitten laita esim. meikäläisen, jonka soittajaidentiteetti on jossakin basistin ja kitaristin välimaastossa? Nam. |
Wil-J 14.07.2005 19:09:54 | |
---|
monet on koittanu, kukaan ei oo onnistunu. ns. suoraputki-malli Muistan kehuneesi itseäsi lihaksekkaaksi adonikseksikin... Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
balzary 14.07.2005 22:30:30 | |
---|
Muistan kehuneesi itseäsi lihaksekkaaksi adonikseksikin... tottakai. kukkakeppilihas-adonis |
maelstrom 14.07.2005 22:40:04 | |
---|
Mutta tekeekö basson soitto ihmisestä tietynlaisen vai alkavatko tietynlaiset ihmiset soittamaan bassoa? Kai se vähän niin on, että bassoa alkaa soittamaan joko ihminen, jonka kavereilla on bändi, josta puuttuu basisti tai sitten ihminen, jolle ei ole niin väliksi kaikkien ihailu. Kun harvemmin basistit on niitä, joiden perään pikkutytöt ensimmäisinä kuolaavat ja kyllähän rokkihommissa taitaa olla aika tärkeää se, että saa edes joskus tuntea itsensä tähdeksi. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
Superbeast89 14.07.2005 23:52:50 | |
---|
If you are gonna rock, rock heavy! |
Ihme Basisti 15.07.2005 00:00:50 | |
---|
mitäs toi nyt tarkotti? WTF? Ääh, vähän vaan Megadethiä. Ei sen kummempaa. |
Basismi 15.07.2005 12:56:12 | |
---|
Kyllä tuo basistien maine on monesti ihan kovalla työllä ansaittu. "mikä vitun molli?" Viistous helpottaa soittamista! |
Jimoleon 16.07.2005 13:12:02 | |
---|
Minusta kitaristit on ihan tyhmiä. Kaikki. Asiaa! "The biggest threat to creativity is fear, and Jaco did not fear anything" |
Jimoleon 16.07.2005 13:15:31 (muokattu 16.07.2005 13:20:19) | |
---|
Kyllä tuo basistien maine on monesti ihan kovalla työllä ansaittu. "mikä vitun molli?" Useimmissa bändeis mis oon ollu, mulla on ollu paras teorian tuntemus. (Rock-) kitaristit ei tiiä muuta teoriaa ku duurit, mollit ja pentatoniset asteikot, ja ne ne oppii jo ekalla kitaratunnilla. Oi, mä rakastan kosketinsoittajia... "The biggest threat to creativity is fear, and Jaco did not fear anything" |
maelstrom 18.07.2005 00:43:44 | |
---|
Useimmissa bändeis mis oon ollu, mulla on ollu paras teorian tuntemus. (Rock-) kitaristit ei tiiä muuta teoriaa ku duurit, mollit ja pentatoniset asteikot, ja ne ne oppii jo ekalla kitaratunnilla. Oi, mä rakastan kosketinsoittajia... Niinpä, kerran piti treeneissä opettaa kitaristeille, että 799--- on sama kuin -244--, enkä olisi jaksanut selittää, miksi soitin bassolla H:n sijasta F#:n. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
Tmp 18.07.2005 10:32:23 | |
---|
Niinpä, kerran piti treeneissä opettaa kitaristeille, että 799--- on sama kuin -244--, enkä olisi jaksanut selittää, miksi soitin bassolla H:n sijasta F#:n. Miksi soitit? "Suhteellisuusteorialla on merkitystä silloin kun puhutaan suhteellisista nopeuksista." -Krice |
Lemmy-45 18.07.2005 21:27:21 | |
---|
Miksi Cliff Burton, Sting ja Lemmy ovat sitten niin legendoja eikä tyhmiä pellejä? Heittävätkö bändikaverit heille samanlaista paskaa kavereiden kesken? jos lemmylle joku motörheadista vittuilisi, niin luultavasti potkut tulisi Jesus saves |
zoom708 29.07.2005 22:16:38 | |
---|
basistit on viisaampia kuin esittävät.lähtevät oikeastaan itse siihen mukaan että ne on tyhmiä.se on niin ovelaa |