Aihe: Fender vai Warwick?
1 2 3 4
pardy
08.07.2005 16:25:52

Vaihda ihmeessä, ainakin vähäks aikaa. Sovitte että saa vaihtaa takas jos jompaakumpaa ei miellytä.

Sit ku ihastut siihe Warree totaalisesti ni ostat sit nauhattoman sellasen jos huomaat että tarvis nauhatonta. :)
"Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua
Kieppi
08.07.2005 16:44:18
Jokaisella basistilla pitäisi olla yksi Warwick. Edes sen aikaa, että voi todeta, että mulle sopii / ei sovi.

Mulla on kaksi :)

Vaihtoasiaan en sen sijaan sano mitään.

Nauhaton-GAS on ollut päällä jo hetken ja Torin Tokai on huomattu. Rahaa ei vaan ole. Damn.
Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa.
pardy
08.07.2005 16:49:20

Jokaisella basistilla pitäisi olla yksi Warwick. Edes sen aikaa, että voi todeta, että mulle sopii / ei sovi.

Tähän asti samoilla linjoilla täysin. :)

Se on hassua kun on noihin Warreihin kerran ihastunut niin niitä sitten Gasittaa aina. Siis tulee sellanen että silloin kun haluaa ostaa uuden basson niin haluaa että se on just Warre eikä mikää muu. Mä oon kamppaillu ainaki ton asian kanssa, oon nyt yrittäny päästä asian yli. :)

Onneks ostin ton Seepran ni en voi mitenkää perustella enää vitos-warren ostamista, ja taatusti sain nyt hinta/laadultaan paljon paremman basson.
"Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua
Teijo K.
08.07.2005 16:58:24

Nauhaton-GAS on ollut päällä jo hetken ja Torin Tokai on huomattu. Rahaa ei vaan ole. Damn.

Mie kokeilin kerran musakaupassa, ja kerran kokeilin kafrulla ja kummallakin kerralla totesin heti ennen ensimmäistäkään ääntä että ei. Kun ei niin ei. Mutta sehän tarkoittaa vain sitä, että teille jää enemmän.
"Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista."
-von Ranke.
hemmo
08.07.2005 17:07:15

Mie kokeilin kerran musakaupassa, ja kerran kokeilin kafrulla ja kummallakin kerralla totesin heti ennen ensimmäistäkään ääntä että ei. Kun ei niin ei. Mutta sehän tarkoittaa vain sitä, että teille jää enemmän.

Samma häär. Mulla tulee siitä muotoillusta yläsarvesta ihan, tuota, semmoinen aikuisten lelu mieleen. Ei kits.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
pardy
08.07.2005 17:26:19

Samma häär. Mulla tulee siitä muotoillusta yläsarvesta ihan, tuota, semmoinen aikuisten lelu mieleen. Ei kits.

Heho, koskas Hemmo on muka ruvennu olemaa moternia muotoilua vastaan?
Wil-J
08.07.2005 19:47:36

Sama.
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
hemmo
09.07.2005 08:26:55

Heho, koskas Hemmo on muka ruvennu olemaa moternia muotoilua vastaan?

Mummo vastustaa peri aatteesta kaikkea mordenia.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
onde
09.07.2005 13:11:15 (muokattu 09.07.2005 13:16:51)
Toi vaihto kokeilu vois olla Niskis hyvä homma, jos ei mielytä niin jatka vanhalla jassolla.
Kun mä vaihdoin aikanaan G&L:n Warreen niin aluks kans tuntu että oppiiko tällä soittaan ollenkaan, mutta nyt en enää kadu kauppoja.
Niin ja tuli vaihdettua Streamerin nelonen vitoseen tossa keväällä.
Kiitokset vielä Unskelotille em. asiasta
ps.niin löytyyhän multa toi Jazzikin ja ei noita kahta voi verrata toisiinsa! Molemmissa omat hyvät ja huonot puolensa
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
TiMiTheShiT
09.07.2005 13:38:46
vaihda
he he heeh heh heh uuh hah hah haa - Fishbone Soldier #1
TommiW.
09.07.2005 17:12:11
Unohda warwick.

Myy se JP-signature mulle :D
"HArtken 410 xl mikäs se on? nevör höörd =) mut aika paljo näyttää maksavan. (tyhmä pasisti) =/" -ozzyfani
Niskamies
10.07.2005 08:31:09
Mitenkäs elektroniikkapuoli tossa Warressa? Ei mistään löytynyt kunnollisia specsejä siitä.
Virallisesti semi-pro!
Keny
10.07.2005 11:06:57
Mitenkäs elektroniikkapuoli tossa Warressa? Ei mistään löytynyt kunnollisia specsejä siitä.

Noex warrwn sivuilla oo käyttikset niihin ja kartta nappuloista.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Niskamies
10.07.2005 11:48:35
Noex warrwn sivuilla oo käyttikset niihin ja kartta nappuloista.

En löytänyt pikaisella etsinnällä, pitänee katsastaa se uudestaan.
Virallisesti semi-pro!
Incarnation
10.07.2005 21:49:04
Kai tää on vaan vitsi? Warwick.
:)
Rest in peace Dime
Teijo K.
10.07.2005 21:54:21

Kai tää on vaan vitsi? Warwick.
:)

No ei e Warwick nyt sentään ihan vitsi ole, vaikka ei ihan Fenderin veroinen olekaan.
"Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista."
-von Ranke.
Incarnation
10.07.2005 22:19:27
No ei e Warwick nyt sentään ihan vitsi ole, vaikka ei ihan Fenderin veroinen olekaan.

...Warwick to rule them all and in the darkness bind them.
Rest in peace Dime
Teijo K.
10.07.2005 22:23:39

...Warwick to rule them all and in the darkness bind them.

Voi kun tietäisit... tai parempi ettet tiedä. ;)
-von Ranke.
Öyvind
10.07.2005 23:53:31
Fenderi, tottakai, ja joku tyylikäs semmone. Tai no, eihän sillä merkillä ole väliä kuhan on hienon näköne.
Keny
11.07.2005 08:13:10
Laita nauhat siihen sun fenkkuun ja joku hyvä etunen niin avot...uus fynk monsteri on syntyny.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)