Puavali 13.06.2005 17:04:51 (muokattu 13.06.2005 17:05:01) | |
---|
Sääliksi käy bändikavereitasi kun saat vielä tuohon kytkettyä sen hakemasi 8- tai 12-kielisen...;) Vai käviskö sittenkin kateeksi? Loistavasountinen basismi on bädnissä. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
hollstro 13.06.2005 18:14:21 | |
---|
Ostin pankkilainalla. Tappaa kaiken soundillaan ja tuuttivoimallaan. Ehdotonta parhautta. Muilla mielipiteitä Ampegin nuppi&rantasauna-stäkistä? Onnea! Jos tuollaista saundia on hakemassa niin se on siinä. Tuota parempi stäkki on vaan tuo sama kahdella kaapilla, niin kuin se alunperin on suunniteltu. Leipoo vielä enempi joka puolelta. Harvalla vaan on tilaa ja kuljetusapasiteettia moiseen hulluuteen. Ei mullakaan ole. Lisäksi tuo on kokonaistaloudellisesti järkevä ratkaisu. Ei tarvitse iteroida monien kombinaatioiden kautta. Säästää vaivaa ja rahaa. Eikö ookkin järkevää? Tätä voit käyttää vapaasti jos joku pitää sinua hulluna kun laitoit noin paljon rahaa kiinni. |
hemmo 13.06.2005 18:53:34 | |
---|
Niin sitä mie vaan et oisko kauheeta pyhäinhäväistystä ostaa kaksi (2) Pehkun 8x10 pahvikartiokaappia ja joku käytetty Ampeg-tyylinen iso putkinuppi KT88-putkilla? "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
sirdickyj 13.06.2005 18:59:10 | |
---|
Niin sitä mie vaan et oisko kauheeta pyhäinhäväistystä ostaa kaksi (2) Pehkun 8x10 pahvikartiokaappia ja joku käytetty Ampeg-tyylinen iso putkinuppi KT88-putkilla? Marshallin VBA400 maksaa alle puolet Ampegista, muistaakseni. Uutena. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
hemmo 13.06.2005 19:05:59 | |
---|
Marshallin VBA400 maksaa alle puolet Ampegista, muistaakseni. Uutena. Tarkistappa hinta. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
vanttera 13.06.2005 19:08:16 | |
---|
Mä maksoinkin omastani vähemmän! Ja puolet jo maksettu. *h4liih* |
sirdickyj 13.06.2005 19:10:03 | |
---|
Tarkistappa hinta. Hämäsin! Mutta DLX:ssä toi nuppi makso muistaakseni kolme tonnia, VBA taas 1790.-. Levytukku ei ees ilmota hintoja ja muualta en noita Suomesta löytäny myynnistä. No, Saksanpojan hinta sit tosiaan 2090, joten ei jätä sitten harkinnalle sijaa tuo. Harmi, se Marshall on kova peli, ja hintakin oli kilpailukykyinen vielä hetki sitten. Vaan ei siis enää. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
vanttera 13.06.2005 19:24:22 | |
---|
Hämäsin! Mutta DLX:ssä toi nuppi makso muistaakseni kolme tonnia, VBA taas 1790.-. Levytukku ei ees ilmota hintoja ja muualta en noita Suomesta löytäny myynnistä. No, Saksanpojan hinta sit tosiaan 2090, joten ei jätä sitten harkinnalle sijaa tuo. Harmi, se Marshall on kova peli, ja hintakin oli kilpailukykyinen vielä hetki sitten. Vaan ei siis enää. Ampeg SVT-AV nupin ovhhinta Phaser-Musiikissa abaut 2450e. *h4liih* |
hollstro 13.06.2005 19:26:38 | |
---|
Niin sitä mie vaan et oisko kauheeta pyhäinhäväistystä ostaa kaksi (2) Pehkun 8x10 pahvikartiokaappia ja joku käytetty Ampeg-tyylinen iso putkinuppi KT88-putkilla? Ei minusta. SVT:ssä on 6550 putket. KT-88:t käy kyllä siihen suoraan. Niissä on reilusti enemmän pääntilaa (headroom), mut niin on hintaakin. |
M.Hanski 13.06.2005 20:34:32 | |
---|
Niin sitä mie vaan et oisko kauheeta pyhäinhäväistystä ostaa kaksi (2) Pehkun 8x10 pahvikartiokaappia ja joku käytetty Ampeg-tyylinen iso putkinuppi KT88-putkilla? *kröh*V6*kröhröhörh* |
hemmo 13.06.2005 20:39:09 | |
---|
*kröh*V6*kröhröhörh* Se tai Marsu tai Fender tai Monster. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Teijo K. 13.06.2005 20:43:33 | |
---|
Se tai Marsu tai Fender tai Monster. Mutta sullahan on jo 2 Monsteria. Otat sen uueman siihen ensin ja sen perään toinen kaappi. Siitä uuemman etusesta sitten sille päätärille ja sen perään toinen kaappi. Voilá on 2*120w ja 16*10". "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
hemmo 13.06.2005 20:51:03 | |
---|
Mutta sullahan on jo 2 Monsteria. Otat sen uueman siihen ensin ja sen perään toinen kaappi. Siitä uuemman etusesta sitten sille päätärille ja sen perään toinen kaappi. Voilá on 2*120w ja 16*10". Vau! *jää haaveilemaan* "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
2541 13.06.2005 22:05:05 | |
---|
Vai käviskö sittenkin kateeksi? Loistavasountinen basismi on bädnissä. Riippuu miten ne bändikaverit suhtautuu. Komppikitaristi saattaa ainakin alkaa pelkäämään paikkansa puolesta.;) |
Pallisti 13.06.2005 22:17:35 | |
---|
Hey! voiko se kaappi olla niin hyvä, kuin sanotaan!? eiks se oo joskus vuonna penis suunniteltu jnejne.. Oon kyllä ite heittänyt yhden keikan semmosella ja oli tosi hyvä, mutta emä usko silti! Selkeetä ;) |
pardy 13.06.2005 22:25:56 | |
---|
Hey! voiko se kaappi olla niin hyvä, kuin sanotaan!? eiks se oo joskus vuonna penis suunniteltu jnejne.. Oon kyllä ite heittänyt yhden keikan semmosella ja oli tosi hyvä, mutta emä usko silti! Selkeetä ;) Siis mikä? Behru? |
hollstro 13.06.2005 22:47:10 (muokattu 13.06.2005 22:49:27) | |
---|
Hey! voiko se kaappi olla niin hyvä, kuin sanotaan!? eiks se oo joskus vuonna penis suunniteltu jnejne.. Oon kyllä ite heittänyt yhden keikan semmosella ja oli tosi hyvä, mutta emä usko silti! Selkeetä ;) Jos "se kaappi" on Ampeg 8x10" niin kyllä voi. Mun mielestä, enkä oo ainut, paras bassokaappi ever. Kaikki muut on kompromisseja rahan tai roudattavuuden suhteen. Siis minusta. edit: se vuonna penis on muistaakseni 60-luvun lopulla edit 2: se oli siis vuonna 1969 |
Niskamies 13.06.2005 22:49:01 | |
---|
Jos "se kaappi" on Ampeg 8x10" niin kyllä voi. Mun mielestä, enkä oo ainut, paras bassokaappi ever. Kaikki muut on kompromisseja rahan tai roudattavuuden suhteen. Siis minusta. edit: se vuonna penis on muistaakseni 60-luvun lopulla Mitä tossa kaapissa on parempaa jos vertaa vaikka SWR:n tai EBS:n 8x10":iin? Ei niissä mun mielestä hirveästi ole kompromisseja tehty. Virallisesti semi-pro! |
hollstro 13.06.2005 23:03:30 | |
---|
Mitä tossa kaapissa on parempaa jos vertaa vaikka SWR:n tai EBS:n 8x10":iin? Ei niissä mun mielestä hirveästi ole kompromisseja tehty. No onhan ne kuitenkin imitaatioita alkuperäisestä. Soittimissa ei tartte selittää miksi Fenderin Presari tai Strato, tai Gibsonin LP Standard on se juttu. Tässä on se sama: kaikkia muita saa selitellä että "tää on parempi tai yhtä hyvä" Mulla on muuten Marshallin kopio tuosta Ampegin kaapista. Yhtä hyvä kuin Ampegin ;-). Minusta. Ja Molemmilla olen soittanut kymmeniä kertoja. |
Niskamies 13.06.2005 23:06:07 | |
---|
No onhan ne kuitenkin imitaatioita alkuperäisestä. Soittimissa ei tartte selittää miksi Fenderin Presari tai Strato, tai Gibsonin LP Standard on se juttu. Tässä on se sama: kaikkia muita saa selitellä että "tää on parempi tai yhtä hyvä" Joo, ovathan ne periaatteessa kopioita, mutta ei se niistä huonompia tee. Ei Lakland tai Sadowskykaan ole "vain" kopio Fender jazzista, vaan "paranneltu ja erilainen". Virallisesti semi-pro! |