Wil-J 09.06.2005 19:05:22 | |
---|
Ainakin korkea stäkki, kun päällekäin kaikki. Miksi lokot pois, eikai hävettäisi ne? Niin. Ei ne hävettäis, mutta sais olla rauhassa. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
hemmo 09.06.2005 19:14:03 | |
---|
Niin. Ei ne hävettäis, mutta sais olla rauhassa. En ymmärrä. Rauhassa? "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
hollstro 09.06.2005 19:15:41 | |
---|
Jos roudaus ei ole ongelma niin mikään ei hakkaa Ampegin Classic 8x10" tai Marshalin vastaavaa saundissa ja näyttävyydessä. Jazzin soittoon ehkä vähän yliampuvaa, mutta perusmusaan ihan paras setti. Kaikkia muita joutuu selittelemään tyyliin "onhan tää melkein yhtä hyvä..." Noiden päälle sitten tehokas nuppi niin 'vot sie. :-) Ampeg maksanee siellä 1500 € nurkilla ja Marsun sai ainakin viime kesänä 1200 eekkerillä. |
Wil-J 09.06.2005 19:16:21 | |
---|
En ymmärrä. Rauhassa? Kaik tulis valittaa että "hoi soot ihan pasna, vedä pehkulla!" Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Wil-J 09.06.2005 19:17:16 | |
---|
Ampeg maksanee siellä 1500 € nurkilla ja Marsun sai ainakin viime kesänä 1200 eekkerillä. Niin no siihenhän saa helposti jonku jykevän nupin vielä tolla 800€. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Johannes_t 09.06.2005 19:18:39 | |
---|
Teillä junioreilla (ainakin aika monella) on kumma käsitys, että ihmiset arvostelisi soittotaitoja soittajan kamojen perusteella. Perusyleisöstä kukaan ei edes tiedä merkeistä mitään ja alan tyypit osaa varmaankin korviaan käyttää? |
hemmo 09.06.2005 19:18:57 | |
---|
Ampeg maksanee siellä 1500 € nurkilla ja Marsun sai ainakin viime kesänä 1200 eekkerillä. Fendällä on ja tuo sama malli. Hintaa en tiedä. Mutta, oikeesti hei, noin iso kaappi on hiton raskas roudaa ja vaatinee pakun. En tykkä. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
hemmo 09.06.2005 19:19:47 | |
---|
Perusyleisöstä kukaan ei edes tiedä merkeistä mitään ja alan tyypit osaa varmaankin korviaan käyttää? Et rokki-poliisit ei muka erottais Pehkun "ei-niin-kovin-hyvää" sauntia? "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
hemmo 09.06.2005 19:20:41 | |
---|
Kaik tulis valittaa että "hoi soot ihan pasna, vedä pehkulla!" Jos sun itsetuntos on kunnossa, niin vastaat kylmästi: " Nii-i, ja hyvin vedänkin." "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Johannes_t 09.06.2005 19:22:25 | |
---|
Et rokki-poliisit ei muka erottais Pehkun "ei-niin-kovin-hyvää" sauntia? Oletin, että soundilla ei nyt ollut merkitystä tässä "ollako paska vai eikö olla"-jutussa. Mulle ei Behringer läjää tule, tietty vaatimustaso kun kuitenkin on. 15-tuumasta kaappia voisin harkita. |
Wil-J 09.06.2005 19:22:40 | |
---|
Teillä junioreilla (ainakin aika monella) on kumma käsitys, että ihmiset arvostelisi soittotaitoja soittajan kamojen perusteella. Perusyleisöstä kukaan ei edes tiedä merkeistä mitään ja alan tyypit osaa varmaankin korviaan käyttää? No en mä ainakaan itse ole kiinnostunut siitä millä muut vetää, tai oon, mutta en arvostele sen perusteella. Ja juuri sitä meininkiä tarkoitin että saisi olla rauhassa niiltä yläasteikäisiltä klopeilta jotka päättää onko hyvä kamojen, eikä soiton perusteella. En siis luule että oikeasti asioista tietävä ajattelisi niin. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Wil-J 09.06.2005 19:24:14 | |
---|
Jos sun itsetuntos on kunnossa, niin vastaat kylmästi: " Nii-i, ja hyvin vedänkin." Niin. Mutta ei tarvitse kuunnella narinaa. Mitä tässä inttämään enää, huononnan vaan tilannettani :) Olin 100% väärässä ja myönnän sen. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
hemmo 09.06.2005 19:25:57 | |
---|
Oletin, että soundilla ei nyt ollut merkitystä tässä "ollako paska vai eikö olla"-jutussa. Mulle ei Behringer läjää tule, tietty vaatimustaso kun kuitenkin on. 15-tuumasta kaappia voisin harkita. No, mäkin oon jäävi, kun oon EBS:n tallissa, niinko. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
hemmo 09.06.2005 19:26:57 | |
---|
Olin 100% väärässä ja myönnän sen. Et ollu, kokonaan. Pehkut hankitaan vain halvan hinnan vuoksi. Munsta. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Johannes_t 09.06.2005 19:27:23 | |
---|
No, mäkin oon jäävi, kun oon EBS:n tallissa, niinko. Talli laajenee... Eikös Samkin jotain sen suuntaista maininnut tuossa jossain? |
Wil-J 09.06.2005 19:28:24 | |
---|
Et ollu, kokonaan. Pehkut hankitaan vain halvan hinnan vuoksi. Munsta. Ok, hyvä etten kokonaan. Mutta kahta tonnia en silti ikinä maksaisi stäkistä, ellen sitten olisi niin rikas ettei tuntuisi juuri missään. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
hemmo 09.06.2005 19:28:45 | |
---|
Talli laajenee... Eikös Samkin jotain sen suuntaista maininnut tuossa jossain? Jep, se ja Keny. Arvalla ei ole, vielä. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Wil-J 09.06.2005 19:29:27 | |
---|
Jep, se ja Keny. Arvalla ei ole, vielä. Siis ootte oikeesti niinq tallissa vai vaan omistatte ko firman vehkeitä? Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Johannes_t 09.06.2005 19:29:55 | |
---|
Ok, hyvä etten kokonaan. Mutta kahta tonnia en silti ikinä maksaisi stäkistä, ellen sitten olisi niin rikas ettei tuntuisi juuri missään. Niin, siinä on vaan se juttu, että rahalle saa yleensä myös vastinetta. Brandista ei kannata maksaa, eikä mielikuvista, ainakaan liikaa :D |
hemmo 09.06.2005 19:30:23 | |
---|
Mutta kahta tonnia en silti ikinä maksaisi stäkistä, ellen sitten olisi niin rikas ettei tuntuisi juuri missään. Kyllä mie maksaisin, jos olisi varaa ja saisi sitten hyvät. Maksoin 135 W putkinupista ja 2 pikkukaapista yht. noin 1,8 d. En ole katunut lain. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili