Aihe: Kieli Gallup!
1 2 3
Meegs86
25.05.2005 11:05:07

Yamahassa on Warwickin Red Labelit 40-100, Espissä on DR-high beamit 45-125 ja Ibassa tehdaskielet, eli Elixirit.

Ennen vannoin DR-lo-ridereiden nimeen, koska niissä on kirkas saundi ja kielet ovat kestävät, mutta nyt on olen päässyt Elixirien makuun, niin taidan tästä lähtien satsata niihin.
"Tykkään alapäästä"
Zarmo
25.05.2005 12:15:56

Elikkä, mitäs kieliä käytätte ja miksi? mikä paksuus?

en tiijä.

Paitti yhessä on Danon flätit. Siksi että fläteistä lähtee sellanen soindi.
Lukekaa runoutta
GAS ei kuole, GAS nukkuu!
balzary
25.05.2005 12:19:22

thomastikin ja fenderin flätit. thomastikin soundi on hyvä, vähän lerput vaan. fenderit ok soundi ja jämäkämmät. ghs bass boomersit sitten roundeista käytössä.
sirdickyj
25.05.2005 12:24:22
5-kielisessä Elixirit, 135 on se H

4-kielisessä just satula viilauksessa ja Urpon Pallo- 110 setti menossa entisen 105:n tilalle. Ihan itteeki jännittää, mitä tapahtuu. Ne oli vittumaiset letkut ne entiset, toivoaksein asia muuttuu kun on stydimmät kiälet.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
L.Ruoska
25.05.2005 17:52:05

LaBella Deep Talkin' Bass medium-setti on nyt kiinni. Ostan toiset samanlaiset jos nää katkee tjsp, on ollu parhaat ikinä.
hemmo
25.05.2005 18:30:01

Mie käytän vaan Kenyn vanhoja kielisettejä. Mitä siltä nyt sattuu saamaan.

8-=
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Teijo K.
25.05.2005 18:32:40

Mie käytän vaan Kenyn vanhoja kielisettejä. Mitä siltä nyt sattuu saamaan.

8-=

Ne on niitä sinisellä punoksella. Ihan kivan näköisiä kyllä.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
hemmo
25.05.2005 18:33:44

Ne on niitä sinisellä punoksella. Ihan kivan näköisiä kyllä.

Siniset taitaa olla EBS:ää, on sillä ollu muitakin.
Teijo K.
25.05.2005 18:35:22

Siniset taitaa olla EBS:ää, on sillä ollu muitakin.

Joskus voisi kerätä sellaisen satsin missä joka kielesä olisi erivärinen punos. Olisi aika vekkulin näköinen.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
hemmo
25.05.2005 18:36:45

Joskus voisi kerätä sellaisen satsin missä joka kielesä olisi erivärinen punos. Olisi aika vekkulin näköinen.

Fendän Nikkelit on keltaisella. Mikä oli mustalla?
Teijo K.
25.05.2005 18:37:32

Fendän Nikkelit on keltaisella. Mikä oli mustalla?

En muista kyllä, mutta joku oli punaisella?
Nälkä!
-Knut Hamsun.
hemmo
25.05.2005 18:39:01

Oikeestaan se olis aikas proo. Selittäis vaan haastattelussa, et nää on tällai niinko saundisyistä. Niinko se Jpekkan Ricky, jossa oli E-kieli läpi bodyn, muut läpi tallan.
hemmo
25.05.2005 18:39:28

En muista kyllä, mutta joku oli punaisella?

Warwick Red Label varnaan...
Teijo K.
25.05.2005 18:41:47

Oikeestaan se olis aikas proo. Selittäis vaan haastattelussa, et nää on tällai niinko saundisyistä. Niinko se Jpekkan Ricky, jossa oli E-kieli läpi bodyn, muut läpi tallan.

Jeh. Miullakin on tuossa Paulassa c-kieli eritavalla tallassa kiinni kuin muut. "Kun sen saa kahdella tavalla"
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Jalmus
25.05.2005 18:42:16
Paskaakos sitä kieliin omaisuuksia lyömään! Musarissa on Warwick Red Labelit ja JAK:ssa Hartken halpiskielet. Ei nimittäin ole vaikuttanut ainakaan meikäläisen duuneihin, mitkä kielet siellä on kiinni. Esim. viime viikolla vedettiin juuri noilla Hartken kielillä yhden pitkäsoiton pohjat. Äänittäjä kehui soundia...

Loppupelissä tänä päivänä halpiskieletkin ovat jo niin laadukkaita, että vaikea on kuuntelemalla erottaa, helisevätkö siellä nyt Hartket vai D'Addariot.
Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi.
Teijo K.
25.05.2005 18:42:21

Ainoo vaan että kuka meitä haastattelisi?
Nälkä!
-Knut Hamsun.
hemmo
25.05.2005 18:43:29

Ainoo vaan että kuka meitä haastattelisi?

Me. Toisiamme. Perustetaan se Sbassomumot-saitti.
hemmo
25.05.2005 18:44:48

Loppupelissä tänä päivänä halpiskieletkin ovat jo niin laadukkaita, että vaikea on kuuntelemalla erottaa, helisevätkö siellä nyt Hartket vai D'Addariot.

Olen periaatteessa samaa mieltä myöntäen kuitenkin, että kielissä ja kieliseteissä on tai saattaa olla, ehkä, eroja. Hinnassa, jos ei muuta.
Wil-J
25.05.2005 18:45:00

Aina etusivulla viikon semi-pro haastattelu tyylin TalkBass ja joka kerta joku mumo siinä avautuu! Joo! Kuulostaa täytelliseltä!
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
Teijo K.
25.05.2005 18:45:33

Joo. Sillälaillahan se bassplayerikin on toiminut vuosikaudet. Will Lee haastattelee Chuck Raineyta joka haastattelee Pattituccia joka haastattelee Will Leetä.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)