HC-Audio 23.05.2005 16:18:06 | |
---|
Musarin mikistä on se hyöty, että tulee soitettua aina lhäeltä tallaa, kun muualla ei voi lepuuttaa. Mikin päällä on kylä HYVÄ lepuuttaa Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin".
Kalamies #18 >-)))> |
Niskamies 23.05.2005 16:20:26 | |
---|
Mä tykkään pitää sormia siinä musarimikin päällä, nelosessa siis. Niiden kahdenruuvin välissä on justiinsa optimi, vitosessa taas ei mielestäni ole niin hyvää paikkaa. Virallisesti semi-pro! |
Aminohappo 23.05.2005 16:24:31 | |
---|
Mä tykkään pitää sormia siinä musarimikin päällä, nelosessa siis. Niiden kahdenruuvin välissä on justiinsa optimi, vitosessa taas ei mielestäni ole niin hyvää paikkaa. Munsta taas on paras sen ekan ruuvin edessä. Totally Addicted To Bass |
HC.Pälä 23.05.2005 17:09:25 | |
---|
Munsta taas on paras sen ekan ruuvin edessä. Sama täällä. Tai välillä E kielellä riippuen tilanteesta. Tai ei missään jos peukuttelee. Let the bass Kikzz. |
pardy 23.05.2005 17:52:49 | |
---|
Mitä N_Batesin Musaria tässä eilen testasin niin en kyllä meinannut löytää peukulle paikkaa kun oon normaalisti tottunu pitämään peukkua aina jazz-mikityksellä olevissa bassoissani tuossa kaulamikin päällä. Tuntu et jos siin ulokkeiden välissä piti niin se oli liian takana, mut taas siin kaulaa lähemmän vieressäkään ei voinu oikeen pitää kun sitten peukku oli puoliks mikistä ulos... Ehkä en vaan osaa. "Voi paska. Ostinko just basson?" |
N_Bates 23.05.2005 18:41:10 | |
---|
Mitä N_Batesin Musaria tässä eilen testasin niin en kyllä meinannut löytää peukulle paikkaa kun oon normaalisti tottunu pitämään peukkua aina jazz-mikityksellä olevissa bassoissani tuossa kaulamikin päällä. Tuntu et jos siin ulokkeiden välissä piti niin se oli liian takana, mut taas siin kaulaa lähemmän vieressäkään ei voinu oikeen pitää kun sitten peukku oli puoliks mikistä ulos... Ehkä en vaan osaa. Siks siinä onkin se soundinystyrä. Lisää basson monipuolisuutta enemmän ku mitkään aktiivihärpäkkeet tms. Se on pistetty just siihen kohtaan jossa olis jasson kaulamikki. Mulla kävi lopuksi ton kanssa semmonen juttu että jouduin lisäämään jassoon soundinystyrän siihen missä ois musarimikki, kun menin niin kovasti tottumaan tohon mussoon. Nyt on joka bassossa nystyrä jossain kohtaa. Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani. |
pardy 23.05.2005 18:43:47 | |
---|
Siks siinä onkin se soundinystyrä. Lisää basson monipuolisuutta enemmän ku mitkään aktiivihärpäkkeet tms. Se on pistetty just siihen kohtaan jossa olis jasson kaulamikki. Mulla kävi lopuksi ton kanssa semmonen juttu että jouduin lisäämään jassoon soundinystyrän siihen missä ois musarimikki, kun menin niin kovasti tottumaan tohon mussoon. Nyt on joka bassossa nystyrä jossain kohtaa. Aika näpsäkkää kyllä. Tai sitten ei jos niitä mylpyröitä on koko basson etumus täynnä: "tuohon yks nyst tuohon jasson kaulamikin kohille, sit yks tohon tallamikin kohille ja sit vaik tohon presarimikin kohille ja..." :) "Voi paska. Ostinko just basson?" |
N_Bates 23.05.2005 18:53:50 | |
---|
Aika näpsäkkää kyllä. Tai sitten ei jos niitä mylpyröitä on koko basson etumus täynnä: "tuohon yks nyst tuohon jasson kaulamikin kohille, sit yks tohon tallamikin kohille ja sit vaik tohon presarimikin kohille ja..." :) Välillä on ollut kiusausta tuohon kyllä, mutta oon pitäytyny yhdessä nystyrässä per basso. Muutenhan se näyttää ihan sairastuneelta (tai teiniltä) kun on näppyä naama täys... Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani. |
Teijo K. 23.05.2005 18:58:51 | |
---|
Välillä on ollut kiusausta tuohon kyllä, mutta oon pitäytyny yhdessä nystyrässä per basso. Muutenhan se näyttää ihan sairastuneelta (tai teiniltä) kun on näppyä naama täys... Mites olisi sellainen soundikisko? Mie yhteen sbassoon sellaisen rakensin alkaapäälle. Lähtee tuosta mihin otelauta päättyy ja loppuu tallaan. Katkos toki mikin kohdalla. Ihan oiva. |
Royal Banzai 23.05.2005 20:52:40 | |
---|
Huh, onneks mulla ei oo musaria. Ja peukalo kiittää! Does your mama like to reggae? |
Teijo K. 23.05.2005 21:01:01 | |
---|
Huh, onneks mulla on musari. Ja peukalo kiittää! |
Aminohappo 23.05.2005 22:35:55 | |
---|
Huh, onneks mulla on musari. Ja peukalo kiittää! Komppaan. Totally Addicted To Bass |
Esko Deel 23.05.2005 22:46:10 | |
---|
Kompattavahan se on. Hoida se tyynyllä - yöllä |
Puavali 23.05.2005 22:47:13 | |
---|
Kompattavahan se on. Arva kyllä soolotiluttaakin joskus... kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
balzary 23.05.2005 23:39:42 | |
---|
Mites olisi sellainen soundikisko? Mie yhteen sbassoon sellaisen rakensin alkaapäälle. Lähtee tuosta mihin otelauta päättyy ja loppuu tallaan. Katkos toki mikin kohdalla. Ihan oiva. reeniksen ripperissä on tollanen, ihan kätsy. Bob - not war! |
Kieppi 24.05.2005 11:30:01 | |
---|
Lisätkää Mussoihinne nystyrän sijaan etumikki! Siinä on hyvä peukkua lepuuttaa, ja soundiinkin tulee uusia ulottuvuuksia ;) nimim. Jazzman Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Demo on viimeinkin valmis! |
Teijo K. 24.05.2005 11:31:29 | |
---|
Lisätkää Mussoihinne nystyrän sijaan etumikki! Siinä on hyvä peukkua lepuuttaa, ja soundiinkin tulee uusia ulottuvuuksia ;) nimim. Jazzman Rumuutta sillä etumikillä tulee, miusta! |
Aminohappo 24.05.2005 14:50:18 | |
---|
Rumuutta sillä etumikillä tulee, miusta! Vois taas kompata. Totally Addicted To Bass |
Kieppi 24.05.2005 17:00:10 | |
---|
Rumuutta sillä etumikillä tulee, miusta! Oli miten oli, mä tykkään. Se on juuri oikealla kohdalla mun peukalolle, siis oletettavasti samoilla kohdilla kuin Jazz-mikitetyissä kepuleissa on etumikki. Bassotukselle vaan edelleen kiitokset, hyvän basson myit! (Sorry offtopicit) Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Demo on viimeinkin valmis! |
Teijo K. 24.05.2005 18:22:01 (muokattu 24.05.2005 18:23:08) | |
---|
Oli miten oli, mä tykkään. Se on juuri oikealla kohdalla mun peukalolle, siis oletettavasti samoilla kohdilla kuin Jazz-mikitetyissä kepuleissa on etumikki. Bassotukselle vaan edelleen kiitokset, hyvän basson myit! (Sorry offtopicit) Niin, mutta onko sinulla Music Man Stingray? Ei taida olla. Jazzman on suunniteltu ihan erinäköiseksi alunperinkin. Ps. Mitä niistä soundeista, ulkonäkö määrää. Olen tullut siihen tulokseen, että yksi mikki on se juttu. Eli siis passo, ei jasso. |